Web Analytics Made Easy - Statcounter

گزارش تصویری از بازی پرسپولیس و الریان قطر و صعود مقتدرانه سرخپوشان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۱۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کم‌گل‌ترین نسخه شماره ۹ پرسپولیس!

به گزارش همشهری‌آنلاین در فصلی که پرسپولیس در خط حمله با بحران مواجه است و مهاجمان نوک کم‌تعدادی در اختیار داشته، یکی از بدشانسی‌های این تیم هم به افت مهدی ترابی مربوط می‌شده است. شماره ۹ سرخپوشان که معمولا به‌عنوان وینگر و پشت مهاجم به میدان می‌رود، خیلی اوقات از شم خوب گلزنی‌اش به سود تیم استفاده می‌کرده است. به‌عنوان مثال، در نیم‌فصل دوم لیگ بیست‌ودوم، این بازگشت ترابی روی فرم بود که به پرسپولیس برای جاگذاشتن سپاهان و کسب عنوان قهرمانی کمک کرد. تنها کافی است هت‌تریک تماشایی او برابر گل‌گهر را به یاد بیاوریم تا روشن شود در مورد کدام نسخه از ترابی حرف می‌زنیم.

در این فصل اما کمتر نشانی از آن بازیکن قبراق در پرسپولیس بوده است. اگرچه ترابی با ارسال ۵‌پاس‌گل در لیگ برتر از این نظر آمار بدی نداشته، ‌تعداد گل‌های زده او در عدد۲ متوقف مانده و این کمترین نرخ از زمان حضور ترابی در پرسپولیس است. غیر از لیگ هجدهم که ترابی نیم‌فصل بازی کرد و یک گل زد، همیشه شاهد ثبت آمار بهتری از او بوده‌ایم. این بازیکن در لیگ نوزدهم با ثبت ۱۱گل بهترین آمارش را به‌جا گذاشت و بعدتر هم به‌ترتیب ۴، ۳و ۷گل برای سرخپوشان زد. در فصلی که ترابی ۳گل زد، پرسپولیس قهرمانی را به استقلال واگذار کرد و حالا بیم آن می‌رود که همان اتفاق تکرار شود. حقیقت این است؛ قرمزها برای قهرمانی به یک ترابی آماده‌تر نیاز دارند.

کد خبر 849556 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت اورونوف برای همراهی پرسپوليس
  • کم‌گل‌ترین نسخه شماره ۹ پرسپولیس!
  • داداش زاده: سرخپوشان باید مراقب حاشیه‌های سرمربی نساجی باشند
  • سرخپوشان به دنبال بردن نساجی در شهر خسته/ استقلالی ها درصدد تثبیت صدرنشینی
  • پرسپولیس با هواپیما در ساری، اوسمار به نشست نمی‌رسد/ عالیشاه سرخپوشان را همراهی می کند
  • تاخیر خودخواسته پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار
  • رافت: خیلی ها دوست دارند تمرکز پرسپولیس بهم بخورد/ سرخپوشان نباید برابر نساجی اسیر حواشی شوند
  • حمایت پرسپولیس از تماشاگران جایگاه خاص
  • برگزاری تمرین پرسپولیس با حضور هوادار خانم
  • صعود مقتدرانه بوکسور جوان ایران به فینال آسیا