Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدسعید یاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل، خودرو، اماکن خصوصی، اماکن دولتی، اماکن متبرکه، وسایل داخل خودرو و احشام، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری افزود: ماموران پلیس آگاهی استان، شهرکرد، بروجن، لردگان، فارسان، کوهرنگ، بن و خانمیرزا با انجام اقدامات گسترده پلیسی و بررسی آثار و علائم به‌جامانده در صحنه‌های سرقت موفق شدند 9 سارق را دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: بر اساس تحقیقات علمی و فنی پلیس، سارقان به 26 فقره سرقت اعتراف کردند و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

توقیف 2 خودرو و 13 موتورسیکلت مزاحم در شهرکرد

کورش بهرامی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: در راستای پیگیری مطالبات مردمی و برخورد با وسایل نقلیه متخلف، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در اطراف بوستان‌های شهرکرد اجرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد افزود: ماموران کلانتری13 امام خمینی(ره) در اجرای این طرح، 2 دستگاه خودرو و 13دستگاه موتورسیکلت مزاحم، متخلف یا فاقد پلاک و مدارک را توقیف و روانه پارکینگ کردند.

وی با اشاره به ابراز رضایت‌مندی شهروندان از این اقدام خاطرنشان کرد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس بوده و نیروی انتظامی شهرستان شهرکرد با مخلان امنیت برخورد قاطع و قانونی خواهد داشت.

انتهای پیام/68033

 

منبع: فارس

کلیدواژه: جانشين فرمانده انتظامي چهارمحال و بختیاری دستگیری سارق توقیف مزاحمت امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۲۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد

سرهنگ یوسف اشرفی فرمانده انتظامی مهاباد گفت: به دنبال افزایش سرقت از خانه‌باغ‌های این شهرستان و شهرستان‌های همجوار مراتب به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده در این زمینه ۳ متهم و یک نفر مالخر شناسایی شده و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

سرهنگ اشرفی اضافه کرد: سارقان در بازجویی خود به ۲۴ فقره سرقت اقلام و وسایل خانه از خانه‌باغ‌های این شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی مهاباد همچنین در ادامه به مردم توصیه کرد: اماکن خصوصی خود را به تجهیزات ایمنی مجهز و از نگهداری وسایل با ارزش در آنها خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر
  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد
  • دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد