Web Analytics Made Easy - Statcounter

میرفخرالدین زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل با اشاره به شکل‌گیری جبهه نیروهای انقلاب اسلامی از سال ۹۵ در استان اردبیل اظهار کرد: ماموریت جبهه نیروهای انقلاب اسلامی صرفا سیاسی و انتخاباتی نبوده بلکه در خصوص مسائل مختلف فرهنگی و اجتماعی نیز نقش آفرینی کرده است.

وی افزود: انتخابات نیز به‌عنوان امر مهم و تاثیرگذار در سرنوشت کشور جزو برنامه‌های جبهه نیروهای انقلاب اسلامی بوده و در این جهت اقدامات متناسب و مناسبی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل ادامه داد: در استان اردبیل پس از اتمام انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، تقویت نیروهای جبهه انقلاب اسلامی در دستور کار قرار گرفت و در طول این مدت فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی جبهه مردمی به شکل منسجم و هماهنگ انجام شده است.

وی بیان کرد: ماموریت‌های مختلفی بر عهده شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گذاشته شده که از آن‌جمله ایفای نقش در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا است.

زاهد به ضرورت هم‌افزایی و اتحاد نیروهای انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: کار جمعی و هم‌افزایی نیروهای انقلاب اسلامی در شورای ائتلاف باعث شده تا اقدامات بزرگ و ارزشمندی در طول سال‌های گذشته از جمله پیگیری و به نتیجه رساندن لغو واگذاری کشت و صنعت مغان، پیگیری مشکلات سبلان پارچه و موفقیت‌های کسب شده در جریان انتخابات مجلس شورای اسلامی انجام شود.

وی ادامه داد: هم افزایی و اتحاد نیروهای دلسوز انقلاب اسلامی استان می‌تواند در توسعه و پیگیری مسائل مهم و زیربنایی استان همچون رفع مشکلات آب، کشاورزی، صنعت، گردشگری و ... از طریق مجمع نمایندگان استان موثر باشد.

هم افزایی و اتحاد نیروهای دلسوز انقلاب اسلامی استان می‌تواند در توسعه و پیگیری مسائل مهم و زیربنایی استان موثر باشد.

 

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل یکی از نقاط قوت شورای ائتلاف را ساماندهی نیروهای جوان، با انگیزه و توانمند استان دانست و اظهار داشت: با بهره‌گیری از توانائی‌های جوانان نخبه و دلسوز انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و ... در سطح استان اردبیل در آینده شاهد شکوفایی و توسعه هر چه بیشتر استان خواهیم بود.

زاهد به ساماندهی نیروهای شورای ائتلاف انقلاب اسلامی نیز اشاره کرد و اذعان داشت: در سال گذشته سازماندهی و ساماندهی اعضای شورای ائتلاف در دستور کار ملی و استانی قرار گرفت و بر همین مبنا سامانه‌ای برای عضویت این اعضا در مجامع عمومی نیروهای انقلاب اسلامی کشور راه‌اندازی شد که استان اردبیل به‌عنوان یکی از استا‌های پیشتاز و موفق در این عرصه نزدیک به ۱۰هزار نفر عضو ثبت کرد.

وی به انتخابات مجامع شهرستانی نیز پرداخت و گفت: انتخابات مجامع تخصصی شهرستانی جزو برنامه‌های اصلی ما در روزهای اخیر بوده به‌طوری‌که در ۴شهرستان، این انتخابات تا به امروز انجام و در مابقی شهرستان‌ها نیز در روزهای آتی برگزار خواهد شد.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل ادامه داد: با این انتخابات، ساختار جبهه شکل گرفته و هم‌زمان کمیته‌های کاری، تخصصی و هیات رئیسه فعالیت خود را انجام می‌دهند.

 

شناسایی نیروهای نخبه و توانمند انقلاب اسلامی برای شورای شهر و روستا

وی تصریح کرد: در خصوص انتخابات شورای شهر، همه شهرستان‌ها موظف شدند تا در حد مقدور نسبت به شناسایی نیروهای انقلاب اسلامی با تخصص‌ها، مهارت‌ها و سوابق گوناگون با اولویت نیروهای جوان تحصیل کرده اقدام کنند.

زاهد ادامه داد: علاوه بر ایفای نقش در انتخابات شورای شهر، طبیعتا یکی از محوری‌ترین مباحثی که در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی صورت می‌گیرد، بحث انتخابات ریاست جمهوری بوده که ستاد ویژه‌ای در شورای ائتلاف در این‌خصوص در حال شکل‌کیری است.

