Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسین(ع) تبریز، هشتمین مرحله کمک های مومنانه خود را با بازسازی و تعمیر یک منزل مسکونی و زنده کردن امید در دل یک خانواده با همت اعضای کانون فرهنگی هنری اجرایی کردند.

«حسن سبب کار» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز اظهار کرد: کمک های مومنانه کانون فرهنگی هنری همچنان در قالب طرح ملی «راهکار» و با جلوه هایی همچون بازسازی منازل محرومین، توزیع بسته های معیشتی،برگزاری مراسمات ملی و مذهبی،مشارکت فعال در طرح ملی غربالگری شهید سردار سلیمانی ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسین (ع) منطقه قم تپه تبریز گفت: فقرزدایی، رسیدگی به فقرا و تلاش برای رفع نیازِ محرومین یکی از دستورات اکید اسلام و از نکات مورد توجه رهبر انقلاب است.

سبب کار با بیان اینکه خدمت به مردم مطابق روایات و احادیث ماثور، از زیباترین و با فضیلت ترین کارها نزد خداوند محسوب می‌شود، افزود: در این راستا ۵ نفر از اعضای فعال کانون با مشارکت خیرین در این زمینه و با درک عمق محرومیت، با جستجوی باب دیگری برای همدلی، یک خانه را مرمت و بازسازی کردند تا امید را در دل آنان زنده و شور و شادی را به آنان هدیه کنند.

وی صداقت رفتار و بی‌ادعا بودن در عرصه عمل و کار را از شاخصه‌های تلاشگران کانون و مسجد برشمرد و عنوان کرد: جهادگران امروز همان جوانان دهه ۶۰ هستند که برای کمک به هموطنانشان از هیچ کاری دریغ نکردند و جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند و برای دفاع از این مرز و بوم به جبهه‌های حق علیه باطل شتافتند.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری با اشاره به این همدلی که در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری و محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان انجام گرفته است؛ اظهار کرد: ۵ نفر از تلاشگران کانون فرهنگی هنری به مدت ۱ ماه با مبلغ ۵۰ میلیون تومان که از محل جمع آوری کمک های خیرین تامین شده بود به ارائه خدمت پرداختند.

پایان پیام/698

منبع: شبستان

کلیدواژه: بازسازی خانه محرومین تبریز شبستان کانون فرهنگی هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۰۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض دانشجویان شریف به روند کند تعمیر مسجد دانشگاه

جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در اعتراض به  روند کند بازسازی مسجد این دانشگاه مقابل دفتر رئیس این دانشگاه تجمع کردند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در اعتراض به  روند کند بازسازی مسجد این دانشگاه پس از دو سال، مقابل دفتر رئیس این دانشگاه تجمع کردند.

این دانشجویان با در دست داشتن دست نوشته هایی اعتراض خود را به این مسئله اعلام کرده و  خواستار صحبت با رئیس دانشگاه شدند.

موسوی رئیس دانشگاه پس از دقایقی در جمع دانشجویان معترض حاضر شد و قول داد با تلاش های شبانه روزی، مرمت مسجد دانشگاه به زودی پایان یابد و قبل از ایام محرم برای عزاداری دانشجویان  آماده شود.

 قرار شد عصر امروز نمایندگان دانشجویان معترض در جلسه‌ای با رئیس دانشگاه درباره این مسئله گفت وگو کنند.

به گزارش تسنیم، 6 خرداد  سال 1401، اتاق صوت مسجد دانشگاه شریف دچار حریق شد و پس از آن مسئولان دانشگاه دست به تعمیر اساسی مسجد دانشگاه زدند که بازسازی آن با روند کندی مواجه شده و پس از دو سال هنوز پایان نیافته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آموزش یک جامعه با اخلاق از خانه و خانواده آغاز می‌شود
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • حفاظت از خانه‌های تاریخی آذربایجان‌غربی در اولویت است
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • تبریز گردشگرپذیر می شود/ احیای خانه های تاریخی در دل شهر
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • اعتراض دانشجویان شریف به روند کند تعمیر مسجد دانشگاه
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)