Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-29@22:46:21 GMT

مشاور قالیباف: مجلس از خبرگزاری دولت شکایت خواهد کرد

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۵۰۰۰۴

مشاور قالیباف: مجلس از خبرگزاری دولت شکایت خواهد کرد

آفتاب‌‌نیوز :

احسان عسکری مشاور قالیباف و مدیر کل حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توئیتر خاطرنشان کرد: به دلیل انتشار خبر کاملا جعلی و دروغین، مجلس به طور رسمی از ایرنا شکایت خواهد کرد.

متن کامل به شرح ذیل است:

خبرگزاری رسمی دولت، خبری کاملا جعلی و دروغین علیه مجلس منتشر می‌کند تا در اقدامی هماهنگ‌شده و پرهزینه چند ساعت هم که شده ننگ رسوایی‌ را از دامن خود پاک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجلس به طور رسمی از ایرنا شکایت خواهد کرد تا دروغگویان بی‌آبروتر شوند.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی خبرگزاری دولت لایحه بودجه ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۰۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاجی بابایی: جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است

به گزارش «نماینده»، حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۹ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: گاهی گفته می‌شود که مجلس را عده‌ای تضعیف می‌کنند اما نیازی به این تضعیف‌ها نیست و ما خودمان در داخل این کار را می‌کنیم. آنچه که تلفیق تصویب کرده است شفاف بوده و درباره ریال آن پاسخگو هستیم و به کسی اجازه ورود ندادیم.

وی افزود: همه اعداد و ارقام شفاف است و برای اولین بار کاری انقلابی در خصوص جداول انجام شد و برادر عزیزم آقای زنگنه باید در برابر تهمتی که به مجلس زدند پاسخگو باشند، چرا که اظهارات ایشان بی انصافی بود و حتی جداول را هم ندیده‌اند.

حاجی بابایی تاکید کرد: جداول بودجه تحویل شده و نمایندگان بدانند صفر تا صد آن در اختیار شما قرار می‌گیرد و همه آنها در اختیار هیات رئیسه قرار گرفته و در خصوص ریال به ریال آن اگر کسی حرف و حدیث و مطلبی دارد می‌تواند مطرح کند و تلاش می‌کنیم در عین صداقت برای شما عمل کنیم.

دیگر خبرها

  • حاجی بابایی: جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است
  • ضرب‌الاجل به پاستور
  • رمزگشایی از علنی شدن اختلاف دولت و مجلس /آصفری: حذف قالیباف؟ بعید است /حاجی دلیگانی: تا روز آخر بر مجلس نظارت خواهیم کرد
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • فیلم/ روایت روح‌الامینی از رقبای قالیباف برای ریاست مجلس
  • قالیباف به بانک مرکزی اولتیماتوم داد
  • فعال مطرح یهودی: ما به یک مهاجرت دسته جمعی از «صهیونیسم» نیاز داریم
  • صحبت‌های بی‌سابقه قالیباف درباره ماجرای ارز/ آغاز گشت ارشاد مسئولان توسط رادان
  • دولت رئیسی با ۸ پاسخ عجیب به ضرب‌الاجل اقتصادی قالیباف واکنش نشان داد / دعوای مجلس و دولت شدت گرفت
  • اولین واکنش دولت رئیسی به ضرب الاجل اقتصادی قالیباف