Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در دقیقه ۱۷ بازی پرسپولیس و الریان دست فرشاد فرجی در زمان ارسال کرنر بازیکن پرسپولیس به صورت علی فریدون برخورد کرد که این امر سبب آسیب‌دیدگی جزئی مهاجم الریان شد. به همین دلیل داور ژاپنی از فرجی خواست از فریدون عذرخواهی کند.

*محمد حسین کنعانی زادگان در اوایل نیمه اول در حالیکه توپ زیر پایش بود قصد داشت برای بستن بند کفش خود بازی را متوقف کند که این موضوع با تذکر داور همراه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* در دقیقه ۲۰ برخورد شجاع خلیل‌زاده به عیسی آل‌کثیر سبب سرنگونی مدافع ایرانی الریان و ایجاد موقعیت گل برای پرسپولیس شد. پس از ثانیه‌هایی و زمانی که امید عالیشاه قصد ارسال کرنر روی دروازه حریف را داشت مشاجره خلیل‌زاده و کنعانی‌زادگان سبب شد کی‌مورای ژاپنی به هر دو مدافع تذکر جدی بدهد.

*شهریار مغانلو با به ثمر رساندن گل اول پرسپولیس از مهدی ترابی سه گله سبقت گرفت و با ۴ گل بهترین گلزن تیمش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان شد. وی پس از این گل بوسه ای برای نفرات ذخیره پرسپولیس که پشت دروازه الریان مشغول گرم کردن بودند فرستاد.

* مغانلو پس از گل خود در دقیقه ۲۷ از داور خواست برای استراحت بازیکنان دو تیم وقت یک دقیقه ای در نظر بگیرد اما کیمورا به این موضوع توجهی نکرد و در دقیقه ۳۰ این کار را انجام داد.

* پس از اعلام خطای دامه ترائوره روی امید عالیشاه یحیی گل محمدی از داور خواست به بازیکن الریان کارت زرد نشان بدهد اما وی توجهی به این درخواست نکرد.

*احسان پهلوان پس از به ثمر رساندن گل دوم پرسپولیس به سمت نیمکت این تیم دوید و سرمربی سرخ‌پوشان را در آغوش گرفت. البته طبق قوانین و پروتکل‌های بهداشتی لیگ قهرمانان آسیا هیچ بازیکنی حق ندارد پس از گلزنی به سمت نیمکت برود.

* در دقیقه ۴۰ دامه ترائوره به دلیل آسیب دیدگی جای خود را در ترکیب الریان به یوسف عمر داد.

*نیمه اول این مسابقه با برتری دو بر صفر پرسپولیس به اتمام رسید.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۱۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جراحت وحشت لب شجاع خلیل زاده بعد از برخورد با مهرداد محمدی + عکس

شجاع خلیل زاده از جراحت شدید لب خود رونمایی کرد.

طرفداری | شچاع خلیل زاده از لب خود عکسی منتشر کرد.

تراکتور و استقلال در هفته بیست و پنجم لیگ برتر از ساعت 17:30 در تبریز به مصاف هم رفتند و بازی با نتیجه 0-0 تمام شد و دو تیم امتیازات را تقسیم کردند.

شچاع خلیل زاده در یکی از صحنه های بازی برخورد شدیدی با مهرداد محمدی داشت و باعث شد این بازیکن مدتی روی زمین باشد و دقایقی از زمین بازی بیرون برود و با لب خونی به زمین بازگردد.

شجاع خلیل زاده بعد از بازی اعلام کرد لبش هشت بخیه خورده و دندانش نیز در اثر این ضربه شکسته است. شجاع خلیل زاده عکسی از لب خونی اش در اینستاگرام منتشر کرد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • عیسی VAR می‌خواست تا به دکتر ثابت کند!
  • عکس| وضعیت خلیل‌زاده پس ضربه مهرداد محمدی
  • جراحت وحشت لب شجاع خلیل زاده بعد از برخورد با مهرداد محمدی + عکس
  • کارشناسی سه صحنه جنجالی پرسپولیس - سپاهان
  • اوسمار هدیه نکونام را پس فرستاد | جنجال برای هیچ ؛ فرصت برای سبقت بزرگ سرخ ها از دست رفت | پرسپولیس صفر - سپاهان صفر
  • تأثیر تیم داوری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • مغانلو به سمت نیمکت پرسپولیس رفت، رضاییان و احمدزاده نه!
  • سپاهان با کلین‌شیت 450 دقیقه‌ای در آزادی!
  • لواندوفسکی: پیچیچی؟ سعی می‌کنم باز هم گلزنی کنم
  • پرسپولیس کنعانی را سرپنجه می‌خواهد