Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، دومین مرحله از رقابت‌های لیگ جهانی کاراته در سال ۲۰۲۱ که آخرین ایستگاه در مسیر کسب امتیاز ورودی المپیک محسوب می‌شود، از فردا جمعه با حضور ۷۴۰ کاراته کا از ۸۷ کشور به میزبانی پرتغال در شهر لیسبون آغاز می‌شود.

نکته مهم این که برای دومین بار متوالی المیرا گوزل زاده به عنوان مدیر تاتامی و هیئت ژوری در این دوره از مسابقات حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عصر امروز سمینار توجیهی و هماهنگی داوران با حضور بیش از ۱۰۰ داور از کشور‌های مختلف در شهر لیسبون و با حضور تمامی اعضای شورای داوران فدراسیون جهانی برگزار و در پایان از سوی خاویر اسکالانته، رئیس کمیته داوران فدراسیون جهانی اعضای مدیران تاتامی و هیئت ژوری این مسابقات انتخاب شد که حضور بانوی ایرانی در بین نفرات منتخب برای دومین بار جلب توجه می‌کرد.

المیرا گوزل زاده که اواخر اسفندماه و در رقابت‌های کاراته وان استانبول برای نخستین بار مدیر تاتامی مسابقات شده بود، با عملکرد خوب خود، شورای داوران جهانی را مجاب کرد که باز هم به او اعتماد کرده و مدیریت و انتخاب داوران تاتامی شماره ۲ را بر عهده وی قرار دهند. وی با در اختیار داشتن بالاترین درجه داوری جهان طی ۲ سال گذشته حضوری مستمر در معتبرترین رقابت‌های برگزار شده از سوی WKF داشته است.

گوزل زاده در این مورد گفت: این که یک بار دیگر مورد اعتماد اعضای شورای داوران جهان قرار گرفته ام، باعث خوشحالی و افتخار است. به عنوان یک ایرانی همیشه سعی کرده ام بهترین عملکرد را در قضاوت‌های خود داشته باشم و همین موضوع باعث شد اولین بار در ترکیه این مسئولیت‌ بر عهده من قرار گیرد و همین موضوع باعث شد تا بتوانم توانایی خود را در بخش مدیریت تاتامی هم به آزمایش بگذارم و خوشحالم که این موضوع از سوی مسئولان مربوطه دیده شد.

وی ادامه داد: همان طور که پیش از این گفته ام، افق دید من در داوری بالا است و خدا را شکر می‌کنم که زحماتم در مسابقات مختلف جهانی، آسیایی و کاراته وان‌ها دیده شده است و مرا گام به گام به اهدافی که دارم نزدیکتر می‌کند. ان شاءالله که بتوانم نماینده شایسته‌ای برای بانوان ایرانی باشم.

بیشتر بخوانید

خوشقدم: کسب سهمیه المپیک در لیسبون امکان پذیر است

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کاراته داور بانوان شورای داوران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۲۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم روز دختر با حضور دختران دانشجو در حرم بانوی کرامت

همزمان با فرا رسیدن میلاد باسعادت حضرت معصومه (س) مراسم بزرگ روز دختر در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می‌شود.
این مراسم روز چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۵:۳۰ در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.
این تجمع با اجرای نجم‌الدین شریعتی و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان و مداحی حاج سعید حدادیان و محمد حسین حدادیان و شعرخوانی سیدحمیدرضا برقعی همراه خواهد بود.

خبرنگار: زینب دده‌بیگی

انتهای خبر/

کد خبر: 1229270 برچسب‌ها ایسکانیوز

دیگر خبرها

  • جام جهانی از داوری ایران گرفته شد
  • VAR چینی هنوز وارد ایران نشده/ برگزاری دیدار ها با VAR بعید است
  • رکوردشکنی فری استایل توسط بانوی ایرانی
  • اعطای جایزه جهانی آزادی مطبوعات به خبرنگاران غزه
  • اعطای جایزه جهانی آزادی مطبوعات یونسکو به خبرنگاران غزه
  • راه‌یابی دو بانوی تیرانداز مازندرانی به فینال مسابقات کشور
  • برگزاری مراسم روز دختر با حضور دختران دانشجو در حرم بانوی کرامت
  • حضور داور چهارمحالی در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • حضور داور چهارمحال و بختیاری در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • دعوت بانوی کردستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا