Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، محمد علی پیرسبزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سه روستای برتر قرآنی  استان با رأی هیأت انتخاب امروز پنجشنبه تعیین و به کشور معرفی شدند.   پیرسبزی اضافه کرد: این سه روستای برتر قرآنی کهگیلویه و بویراحمد شامل بردپهن زیلایی شهرستان بویراحمد با ۴۷/۱۶ امتیاز، مارین شهرستان گچساران با ۴۲/۵۲ امتیاز و سرآبتاوه شهرستان بویراحمد با ۳۹/۷۳ امتیاز است که به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: ۹ روستای کهگیلویه و بویراحمد برای تعیین روستا‌های برتر قرآنی استان در سامانه طرح ملی انتخاب روستای برتر قرآنی نام نویسی کردند که بر اساس شاخص‌ های تعیین شده این سه روستا به عنوان برگزیده انتخاب شدند.   پیرسبزی بیان کرد: سه روستای قرآنی استان به دبیرخانه انتخاب روستای برتر قرآنی ایران معرفی شده اند تا با روستا‌های برتر کشوری رقابت کنند.
او عنوان کرد: هدف از اجرای طرح ملی انتخاب روستای برتر قرآنی در کشور و کهگیلویه و بویراحمد الگوسازی و جهت دهی هر چه بهتر و بیشتر به فعالیت‌های قرآن و عترت در روستا‌ها است.   پیرسبزی ادامه داد: شاخص‌ های انتخاب روستا‌ های برتر قرآنی کشور و کهگیلویه و بویراحمد در این طرح ملی شامل فعال بودن در مباحث آموزشی، پژوهشی، تبلیغی و ترویج قرآن، مؤسسه‌ها و مراکز قرآنی، نشست‌های خانگی و هیأت‌های قرآنی، دوره‌ها و کارگاه‌ های آموزشی قرآن‏، قرآن آموزان، حافظان، قاریان، مربیان، خادمان، پیشکسوتان و فعالان قرآنی، کرسی‌های پژوهشی، آثار علمی و آموزشی قرآنی، محافل تلاوت قرآن‏، محصولات قرآنی، برگزیدگان قرآنی در مسابقات و جشنواره‌های شهرستانی، استانی و ملی، گروه‌های فعال تواشیح، همخوانی و سرود قرآنی، موقوفه‌ های قرآنی، مساجد مجری طرح ملی تلاوت نور و اثربخشی فعالیت‌های قرآنی است. انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد فرهنگ و ارشاد اسلامی قرآن کریم کهگیلویه و بویراحمد روستای برتر قرآنی انتخاب روستا سه روستا طرح ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۱۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مسئول هیئت کوهنوردی باشت گفت: در این صعود که دو روز به طول کشید ، ۴۰۰ کوهنورد از سراسر استان حضور داشتند.
قلی پور افزود: این کوهنوردی به مناسبت گرامیداشت اجلاسیه شهدای باشت و همچنین دومین کنگره ۲ هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت.

دیگر خبرها

  • رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۶ روستای هدف گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی «پله‌های آسمانی» در تبریز
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود
  • بررسی اقدامات انجام شده برای تامین آب شرب روستاهای مرزی اسلام آباد، دیناران و دولکان
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • تجلیل از نخبگان قرآنی در استان البرز
  • تخصیص ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای عمران و توسعه روستاهای گلستان
  • میدان دام کاج؛ در محاصره سگ‌های ولگرد