Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@14:04:41 GMT

انتقاد کرملین از اقدامات خصمانه آمریکا

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۵۰۳۱۹

انتقاد کرملین از اقدامات خصمانه آمریکا

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کاخ کرملین گفت: گام‌های خصمانه واشنگتن مانعی برای دیدار ولادیمیر پوتین و جو بایدن روسای جمهور روسیه و آمریکاست.

سخنگوی کرملین افزود: سخنان جو بایدن درباره آمادگی واشنگتن برای رهبری جهان، چیز جز کلماتی از دهه گذشته و دوره جهان تک قطبی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه خط قرمز‌ها درباره منافع مسکو را مشخص خواهد کرد. احتمال وقوع درگیری و مناقشه در اطراف روسیه بیشتر شده و این موضوع به شدت نگران کننده است.

دیمیتری پسکوف خاطرنشان کرد: خط مشی واشنگتن و متحدانش در طول یک دهه اخیر برای مهار روسیه شکل درگیری به خودش گرفته است.

تنش های اخیر روسیه و آمریکا در پی مسائل اوکراین و تحریم‌های اخیر آمریکا علیه روسیه بالا گرفته است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دیمیتری پسکوف ولادیمیر پوتین تنش آمریکا و روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۰۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد تند رئیس جمهور مکزیک از آمریکا

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، آندرس مانوئل لوپز اوبرادور، رئیس جمهور مکزیک در نشست خبری روزانه در کاخ ملی این‌کشور تاکید کرد: ایالات متحده متعهد می‌شود از حقوق بشر در جهان دفاع کند؛ اما در مقابل دانشجویان و خبرنگارانی که در دانشگاه‌ها تظاهرات می‌کنند، با خشونت رفتار کرد.

رئیس جمهور مکزیک با اشاره به اعتراضات جاری در دانشگاه‌های آمریکا اعلام داشت: شما قاضی حقوق بشر در جهان هستید، پس باید شجاع‌تر باشید.

وی ادامه داد: دیدید چه بلایی سر دانشجویان معترض در دانشگاه‌ها آمد، دیدید با آنها چه برخوردی شد؟

اوبرادور با تاکید بر اینکه واشنگتن به جای مبارزه با بحران فزاینده مهاجرت در منطقه، میلیاردها دلار به اسرائیل و اوکراین اختصاص می‌دهد، تاکید کرد که آمریکا در زمینه مسائل پولی ریاکارانه عمل می‌کند.

رئیس جمهور مکزیک اظهار داشت: آن‌ها می‌خواهند سیاست خارجی فعلی مکزیک را تغییر دهند و از آمریکا خواست به حاکمیت کشورش احترام بگذارد.
 

دیگر خبرها

  • انتقاد تند رئیس جمهور مکزیک از آمریکا
  • هشدار صنعا به آمریکا درباره هرگونه حماقت علیه یمن
  • کرملین: روسیه و چین فشارهای غرب را تحمل می‌کنند
  • اقدامات آمریکا در دهه‌های اخیر نمایشگاهی از جنایات جنگی است
  • روسیه واشنگتن را به کاهش سطح روابط تهدید کرد
  • پنتاگون مخفیانه موشک‌های ATACMS به اوکراین داد
  • ریابکوف: هدف بلینکن تضعیف روابط روسیه و چین است
  • پایان ماجراجویی آمریکا در آفریقا
  • واکنش سفیر روسیه در آمریکا به کمک‌های جدید به اوکراین
  • مقام روسی: آمریکا جنگ را انتخاب کرده است