Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-30@06:19:02 GMT

رکوردشکنی غیر رسمی تالاخادزه در حرکت یکضرب+فیلم

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۵۰۰۵۲

رکوردشکنی غیر رسمی تالاخادزه در حرکت یکضرب+فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، لاشا تالاخادزه وزنه‌بردار فوق سنگین گرجستان در روز ۲۲ فروردین ماه در مسابقات قهرمانی اروپا به میزبانی مسکو در رقابت دسته ۱۰۹+ کیلوگرم توانست به صورت رسمی در حرکت یکضرب وزنه ۲۲۲ کیلوگرم را بالای سر ببرد و دو کیلوگرم رکورد این دسته را جابجا کند. وی در حرکت دوضرب نیز وزنه ۲۶۳ کیلوگرم را بالای سر برد تا حدنصاب ۴۸۵ کیلوگرم مجموع را به نام خود ثبت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی امروز پنجشنبه (۹ اردیبهشت ماه) فیلم بالا بردن وزنه ۲۲۵ کیلوگرمی را در صفحه شخصی اینستاگرام خود منتشر کرد و به صورت غیر رسمی برای چندمین بار رکورد شخصی خودش را ارتقا داد.

همچنین این  وزنه‌بردار در روز سوم فروردین امسال در تمرینات شخصی‌اش به صورت غیر رسمی رکورد ۲۲۳ کیلوگرم در حرکت یکضرب و ۲۶۵ کیلوگرم در حرکت دوضرب را مهار کرده بود.

هم اکنون رکورد رسمی دسته ۱۰۹+ کیلوگرم جهان، ۲۲۲ کیلوگرم در حرکت یکضرب و ۲۶۴ کیلوگرم در حرکت دوضرب  در اختیار خود لاشا تالاخادزه است.

انتهای پیام/ش

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کیلوگرم در حرکت حرکت یکضرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۰۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان

تیم ملی وزنه‌برداری نوجوانان ایران در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۴ پرو شرکت نمی‌کند.

به گزارش ایسنا، مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان جهان از ۲۲ تا ۲۶ می (۳ تا ۶ خرداد) در لیما پرو آغاز می‌شود. فدراسیون جهانی وزنه‌برداری لیست وزنه‌برداران حاضر در این مسابقات را اعلام کرد و نامی از وزنه‌برداران ایران وجود نداشت.

علاوه بر ایران کشورهایی مانند چین، کره جنوبی و کره شمالی هم وزنه‌بردار در این لیست ندارند و شرکت نمی‌کنند.

سجاد انوشیروانی رییس فدراسیون وزنه برداری پیش از این در گفت‌وگو با ایسنا در مورد اعزام نوجوانان به قهرمانی جهان پرو اعلام کرده بود: باید تمرکز اصلی ما بر روی المپیک باشد. بعد از بازی‌های المپیک مسابقات متعددی در رده‌های سنی مختلف داریم از این رو احتمال دارد که فدراسیون تمرکزش را بر روی المپیک و مسابقات متعددی که بعد از آن وجود دارد، بگذارد."

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • مهرداد با وزنه سنگین آماده بازی با تراکتور (عکس)
  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • رکوردشکنی سامیار عبدلی در شنا
  • هت‌تریک رکوردشکنی سامیار در آلمان
  • رسمی؛ حسن یزدانی بدون مسابقه به المپیک پاریس می رود
  • تکرار رکوردشکنی عبدلی در ۱۰۰ متر آزاد
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • مسابقات قهرمانی شنا آلمان| تکرار رکوردشکنی عبدلی در ۱۰۰ متر آزاد