Web Analytics Made Easy - Statcounter

پاختاکور بالاخره به پیروزی دست یافت.

پاختاکور ازبکستان و نیروی هوایی عراق در آخرین بازی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 1 بر 0 پاختاکور به پایان رسید.

به گزارش طرفداری؛ این اولین پیروزی پاختاکور در این جام بود و با این پیروزی 7 امتیازی شدند و نیروی هوایی نیز با دو امتیاز قعرنشین ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیگر بازی این گروه، تراکتور و الشارجه به مصاف هم خواهند رفت.

 

اخبار داغ 

تجاوز به هانیه توسلی در مدت 4 سال! / خودش افشا کرد! + سند برترین های قرن با محمود کلهر: جواد منافی به قدری خوب بود که پست مجتبی محرمی را عوض کرد باشگاه پرسپولیس: با چه معیاری، یک تیم را در شرایط نابرابر وادار به حضور در دربی می‌ کنند؟ مهران کاظمی خطاب به پرسپولیسی ها: حمایت های فراقانونی بد عادت تان کرده است جدایی کریستیانو رونالدو از یوونتوس در صورت نرسیدن به لیگ قهرمانان / گاتزتا دنی کارواخال فصل را به دلیل مصدومیت از دست داد / اوندا سرو

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۱۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار دوباره ستاره‌های فوتسال ایران با بارسا

 به گزارش قدس آنلاین، دیدارهای نیمه‌نهایی فینال‌فور لیگ قهرمانان فوتسال اروپا در روز جمعه در کشور ارمنستان برگزار شد و فینالیست‌های این دوره مشخص شدند.

در اولین دیدار تیم فوتسال پالما اسپانیا به مصاف بنفیکا پرتغال رفت و بعد از تساوی ۴ بر ۴ موفق شد در ضربات پنالتی حریف خود را شکست دهد.

تیم پالما در این دیدار مسلم اولادقباد ستاره تیم ملی فوتسال کشورمان را در اختیار داشت اما حسین طیبی به علت مصدومیت تیمش را همراهی نکرد.

پالما سال گذشته توانست قهرمان لیگ قهرمانان شود.

در دیگر دیدار این مرحله، بارسلونا اسپانیا به مصاف اسپورتینگ پرتغال رفت و توانست حریف خود با نتیجه ۵ بر ۴ را از پیش رو بردارد تا دومین فینالیست لیگ قهرمانان هم از کشور اسپانیا باشد.

دیگر خبرها

  • دیدار دوباره ستاره‌های فوتسال ایران با بارسا
  • اولین فینالیست ایرانی در آسیا بعد از فغانی!
  • تیم فوتبال امیدهای ژاپن قهرمان جام ملت‌های آسیا شد
  • ژاوی اولین نیروی تابستانی بارسا را اعلام کرد
  • ادین ترزیچ: پیروزی مقابل پاری سن ژرمن به ما اجازه می‌دهد تا به برخی از بازیکنان مقابل آگزبورگ استراحت بدهیم
  • بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا| صعود اسماعیلی به فینال با ناک‌اوت حریف؛ سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند
  • اسماعیلی فینالیست شد/ سلطانی و ملک‌خطابی به مدال برنز رسیدند
  • تیم ملی امید عراق بازهم به المپیک صعود کرد
  • اولین واکنش امباپه به شکست از دورتموند
  • ترزیچ: شایسته این پیروزی بودیم