Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@20:46:05 GMT

نرخ «تن‌کیلومتر» از امروز در سراسر کشور به‌روزرسانی شد

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۵۱۰۰۳

نرخ «تن‌کیلومتر» از امروز در سراسر کشور به‌روزرسانی شد

‌به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، غلامحسین دغاغله در جلسه بررسی چگونگی حمل کالای اساسی، به‌روزرسانی نرخ کرایه حمل و نقل و مشکلات اصناف که در پایانه بار بندر امام خمینی(ره) برگزار شد، با اعلام این مطلب اظهار داشت: به‌روزرسانی نرخ شاخص تن کیلومتر هر ساله به شکل متمرکز انجام می‌شود و محاسبه کرایه‌های حمل بار بر اساس شاخص به‌روزرسانی شده خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که نرخ تن کیلومتر از امروز در سراسر کشور به‌روزرسانی شد، افزود: پیش از این لاستیک بر اساس پیمایش و با ارز 4200 تومان در اختیار رانندگان قرار می گرفت که با توجه به پایان عرضه لاستیک با این نرخ و عرضه آن به‌صورت نیمایی، این موضوع در بروزرسانی تن کیلومتر لحاظ شد.

مدیرکل دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با بیان این‌که نرخ به‌روزرسانی شده تن کیلومتر در خوزستان نیز عملیاتی شد، گفت: در این جلسه برخی مشکلات ایجاد شده در بارگیری در بندر امام خمینی(ره) مطرح شد که در کوتاه ترین زمان ممکن با کمک مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان مرتفع خواهند شد.

دغاغله با اشاره به بررسی موضوعات مربوط به روغن موتور، سوخت، لاستیک و بیمه رانندگان در کارگروه هفتگی پایش که با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار می‌شود، افزود: درخصوص روغن موتور به دستور وزیر راه و شهرسازی جلساتی با شرکت های تولید کننده برگزار و مقرر شد بر اساس اعلام تشکل های صنفی کشور، در پایانه های بزرگ روغن به‌صورت مستقیم بین رانندگان توزیع شود تا شاهد حذف دلال ها باشیم.

وی ادامه داد: در برخی استان ها از جمله خوزستان، جنوب کرمان، سیستان و بلوچستان، بوشهر و چند استان دیگر، علاوه بر جابه‌جایی کالا همزمان شاهد برداشت محصولات کشاورزی هستیم.

مدیرکل دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اظهار کرد: در استان خوزستان حمل کالای اساسی با برداشت داخلی محصول گندم، چغندرقند، کلزا و تره بار همراه شده است که لزوم مدیریت ویژه‌ای را می‌طلبد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: نرخ تن کیلومتر به روزرسانی تن کیلومتر تن کیلومتر کامیون کرایه حمل جاده ای حمل کالا راهداری و حمل و نقل جاده ای روزرسانی شد تن کیلومتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۱۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت دما در آبادان و خرمشهر

محمد سبزه زاری مدیر سازمان هواشناسی خوزستان گفت: آسمان امروز آبادان و خرمشهر ابری است و دمای هوا در این شهر‌ها روی نقشه هواشناسی ۲۴ درجه را نشان می‌دهد که چهار درجه کمتر از دیروز است.

به گفته مدیر سازمان هواشناسی خوزستان در حال حاضر نم نسبی هوا ۶۴ درصد و دید افقی بیش از ۱۰ کیلومتر است.

او گفت: بیشترین دمای ثبت شده در آبادان و خرمشهر طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۷ درجه و کمترین میزان دمای ثبت شده در این مدت زمانی ۲۵ درجه گزارش شده است.

این مسئول گفت: سرعت وزش باد در آبادان و خرمشهر ۹ متر بر ثانیه و ۳۲ کیلومتر بر ساعت است.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • روشنایی ۱۵ کیلومتر از راه‌های استان بوشهر اجرا شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت / بارش باران در محورهای استان خوزستان
  • افت دما در آبادان و خرمشهر
  • ۲۵۰۰میلیارد تومان روکش آسفالت اصفهان در ۱۴۰۲
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی با اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریال در محور‌های بزرگراهی استان
  • رهایی: دانشگاهیان آزادی‌خواه در سراسر دنیا به پا خاسته‌اند
  • دانشگاهیان آزادی‌خواه در سراسر دنیا به پا خاسته‌اند
  • بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان
  • حرکت عادی خودرو‌ها در جاده‌های شمال