Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@08:25:31 GMT

استارت انتخاباتی جریان انقلابی در مارگون+تصاویر

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۵۲۱۵۷

استارت انتخاباتی جریان انقلابی در مارگون+تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج؛ همایش مجمع منتخب نیروهای انقلاب شهرستان مارگون برای انتخاب اعضای شورای مرکزی در مصلای نماز جمعه این شهر و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

محمدصادق درفشی نماینده شورای ائتلاف استان به همراه محسن ضامن‌فر دیگر نماینده این شورا برای نظارت بر روند برگزاری انتخابات در مارگون حضور یافته بود در سخنانی با اشاره به اینکه  مردم سالاری دینی از آرمان های انقلاب اسلامی بوده است، افزود: انقلاب اسلامی مردم سالاری را از کانال انتخابات بصورت واقعی تحقق بخشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: انتخابات در دوران قبل از انقلاب بدون شک نمونه‌ای از انتخابات فرمایشی بود انتخاباتی که به صورت نمایشی برگزار می‌شد و هیچ نقشی جز تثبیت سلطنت شاه نداشت.

این فعال سیاسی با تاکید بر اینکه در فجیع‌ترین وضعیت سلطه بر جهان اسلام، در ایران انقلاب اسلامی با هویت دینی به پیروزی رسید افزود: حضرت امام(ره) وحدت کلمه را رمز پیروزی ملت ایران در انقلاب اسلامی معرفی کردند و همواره بر حفظ آن تأکید داشتند. 

وی با اشاره به اینکه یکی از تأکیدهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در ۳۰ سال گذشته، تمرکز بر وحدت در تمامی سطوح بود افزود: وضعیت فعلی به دلیل شرایط انقلاب و کشور، وحدت در جریان انقلابی و ارزشی، به یک ضرورت با اولویت اول برای حل مشکلات و شتاب بخشی به حرکت انقلاب برای تحقق آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی تبدیل شده است.

درفشی با تاکید بر اینکه در حال حاضر تمام قوای شیطانی برای متوقف ساختن حرکت انقلاب اسلامی به اجماع رسیده است و جبهه‌ای واحد و منسجم تشکیل داده‌اند، افزود: برای مقابله باید، جبهه‌ای واحد از انقلابیون تشکیل داد.

وی تکلیف امروز علاقمندان به انقلاب را ایجاد وحدت و دوری از تفرقه دانست و افزود: منطق این تکلیف روشن است زیرا بدون وحدت جریان انقلابی، نمی‌توان مردم را در صفوف واحد و به صورت یکپارچه و منسجم پشت سر ولایت به حرکت درآورد و در این مسیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی از ابتدا در راستای تحقق این مهم راه اندازی شد که در انتخابات مجلس موفق به کسب قریب به ۲۲۰ کرسی مجلس شد و در ادامه نیز با سازوکار خود در پی اجماع در جریان انقلاب می باشد.

وی با اشاره به اینکه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در راستای تشکیلات سازی و مطابق با دستورالعمل ها شروع به عضوگیری نمود گفت: در این شکل گیری استان ما جزء سه استان اول کشور شد.

این فعال سیاسی با تاکید بر اینکه مکانیزم انتخاب از پایین به بالا در یک رویه قابل اعتماد و تشکیلاتی و با هدف سهیم شدن کل بدنه جریان انقلاب در تصمیم گیری‌های کلان منظور شده است افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد با عضو گیری از مجمع عمومی بیش از ده هزار نفر و برخورداری از مجمع منتخب قریب به ۱۰۰۰ نفر در همه شهرستانها انتخابات شوراهای شهرستانی را برای تعیین ۱۵ تا ۲۱ نفر اعضای شورای مرکزی در برنامه خود قرار داده است.

در ابتدای این جلسه مسعود بهشتی‌روی رئیس هیات موسس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شهرستان مارگون در سخنانی به تشریح شکل گیری مجمع شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در شهرستان مارگون پرداخت و افزود: در راستای تشکیل شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان به پنج  نفر از نیروهای انقلابی شهرستان مارگون  ماموریت داده شد تا بعنوان اعضای هیئت موسس کار شکل گیری مجمع عمومی نیروهای انقلاب را آغاز کنند.

وی با تاکید براینکه با تلاش شبانه روزی اعضای هیئت موسس، شناسایی و ثبت نام از نیروهای انقلابی درسامانه های مربوطه به انجام رسید افزود: در این زمینه افزون بر ۳۰۰ نفر به عنوان مجمع عمومی ثبت نام کردند.

وی اعضای مجمع منتخب را ۴۰ نفر عنوان و تاکید کرد: به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ایجاد فاصله مناسب اجتماعی، انتخابات تعیین شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شهرستان مارگون در مصلای این شهر با حضور اعضای مجمع منتخب برگزار گردید.

این فعال سیاسی تعداد کاندیداها را ۲۶ نفر اعلام کرد و افزود: رقابت برای انتخاب ۱۵ نفر اعضای شورای مرکزی برگزار می گردد.

وی از زحمات شبانه روزی اعضای هیئت موسس شهرستان دنا بویژه مرعشی دبیر هیئت موسس تشکر کرد و افزود: با انتخاب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شهرستان مارگون، کار هیئت موسس به پایان می رسد و البته تمامی اعضای هیئت موسس به عضویت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان مارگون درخواهند آمد.

وی اضافه کرد: آراء انتخابات در اسرع وقت شمارش و اعضای ۱۵ نفره منتخب توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: انتخابات انقلاب اسلامی انقلاب نماز جمعه خبرگزاری فارس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی اعضای هیئت موسس جریان انقلاب مجمع منتخب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۲۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در دویست و سی و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن ابراز همدردی با دانشجویان آمریکا در حمایت از مردم غزه، اظهار کرد: در برابر فعالیت های رژیم صهیونیستی، این دانشجویان می ایستند و مقابله می کنند و اینکه این اقدام جهانی شده باید آن را بزرگ دانست.

وی با بیان اینکه روز شوراها روزی برای تبریک نیست بلکه بهانه ای برای این که شان شوراهای شهرها و روستاها یادآوری شوند، خاطرنشان کرد: مردم سالاری دینی باید در طول سال جاری و ساری باشد. امروز شورای محلات آغاز به کار می کنند و اقدامات متراکم ستاد مشارکت محله ای قابل تقدیر است.

نادعلی افزود: اعتقاد ما این است که جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات باعث اجرای بهتر امور در این سطح خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • لزوم جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • فهرست شورای ائتلاف با شروع زمان تبلیغات منتشر می‌شود
  • افشاگری روح الامینی درباره اشتباه انتخاباتی شانا در انتخابات ۱۱ اسفند /شهادت می دهم یزدی خواه به لیست ائتلاف تعهد داده بود
  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه