Web Analytics Made Easy - Statcounter

EA اسپورتس تیم منتخب این فصل لیگ برتر انگلیس را منتشر کرد.

به گزارش طرفداری، طولانی ترین ایونت EA اسپورتس از هفته گذشته شروع شده و پس از معرفی کارت های منتخب فصل EFL و کامینیتی، نوبت به معرفی تیم منتخب فصل لیگ برتر انگلیس رسید. در تیم منتخب این فصل لیگ برتر نیز شاهد حضور بازیکنانی بی نظیر هستیم. در بالاترین ریتینگ و نمره داده شده، برونو فرناندز، ستاره پرتغالی منچستریونایتد، کوین دی بروین، ستاره بلژیکی منچسترسیتی، محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول و همچنین هری کین، ستاره انگلیسی تاتنهام دیده می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمامی این بازیکنان ریتینگ ۹۶ را دریافت کرده اند و بدون شک آنها اکنون بهترین بازیکنان لیگ برتر انگلیس در فیفا آلتیمیت هستند. تیم منتخب فصل لیگ انگلیس

در پست دروازه بان، برخلاف سال گذشته که توتس انگلیس دو گلر داشت، در توتس این فصل فقط ادرسون کارت دریافت کرده که ریتینگ او نیز ۹۴ است. سون هیونگ مین، جیمی واردی و روبن دیاز دیگر بازیکنان تیم منتخب فصل انگلیس با ریتینگ ۹۴ هستند.

مارکوس رشفورد، ستاره این فصل منچستریونایتد دیگر بازیکنی است که کارت توتس دریافت کرده است. ریتینگ ۹۳ به این کارت اختصاص داده شده و با توجه به گیم پلی بی نظیر این بازیکن در فیفا آلتیمیت، قطعا این کارت یکی از بهترین و گران قیمت ترین کارت ها تا پایان فیفا ۲۱ خواهد بود. ایلکای گوندوعان در کنار میسون مانت، دو ستاره تیم های منچسترسیتی و چلسی دیگر بازیکنانی هستند که کارت جدید دریافت کرده اند. کارت این دو بازیکن ریتینگ ۹۲ را دارد.

بازیکنی که حضور او در توتس امسال جالب به نظر می رسد، توماس سوچک است. هافبک تیم وست هم که فصل خوبی را با این تیم سپری کرده و کارت جدید این بازیکن اکنون ریتینگ ۹۱ را دارا است. ژائو کانسلو نیز دیگر بازیکن از منچسترسیتی است که کارتش با ریتینگ ۹۱ منتشر شده است. دو بازیکن دیگر نیز، لوک شاو و وسلی فوفونا هستند که نمره ۸۹ را گرفته اند. البته که جای تعجب دارد که EA اسپورتس نمره ۸۹ را به شاو اختصاص داده است!

در هرحال توتس لیگ انگلیس امسال هم تیمی بی نظیر است البته که بهتر از این هم می توانست باشد. نکته ویژه این است که این کارت های جدید از فردا ساعت ۲۱:۳۰ وارد پک ها و بازی می شوند و به مدت ۱ هفته تا جمعه هفته آینده در پک ها خواهند بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس تیم منتخب فصل فصل لیگ برتر دیگر بازیکن دریافت کرده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۱۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط جدید عربستانی ها برای جذب محمد صلاح: اعلام تمایل خودِ صلاح!

عربستانی‌ها پس از پاسخ منفی ستاره مصری لیورپول در تابستان گذشته به پیشنهاد الاتحاد، برای اقدام دوباره جهت جذب او شرط تعیین کرده‌اند.

به گزارش ایرنا، گمانه‌زنی‌ها درباره حضور محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول در لیگ عربستان دوباره بالا گرفته است.

الاتحاد عربستان تابستان پارسال آماده پرداخت بیش از ۱۰۰ میلیون پوند برای مهاجم لیورپول بود اما این بازیکن به این پیشنهاد جواب منفی داد.

در شرایطی دوباره بحث صلاح در عربستان مطرح شده است که باشگاه‌های عربستانی تنها در صورتی برای جذب محمد صلاح در تابستان امسال اقدام خواهند کرد که او خودش اعلام کند که قصد بازی در لیگ سعودی را دارد.

صلاح ژوئن امسال ۳۲ ساله خواهد شد و قرارداد او تابستان ۲۰۲۵ با لیورپول به پایان خواهد رسید و هیچ نشانه‌ای وجود ندارد که او می‌خواهد قبل از پایان قراردادش لیورپول را ترک کند. البته به نظر می‌رسد خلاف ۲ سال اخیر، عربستانی‌ها در فصل نقل‌وانتقالاتی تابستان امسال رویکرد متفاوتی را در پول‌پاشی برای ستاره‌های مطرح فوتبال جهان در پیش بگیرند.

باشگاه‌های لیگ حرفه‌ای عربستان، تابستان پارسال نزدیک به ۸۰۰ میلیون پوند برای جذب بازیکن هزینه کردند اما انتظار می‌رود آنها تابستان امسال رویکرد آرام‌تری اتخاذ کنند.

باشگاه‌های لیگ حرفه‌ای عربستان (SPL) تابستان امسال روی جذب بازیکنان جوان‌تر تمرکز خواهند کرد و چهره‌های با نفوذ فوتبال این کشور معتقدند که باشگاه‌ها نباید صرفا به خاطر اسم یک بازیکن پول‌های کلان خرج کنند و به باشگاه‌ها توصیه می‌شود تا رویکردی بابرنامه و پایدارتر در بازار نقل‌و‍‌انتقالات داشته باشند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: حضور ستاره مصری لیورپول در لیگ عربستان قطعی است تابستان داغ و جذاب در انتظار لیگ عربستان!

دیگر خبرها

  • ستاره کره ای تاتنهام در راه عربستان
  • هشدار ستاره انگلیسی: حرف از خداحافظی نزنید
  • کاپیتان یونایتد: باید بخواهند تا اینجا بمانم!
  • برونو فرناندز: تا پایان یورو 2024 به آینده‌ام در منچستریونایتد فکر نمی‌کنم
  • شرط جدید عربستانی ها برای جذب محمد صلاح: اعلام تمایل خودِ صلاح!
  • برای اولین بار منتشر شد: محمد صلاح به یورگن کلوپ چه گفت؟
  • صلاح در لیورپول می ماند
  • پس از درگیری کلوپ و مهاجم مصری، صلاح در لیورپول می‌ماند
  • صلاح در لیورپول می‌‌ماند
  • صلاح حرف آخرش را به لیورپول زد