Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@08:53:09 GMT

لزوم محدودیت های هوشمند در ایلام طی مدیریت عملیاتی کرونا

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۵۰۴۹۹

لزوم محدودیت های هوشمند در ایلام طی مدیریت عملیاتی کرونا

به گزارش خبرنگار مهر، محمد نوذری عصر پنجشنبه در نشست قرارگاه عملیاتی کرونای استان با بیان اینکه محدودیت‌ها بر اساس رنگ بندی‌های جدید اجرا می‌شود، اظهار کرد: با رعایت دستورالعمل‌ها، جلوگیری از تجمعات، زدن‌ماسک و فاصله گذاری اجتماعی توسط مردم می‌توان محدودیت‌های هوشمندی را به اجرا گذاشت به گونه‌ای که هم بتوان با فعالیت اصناف و گروه شغلی ۲ نبض بازار را به جریان انداخت هم سلامت مردم را در این شرایط تامین کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از فرماندار، اعضا و دبیر قرارگاه و دستگاه‌های نظارتی خواست ضمن بازدید با تشکیل جلسه‌ای کارشناسی، شرایط، نحوه اجرای کار و راهکارها را بررسی و نتایج را به ستاد اعلام تا تصمیمات مطلوب ارائه شود.

استاندار ایلام گفت: اگرچه وضعیت کرونا در مرکز استان از قرمز به نارنجی تغییر کرده ولی همچنان اوضاع کرونا در استان خوب نیست.

وی افزود: نباید این تغییر وضعیت باعث عادی انگاری کرونا شود، بلکه باید با تلاش بیشتر و همراهی همگان زمینه برچیده شدن این ویروس منحوس از سطح جامعه فراهم آید.

بستری بیماران روند افزایشی دارد

نوذری با ابراز امیدواری مبنی بر اینکه واکسیناسیون عمومی زودتر شروع شود، گفت: باید تلاش کرد تا با اقدامات هدفمند روند افزایشی بیماری کرونا در استان کاهش یافته و شاهد بهبودی اوضاع و رسیدن به رنگ‌های زرد، آبی و سفید باشیم.

وی، راهکار مقابله موثر با روند افزایشی کرونا در استان را رعایت دستورالعمل‌ها، اجرای پروتکل‌ها و همکاری اقشار مختلف مردم دانست و بیان داشت: همراهی مردم در مدیریت امور در هر حوزه‌ای نتایج مثبتی را به بار اورده است، قطعاً اگر مردم در هفته‌های پیش رو همراهی کنند، روحیه امید جامعه را فرا می‌گیرد.

استاندار ایلام با بیان اینکه موضوعات و حرف‌های تکراری کرونا مردم را آزارمی دهد، ولی همچنان همه ما در مقابل حفظ سلامت و جان مردم وظیفه داریم و باید پاسخگو باشیم، ابراز داشت: کرونا یک موضوع جمعی است و می‌طلبد که با حضور همه دستگاه‌ها و با همراهی مردم بر آن غلبه کرد.

نوذری با بیان اینکه در شهرستان‌های آبدانان، دره شهر و ایوان بستری بیماران روند افزایش داشته و می‌طلبد که اقدامات پیشگیرانه جدی تری از سوی مسئولین شهرستان‌ها پیگیری شود، عنوان کرد: بستری بیماران تنها با تشخیص پزشکان متخصص و در صورت لزوم باید انجام شود.

وی در پایان خواستار اطلاع رسانی به منظور آگاهی بخشی به مردم از طریق رسانه‌های جمعی صدا و سیما، رسانه‌ها و فضای مجازی شد.

کد خبر 5200924

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری ایلام محمد نوذری ویروس کرونا ویروس کرونا واکسن کرونا شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر گرگان انتخابات شورای شهر و روستا انتخابات 1400 ماه مبارك رمضان کمک مومنانه اردبیل بارش باران شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۰۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، پیمان محقق گفت: طرح مدیریت پارک حاشیه‌ای با هدف توزیع عادلانه جای پارک، روان سازی ترافیک و کاهش تصادفات در هسته مرکزی شهر آغاز شد.
مدیر حمل و نقل و ترافیک شهرداری شهرکرد افزود: این طرح در خیابان‌های کاشانی، شریعتی، مولوی، سعدی، ملت، خواجه‌نصیر، ولیعصر، فردوسی، ۱۲ محرم و بلوار حافظ در حال اجراست.
وی افزود: برای اجرای این طرح ۲ دستگاه موتورسیکلت تجهیز و بر حسب تعرفه‌های مصوب شورای اسلامی و شورای همتا، هزینه پارک حاشیه‌ای را محاسبه و از حساب کاربری استفاده کنندگان از این طرح کسر خواهد شد.
محقق گفت: در این طرح در محل تابلو‌های نصب شده کد‌های QR وجود دارد که شهروندان با اسکن نمودن کد می‌توانند نسبت به ثبت نام اولیه در طرح اقدام و حساب کاربری مورد نیاز را تعریف و نسبت به شارژ آن اقدام کنند.
وی افزود: در صورتی که شهروندی از پارک حاشیه‌ای در این معابر استفاده و حساب کاربری آن شارژ نداشته باشد و یا در طرح ثبت نام نکرده باشد پس از ۷۲ ساعت در صورتی که اقدامی انجام نشود، جریمه توقف ممنوع برای خودرو صادر می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد + فیلم
  • افتتاح مرکز مدیریت هوشمند انرژی (مها) در همدان
  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد
  • لزوم همراهی علم و عمل در رشته‌های روانشناسی و مشاوره
  • شوراها بی‌واسطه‌ترین حلقه ارتباطی مردم و حاکمیت هستند
  • اجرای موفق طرح عفاف و حجاب در آذربایجان غربی
  • کشف پیکر مطهر پنج شهید دیگر در دهلران
  • در حوزه عفاف و حجاب کار بر زمین مانده بسیار است
  • الگوی عملیاتی تحقق شعار سال باید منجر به رشد تولید و خلق ثروت شود
  • لزوم ارایه برنامه‌های عملیاتی برای افزایش تولید و ثروت در کردستان