Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین منصور جلایر در گفت‌و گو با جام جم آنلاین از بررسی صحت کار 705 باسکول‌ ثابت همکف خبر داد و گفت: صحت‌کار 705 باسکول ثابت همکف در استان مورد بررسی قرار گرفت و کارکرد آنها از سوی کارشناسان این اداره کل استانداردسازی شد.
وی افزود: این بازرسی‌ها به صورت مداوم در راستای ضوابط اجرایی سازمان ملی استاندارد و تحقیقات در زمینه اندازه‌شناسی و اطمینان از صحت عملکرد باسکول‌ها با هدف صیانت از حقوق شهروندان توسط این اداره کل انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل استاندارد آذربایجان غربی ادامه داد: در مجموع بازرسی‌های صورت گرفته توسط کارشناسان 688 مورد از باسکول‌های ثابت در سطح استان از نظر رعایت موازین سازمان مورد قبول و 17 مورد از آن‌ها مردود اعلام شد.
* آزمون 13 هزار و 236 نازل سوخت مایع در آذربایجان غربی
وی خاطر نشان کرد: این اداره‌ کل با هدف نظارت و کنترل هر چه بهتر عملکرد نازل‌های عرضه سوخت، 13 هزار و 236 آزمون از نازل‌های عرضه سوخت را در سطح استان عملیاتی کرده است و برای تحقق حداکثری برنامه ابلاغی این حوزه با جدیت پای کار بود.
جلایر تصریح کرد: پس از آزمون دوره ای نازل های سوخت مایع ، برچسب انجام آزمون دوره‌ای که قابل مشاهده برای تمام استفاده کنندگان است بر روی آن نصب و در صورت نقص ، تا زمان رفع نقص و انجام آزمون مجدد از فعالیت نازل مورد نظر جلوگیری می‌شود.
وی در ادامه به مردود شدن 30 درصدی نازلهای پخش کننده سی ان جی مستقر در استان اشاره کرد و گفت: طی یکسال گذشته تعداد 152 آزمون از نازلهای پخش کننده سی ان جی مستقر در استان انجام شد که در نتیجه این بازرسی ها 70  درصد نازل ها قبول و 30 درصد آنها مردود شدند.
مدیرکل استاندارد آذربایجان غربی  اظهار کرد: جایگاه های سی ان جی باید نازل های خود را با معیارهای استاندارد، مطابقت دهند چرا که این موضوع از ابعاد مختلف اهمیت بسزایی دارد و به صورت دوره‌ای و مستمر رعایت معیارها در جاسگاه‌ها توسط اداره کل مورد آزمون قرار می‌گیرد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: آذربایحان غربی استاندارد آزمون اوزان اداره کل استاندارد آذربایجان غربی سی ان جی نازل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۱۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت ۱۹:۱۲ روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در جاده مهاباد - ارومیه با مراجعه حضوری مصدومی ۱۲ ساله که به علت افتادن از روی موتور سیکلت دچار قطع عضو انگشت کوچک پا شده بود، نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات سه راهی دارلک مهاباد بلافاصله اقدامات لازم را انجام دادند.
 
وی افزود: بعد از انجام شستشو، کنترل خونریزی، فیکس کردن، قرار دادن کمپرس سرد برروی عضو قطع شده و سرم تراپی، مصدوم تحویل عوامل اورژانس شد.

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۵ درصدی مصرف سوخت هواپیما در چابهار با افزایش ۳۸ درصدی پروازها
  • کاهش ۱۶ درصدی سرقت‌ها در آذربایجان شرقی
  • آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه در دهه کرامت آذربایجان غربی 
  • تجهیز ۱۰۰ درصدی چاه‌های کشاورزی به کنتور هوشمند
  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • اولین پمپ بنزین رباتیک در امارات افتتاح شد
  • جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت
  • لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی
  • دستگیری یکی عضو شورا و رییس اداره دولتی این شهر