Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@20:05:20 GMT

آموزش مهارتی ۴۰۰ معتاد بهبود یافته در اردبیل

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۵۱۲۱۴

آموزش مهارتی ۴۰۰ معتاد بهبود یافته در اردبیل

به گزارش خبرنگار مهر، امامی عصر پنجشنبه در نشست با مسئولان شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل اظهار کرد: ما در مراکز آموزشی فنی و حرفه ای استان آمادگی ارائه خدمات به صورت رایگان را برای معتادان بهبود یافته با هدف ورود به بازار کار و کارآفرینی مثبت آنها داریم.

وی تصریح کرد: در حوزه آموزش‌های مهارتی به معتادان بهبود یافته در مراکز زندان و ترک اعتیاد، هماهنگی و همکاری خوبی با مجموعه زندان‌های استان و حتی مراکز ترک اعتیاد وجود دارد که قطعاً این برنامه ریزی ها در سال جاری با قوت بیشتر ادامه پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل گفت: در یک سال اخیر علاوه بر برگزاری دوره‌های آموزشی برای معتادان بهبود یافته در جهت اشتغال آنها، در کارگاه‌های اقماری مرکز آموزش فنی و حرفه ای استان تداوم ارائه برنامه‌های آموزشی در دستور کار قرار گرفته است.

امامی افزود: در کنار این افراد، آموزش مهارتی بیش از ۶۲۷ نفر در زندان‌های استان اردبیل نیز انجام شده و ما آمادگی داریم تا همچنان با همراهی کارشناسان و متخصصان حوزه‌های مهارتی این فعالیت‌ها را در سطح استان گسترش دهیم.

وی از راه اندازی کارگاه‌های کوچک تولیدی در مراکز بازپروری انزاب اردبیل خبر داد و خاطر نشان کرد: در این گونه کارگاه‌ها نیز این اداره کل آموزش‌های مهارتی را ارائه می‌کند تا توان کار و مهارت آموزی معتادان افزایش یافته و فرصت کار آنها به وجود آید.

در این نشست دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل نیز اضافه کرد: فنی و حرفه ای در سال‌های اخیر تعامل و ارتباط نزدیکی را با مجموعه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر داشته تا نسبت به جذب معتادان بهبود یافته در مراکز آموزشی و ورود آنها به بازار کار تلاشی مضاعف انجام دهد.

بهشتی بیان کرد: در حال حاضر ۱۶ هزار معتاد در چرخه درمان قرار دارند و راه نجات این افراد جز توانمندسازی مهارتی و جلوگیری از بیکار شدن آنها در بازگشت به ورطه اعتیاد نیست.

وی ادامه داد: مجموعه آموزش فنی و حرفه ای استان همکاری نزدیکی را در ارائه آموزش‌های مهارتی به بهبود یافتگان مواد مخدر دارند که از این بابت قدردان تلاش‌ها و زحمات انجام شده هستیم.

کد خبر 5200953

منبع: مهر

کلیدواژه: معتادان اردبیل فنی و حرفه ای مهارت آموزی کارآفرینی ویروس کرونا شیوع کرونا واکسن کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر گرگان انتخابات شورای شهر و روستا انتخابات 1400 ماه مبارك رمضان کمک مومنانه اردبیل بارش باران شیراز معتادان بهبود یافته فنی و حرفه ای استان بهبود یافته استان اردبیل مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۱۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواخته شدن «زنگ سپاس معلم» در اردبیل+فیلم

در آستانه روز معلم، «زنگ سپاس معلم» در مدارس اردبیل نواخته شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، در آستانه روز معلم، زنگ سپاس معلم در مدارس اردبیل نواخته شده و با حضور استاندار اردبیل از تعدادی معلمان تجلیل شد.

استاندار اردبیل در این مراسم، اظهار داشت: تلاش معلمان در کلاس‌های درس به منظور علم‌آموزی به دانش‌آموزان برای نسل آینده سرنوشت‌ساز است و آینده جامعه و کودکان به مبدأ آموزش‌ها یعنی کلاس‌های درس وابسته بوده و معلمان با دلسوزی در این راه فعالیت می‌کنند.

سید حامد عاملی تصریح کرد: علم و دانش در رشد و شکوفایی جامعه بسیار حائز اهمیت است و باید دانش‌آموزان با تمام توان به علم‌آموزی و استفاده از تجارب معلمان در راستای پیشرفت علمی کشور بپردازند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز در این مراسم گفت: بیش از 60 عنوان برنامه در طول هفته معلم اجرا می‌شود.

کلام‌الله صفری افزود: بزرگترین مجتمع آموزشی کشور با نام دارالفنون در اردبیل ایجاد می‌شود و نهضت مدرسه‌سازی، ارتقای سرانه فضای ورزشی دانش‌آموزان و اجرای دقیق طرح رتبه‌بندی معلمان از جمله اقدامات شاخص آموزش و پرورش است.

.

انتهای پیام/131/

دیگر خبرها

  • آموزش‌های مهارتی مهمترین نیاز توانمندسازی نیروی کار است
  • توسعه مهارت‌های بازار محور در جهت افزایش تولید
  • نواخته شدن «زنگ سپاس معلم» در اردبیل+فیلم
  • آموزش مهارتی بیش از ۱۵ هزار کردستانی 
  • درخشش ۵۰۰ دانش‌آموز خراسان شمالی در المپیادهای ملی
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • ۲۰۰ هزار دانش‌آموز در کشور آموزش‌های مهارتی می‌بینند
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • آموزش‌های مهارتی راهکار رفع بیکاری است
  • آموزش‌های مهارتی کلید توسعه اشتغال پایدار در جامعه است