Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-04@20:38:37 GMT

تکرار بازی جنجالی بارسا؛ دوئل سولدادو و کومان

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۵۰۳۲۰

تیم فوتبال بارسلونا در حالی مقابل گرانادا قرار می‌گیرد که بازی دو تیم در جام حذفی جنجال برانگیز شد و بازی امشب می‌تواند روی سرنوشت قهرمانی کاتالان‌ها در لالیگا موثر باشد.

خبرگزاری میزان - بارسلونا در مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل‌ری با نتیجه ۵-۳ از سد گرانادا گذشت. سرنوشت این دیدار جذاب در وقت اضافه تعیین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نحوه خوشحالی اعضای نیمکت بارسلونا از جمله رونالد کومان پس از گل‌های چهارم و پنجم باعث خشم نیمکت نشینان گرانادا شد. سایت روزنامه اسپانیایی مارکا در این باره اعلام کرد روبرتو سولدادو بازیکن گرانادا، سرمربی بارسلونا را دلقک خطاب کرده است خطاب به رونالد کومان گفته است: احمق؛ تو یک دلقک هستی. درکی از تواضع و فروتنی نداری؟

حالا بعد از گذشت دو ماه و نیم تیم فوتبال بارسلونا در چارچوب رقابت‌های لالیگا از ساعت ۲۱:۳۰ امشب مقابل گرانادا قرار می‌گیرد و به نوعی برای هر دو تیم حیثیتی محسوب می‌شود. از آنجایی که کاتالان‌ها در کورس قهرمانی قرار دارند، امتیاز از دست دادن در این مسابقه به معنای کم رنگ شدن شانس قهرمانی در رقابت با اتلتیکو مادرید و رئال مادرید است.

بیشتر بخوانید: بارسا قیمت فروش دمبله را اعلام کرد

انتهای پیام/

برچسب ها: بارسلونا کومان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بارسلونا بارسلونا کومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۰۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکرار داستان جشن قهرمانی تراکتور در لیگ هلند + فیلم

هواداران یک تیم فوتبال در هلند برای تیم محبوب‌شان در حالی که هنوز موفقیتش قطعی نشده بود جشن گرفتند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از یو‌اس‌ای تودی، شمارش معکوس برای صعود تیم رودا کرکراد هلند در دسته دوم فوتبال باشگاهی این کشور از مدتی قبل آغاز شده بود اما هواداران ذوق زده این تیم قبل از پایان شمارش، جشن صعود را برپا کردند غافل از اینکه تیم‌شان روی کاغذ هنوز قهرمان نشده است.

شب گذشته (جمعه) تیم رودا صدرنشین جدول رده‌بندی رقابت‌های ارسته دیویژه در ورزشگاه پارکشتاد لیمبورگ میهمان خود تیم کامبور را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد و مقدمات جشن راهیابی به لیگ دسته اول را فراهم کرد. تنها چیزی که رودا برای آغاز این جشن نیاز داشت توقف تیم سوم جدول یعنی خرونینخن در بازی همزمان برابر تیم تلستار بود. در آن بازی نیز همه چیز داشت بر وفق مراد رودا پیش می‌رفت و تا آخرین ثانیه‌ها خرونینخن با نتیجه یک بر صفر از حریف خود عقب بود. در این بین گوینده ورزشگاه پارکشتاد لیمبورگ که به اندازه کافی برای قطعی شدن نتیجه بازی همزمان صبر نداشت، پیش از به صدا درآمدن سوت پایان نبرد خرونینخن و تلستار، از بلند‌گوهای ورزشگاه اعلام کرد که خرونینخن مسابقه را باخته و صعود رودا به دسته اول قطعی است.

پیروزی فاینورد با حضور کوتاه مدت جهانبخش

به این ترتیب هواداران ذوق زده تیم رودا به داخل زمین بازی هجوم بردند تا در کنار بازیکنان محبوب‌شان جشن صعود را برپا کنند غافل از اینکه در پنجمین دقیقه وقت‌های تلف شده دیدار خرونینخن و تلستار، توماس فن برگن توانسته بود گل تساوی را بریا خرونینخن زند و کورسوی امید آن برای بازگشت به اردویسه را زنده نگه دارد. اتفاقی که داستان را برای هواداران رودا دراماتیک‌تر کرد، گلزنی مجدد تلستار در واپسین دقیقه‌های بازی بود که داور آن را مردود اعلام کرد.

پس از این ماجرا ویم فرینز گوینده ورزشگاه پارکشتاد لیمبورگ، به اشتباه خود اعتراف کرد و مسئولیت هرج و مرج ایجاد شده را برعهده گرفت. او به «فوتبال اینترنشنال هلند» گفت: «یکسری اطلاعات غلط را به هواداران انتقال دادم. یکی به من گفت که تلستار گل زده است. افرادی هم که کنار من نشسته بودند داشتند اشک شوق می‌ریختند. همچنین بازیکنان از رختکن به زمین بازی برگشتند و همه داشتند جشن می‌گرفتند. بنابراین من هم فکر کردم که حتماً همه چیز تمام شده است. به همین دلیل هم از طریق بلند‌گوها اعلام کردم که تلستار گل زده است. کمی بعد اما خبر دادند که گل تلستار مردود اعلام شده است.»

جشن زودهنگام هواداران تیم رودا اگرچه خراب شد اما آنها هنوز این شانس را دارند که جشنی دیگر برپا کنند که البته این بار کار تیم‌شان سخت‌تر است. تیم رودا 6 روز دیگر میزبان خرونینخن است و با یک تساوی هم صعودش را مسجل خواهد کرد. باخت در این بازی اگرچه دو تیم را هم امتیاز خواهد کرد اما به دلیل تفاضل گل بهتر خرونینخن حکم به صعود این تیم خواهد داد. در حال حاضر در جدول رده‌بندی لیگ دسته دوم هلند در فاصله یک هفته به پایان این رقابت‌ها، تیم ویلم با 76 امتیاز صدرنشین است، رودا با 75 امتیاز در رده دوم قرار دارد و خرونینخن 72 امتیازی سوم است.

در زیر فیلم لحظه هجوم هواداران تیم رودا به زمین بازی را مشاهده می‌کنید:

 

.

به گزارش تسنیم این موضوع شبیه اتفاقی بود که برای تراکتور در فصل 94-93 در لیگ ایران رخ داد و به اشتباه در ورزشگاه اعلام شد که تراکتور قهرمان شده در حالی که چنین اتفاقی رخ نداده بود و در آن سال سپاهان عنوان قهرمانی را به دست آورد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • (ویدئو) خلاصه بازی خیرونا ۴ - ۲ بارسلونا؛ بارسا باخت؛ رئال قهرمان شد
  • بارسا ۴گل خورد و حکم قهرمانی رئال را امضا کرد
  • بارسلونا، حکم قهرمانی رئال را امضا کرد
  • شروع طوفانی بارسا-خیرونا: 5 دقیقه و دو گل!
  • تکرار داستان جشن قهرمانی تراکتور در لیگ هلند + فیلم
  • کدام جشن قهرمانی، هنوز که قهرمان نشده‌ایم!
  • ژاوی اولین نیروی تابستانی بارسا را اعلام کرد
  • بازی ما با بارسلونا را ببینید، تاریخی می‌شود!
  • فصل که تمام شود به بارسا برمی‌گردم
  • در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!