Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-08@02:27:17 GMT

سرقت ۵۰۰ میلیونی سماور‌ها از سمساری

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۵۲۰۳۴

سه مرد و یک زن که با دستبرد به مغازه سمساری، سماورهای عتیقه روسی به ارزش 500 میلیون تومان را سرقت کرده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش ایران، یازدهم فروردین پرونده‌ای با موضوع سرقت از مغازه سمساری در کلانتری سیدخندان تشکیل و با هماهنگی با مرجع قضایی برای رسیدگی تخصصی به پایگاه چهارم پلیس آگاهی فرستاده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاکی در تحقیقات اظهار داشت، نهم فروردین مغازه سمساری‌ام مورد سرقت قرار گرفته و سارقان با دستگاه هوا برش قفل مغازه را بریده و موفق به سرقت تعدادی سماور زغالی روسی قدیمی به ارزش حدود پنج میلیارد ریال شده‌اند.

پس از انجام تحقیق از شاکی و بررسی فیلم ضبط شده دوربین‌های مداربسته تصاویری از لحظه سرقت و سارقان به‌دست آمد و یک هفته بعد از سرقت مغازه در هجدهم فروردین ماه مأموران پلیس این پایگاه مردی را که شباهت زیادی با یکی از سارقان سمساری داشت در خیابان وحیدیه به اتهام ولگردی و مظنون به سرقت اماکن دستگیر کردند و در اختیار پلیس آگاهی قرار دادند.

سرهنگ کارآگاه سعید مجیدی، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی در تشریح این پرونده گفت: پس از تحویل متهم به پلیس آگاهی و با توجه به اینکه فیلم‌های دوربین مداربسته مغازه سمساری در حال بررسی بودند مشخصات حبیب با تصویر یکی از سارقان موجود در فیلم و عکس سرقت مغازه مطابقت داشت که از متهم تحقیق شد و وی به جرم سرقت اعتراف کرد. حبیب در بازجویی تکمیلی اظهار داشت، سرقت را با همدستی سه تن از دوستانم به نام‌های سیامک – امیر و نازنین انجام دادم که چهار سماور را من بردم و به شخصی به نام کامران ضایعاتی فروختم و بقیه سماور‌ها را نیز آن 3 نفر برده‌اند.

با انجام تحقیقات و هماهنگی با مرجع قضایی در گام بعدی کامران در منزلش واقع در میدان تسلیحات دستگیر و دو سماور روسی قدیمی از منزل متهم کشف شد که در بازجویی اعلام کرد سه عدد سماور را به مبلغ شش میلیون تومان خریده است.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی گفت: طی هماهنگی لازم و در یک عملیات ضربتی توسط اکیپی از کارآگاهان یکی دیگر از اعضای باند به نام سیامک مورد شناسایی و دستگیر شد که پس از انتقال او به پلیس آگاهی به جرم خود اعتراف کرد که با انجام تحقیقات هر سه متهم از سوی شعبه دهم دادیاری روانه زندان شدند و اقدامات برای شناسایی و دستگیری سایر سارقان و کشف اموال ادامه دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ماه رمضان حسام الدین آشنا فایل صوتی جواد ظریف دعای روز شانزدهم رمضان روز ملی خلیج فارس سرقت سماور سمساری ماه رمضان حسام الدین آشنا فایل صوتی جواد ظریف دعای روز شانزدهم رمضان روز ملی خلیج فارس مغازه سمساری پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۲۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق کارت بانکی بیماران و کادر بیمارستان دستگیر شد


به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، سرهنگ عباس عرب در تشریح جزئیات این خبر گفت : به دنبال اعلام چند فقره سرقت در یکی از بیمارستان های شهر سمنان رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار تیمی از ماموران کلانتری 13 گلستان قرار گرفت و آنها با توجه به اظهارات شکات و مستندات موجود تحقیقات خود را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی جویی های انتظامی و استفاده از شیوه های هوشمند و نوین کشف جرم توانستند هویت سارق را شناسایی کنند، افزود: سارق که یکی از کارکنان خدماتی بیمارستان بود که با هماهنگی لازم با مرجع قضایی و حراست بیمارستان هنگام حضور در شیفت کاری دستگیر شد .

سرهنگ عرب با بیان اینکه سارق با سرقت کارت های بانکی بیماران و کادر درمان بیمارستان مقادیری پول را از حساب آنها به حساب چند خرده فروش مواد مخدر در سطح شهر انتقال داده بود ، تصریح کرد : در بازرسی پلیس از منزل متهم تعداد زیادی کارت بانکی و مدارک هویتی کشف و ضبط شد .

به گزارش خبرگزاری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان سمنان با اشاره به اینکه تحقیقات برای وقوع سرقت های احتمالی دیگر توسط این متهم همچنان ادامه دارد خاطر نشان کرد: دستگیری این متهم رضایت و خرسندی رئیس و کادر درمانی آن بیمارستان از عملکرد پلیس را بدنبال داشت.

دیگر خبرها

  • پابند الکترونیک سارق را حین سرقت به دام انداخت
  • سارق کارت بانکی بیماران و کادر بیمارستان دستگیر شد
  • شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در این استان
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در سمنان/ ۳متخلف دستگیر شدند
  • گروگانگیری ۱۰۰ میلیاردی دختر نوجوان در تهران / متهم دستگیر شد
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • سارق گوشواره‌های طلای دختربچه‌های اصفهانی دستگیر شد
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند