Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@12:09:45 GMT

شریفی و توپ هایی که بلوک شد

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۵۱۵۱۸

مسجل شدن صعود پرسپولیس به دور بعدی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا پیش از بازی با الریان موجب شد یحیی گل محمدی به چند بازیکن کلیدی اش استراحت دهد و از جوان ها در ترکیب تیمش بهره ببرد.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از این جوان ها محمد شریفی 21 ساله و بازیکن اهل بوشهر بود که در جلوی خط دفاعی بازی کرد وزمانی که تیم به سمت دروازه الریان حمله می کرد با توجه به جدا شدن احسان پهلوان تنها می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال محمد شریفی دوئل  جانانه ای با براهیمی داشت و بارها و بارها موجب شد تا این بازیکن گرانقیمت روی او مرتکب خطا شود.

 

محمد شریفی در نیمه ی دوم با جسارت بیشتری به بازی اش ادامه داد و در حمله تیمش شرکت کرد که منجر به چند ضربه ی سر و شوت از راه دور شد که شوت هایش به خط دفاعی الریان برخورد و بلوک شد. محمد شریفی تحت فشار البته برخی از پاس هایش به مقصد نرسید اما یحیی گل محمدی از عملکردش رضایت کامل داشت بطوریکه اجازه داد تا پایان در زمین بماند و یک تجربه ی خوب بین المللی به بازی هایش اضافه شود.

 

محمد شریفی که فوتبالش را از تیم نونهالان شاهین بوشهر آغاز کرد بارها بارها با پیراهن تیم های ملی پایه در بازی های خارجی حضور داشته و پختگی بازی اش در برابر الریان جدا از اعتماد یحیی گل محمدی به خاطر بازی با تیم های ملی پایه بوده است و با توجه به اینکه هنوز 21 سالگی اش تمام نشده است می تواند در مسابقات قهرمانی زیر 23 آسیا در ازبکستان (2022) هم یکی از مهره های کلیدی تیم ملی امید باشد. او اینروزها از جدایی از سایپا و ملحق شدن به اردوی تیم پرسپولیس خرسند است به این خاطر که یحیی گل محمدی نشان داد اهل اعتماد و میدان دادن به جوان هاست و بدون شک آینده ی پرسپولیس به بازیکنانی چون محمد شریفی اختصاص دارد.

 

محمد شریفی پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محمد شریفی پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا یحیی گل محمدی محمد شریفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۱۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ۲۵ میلیون لیتر انواع عرقیات در میمند فارس

همایش بزرگداشت هفته گردشگری میمند، خاستگاه گل محمدی جهان با حضور مریم جلالی معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، محمد فرخ زاده معاون گردشگری و زیارتی استاندار فارس، محمد مهدی فروردین نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند و قیر و کارزین و محمد مهدی برومند معاون امور باغی وزارت جهاد کشاورزی مسئولان ارشد مدیریت شهری میمند و فعالان عرصه عرقیات گل محمدی در سالن کانون فرهنگی برگزار شد.

فرهاد محمد رضازاده شهردار میمند در این همایش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۱۵۲ شهید بخش میمند، گفت: همایش بزرگداشت هفته گردشگری میمند طی دو سال متوالی در این دیار برگزار می‌شود، تا با حضور مدیران ملی و ارشد استانی مشکلات از نزدیک پیگیری شود.

او شهر میمند را خاستگاه گل و گلاب جهان عنوان کرد و گفت: روز ۸ اردیبهشت ماه در تقویم گردشگری کشور روز ملی میمند ثبت شده که به همین مناسبت طی یک هفته برنامه‌های متنوع برگزار می‌شود.

محمد رضازاده ظرفیت‌های سرشار شهر میمند را مورد توجه قرار داد و تاکید کرد: شهر میمند دارای جایگاه ویژه‌ای در تولید محصولات باغی و زراعی است که تنها تولیدات آن به سالی ۲۵ میلیون لیتر انواع عرقیات می‌رسد که ۱۳ میلیون لیتر از این مقدار مربوط به گلاب محمدی است.

شهردار میمند تصریح کرد: بیش از ۱۱۰ کارگاه فعال گلابگیری ثبت شده و شرکت عرقیات و اسانس‌گیری مشغول به فعالیت هستند.

این مقام مسئول با بیان اینکه صنعت شیشه‌گری در منطقه میمند با وجود دو کارگاه فعال دارای پیشینه قدیمی است، ادامه داد: دو پروژه کلان شهرداری میمند در راستای تقویت گردشگری و هویت شهر میمند در دستور کار است که پروژه ۱۰۰ هکتاری پردیس توسط شهرداری برای استفاده بهینه از ظرفیت گل محمدی و گلاب گیری خواهد بود. همچنین کارخانه بزرگ اسانس و عرقیات گیاهان دارویی سال گذشته توسط شورای اسلامی شهر میمند مصوب شد که امسال کلنگ زنی آن صورت خواهد گرفت.

او احیای میدان تاریخی و بافت قدیم شهر میمند را از دیگر پروژه‌های سال ۱۴۰۳ شهرداری عنوان کرد و افزود: میدان تاریخی شهر با تلفیقی از سبک مدرن و سنتی احیا می‌شود و راه اندازی خط تولید کرم‌های گیاهی و تولید عطر از اسانس گل محمدی نیز انجام خواهد شد تا شاهد توسعه منطقه باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ماموریت محرمانه یک پرسپولیسی برای شکست استقلال
  • تولید ۲۵ میلیون لیتر انواع عرقیات در میمند فارس
  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور/ مشکلات شخصی حل خواهند شد؟
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور / مشکلات شخصی یحیی حل شد؟
  • وعده یحیی گل محمدی به تی تی ها؛ مشکلاتم حل شود به تبریز می‌آیم
  • نوری: دست خدا را بارها در بازی با پرسپولیس دیدم
  • اولین برد سال با کنترل از راه دور یحیی گل‌محمدی؟!
  • پرسپولیس قهرمان در تبریز؛ کریم باقری هم به تراکتور می‌رود؟