یکی از محوری‌ترین مباحثی که در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی صورت می‌گیرد، بحث انتخابات ریاست جمهوری است.

 

وی تصریح کرد: سعی خواهد شد تا ستاد کاندیدای نهایی جبهه انقلاب اسلامی که در کشور انتخاب می‌شود، نیز در داخل شورای ائتلاف شکل بگیرد چرا که شورای ائتلاف در تمام استان‎‌ها و شهرستان‌ها دارای کمیته‌های کاری، اجرایی و عملیاتی بوده و از این‌رو امکان ایفای نقش فعال در این‌خصوص را دارد.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل با اشاره به نارضایتی مردم از اقدامات و خدمات‌رسانی‌های دولت فعلی بیان داشت: مردم در حوزه معیشت و اقتصاد با مشکلات جدی مواجهند و از این‌رو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی به دنبال گزینه‌ای مناسب جهت گره‌گشایی از مسائل و مشکلات جامعه و مردم است.

 

مشارکت آگاهانه و حداکثری در پای صندوق‌های رای

وی اظهار داشت: مهم‌ترین مساله در انتخابات پیش‌رو مشارکت آگاهانه و حداکثری است تا رئیس جمهوری با رای قاطبه مردم برای رفع مشکلات و مسائل مردم انتخاب شود.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل تاکید کرد: همه باید تلاش کنیم تا انتخاباتی توأم با آگاهی، مشارکت همگانی و امیدآفرینی در خردادماه سال‌جاری برگزار شود و با وجود اینکه نقدهای جدی به ناکارآمدی دولت فعلی داریم ولی نباید این مساله به سیاه‌نمایی و ناامیدی در جامعه منجر شود بلکه با دلیل و منطق باید در جهت انتخاب فردی صالح و سالم برای تاسیس دولت کارآمد اسلامی تلاش کنیم.

انتهای پیام/3463/

منبع: فارس

کلیدواژه: شورای ائتلاف ریاست جمهوری هم افزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۹۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت پرشور در مرحله دوم انتخابات لازمه انتخاب نماینده اصلح است

حجت الاسلام مهدی اخوان صباغ در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در خصوص مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی که جمعه این هفته در ۲ حوزه انتخابیه استان خوزستان برگزار می‌شود، باید از سوی مردم این ۲ حوزه انتخابیه جدی گرفته شود و انتخابات باید همانند مرحله اول با مشارکت پرشور مردم همراه باشد.

وی افزود: مردم باید همانگونه که در مرحله اول با شور و نشاط شرکت کنند و انتخاباتی از روی آگاهی و بررسی داشتند در این دوره با همان اهمیت مشارکت کنند و افراد اصلح را راهی خانه ملت کنند.

حجت الاسلام اخوان صباغ تاکید کرد: اهمیت مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی به مراتب اهمیت بیشتری نسبت به مرحله دوم دارد چرا که ۵۰ درصد افراد راه یافته به این مرحله با رأی مردم به مجلس می‌روند و نماینده مردم آن حوزه انتخابیه می‌شوند به همین دلیل هر چه مشارکت آگاهانه و پرشورتر باشد، افراد اصلح‌تری راهی خانه ملت می‌شوند و می‌توانند تأثیر مثبت‌تری بر شرایط قانونگذاری در کشور داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه با رقابت برای ۴۵ کرسی در روز ۲۱ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

بر این اساس در استان خوزستان، انتخابات برای انتخاب ۲ نماینده از سه نماینده حوزه انتخابیه آبادان و نماینده حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر به دور دوم رفته است.

کد خبر 6099422

دیگر خبرها

  • فیلم/رضوانی: برخی‌ها فیگور ریاست مجلس گرفته‌اند اما پاپس‌ می‌کشند
  • مشارکت پرشور در مرحله دوم انتخابات لازمه انتخاب نماینده اصلح است
  • جذب حداکثری از اهداف مهم برگزاری جشنواره امامت و مهدویت است
  • فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد
  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در حوزه انتخابیه قائم‌شهر معرفی شد
  • راه حل رفع مشکلات حضور آگاهانه در انتخابات است‌
  • مردم با مشارکت حداکثری نمایندگان را پرقدرت راهی مجلس کنند
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم