Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، هفته هشتم دور نهایی لیگ برتر فوتسال امشب (پنجشبه) از ساعت ۲۲ با برگزاری دیدار مقاومت البرز و کراپ الوند آغاز شد.

این دیدار در حالی برگزار شد که این دو تیم هیچ شانسی برای قهرمانی ندارند. مقاومت موفق شد در این بازی میهمان خود را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد. سهیل جامدی و شهاب طالبی دو گل نماینده البرز را به ثمر رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تک گل کراپ را نیز محسن فرهمند وارد دروازه مقاومت کرد. 

دو دیدار حساس این هفته نیز از ساعت ۲۲:۳۰ آغاز شد. حساس ترین بازی این هفته میان تیم های اول و دوم جدول برگزار شد. جایی که مس سونگون میزبان سن ایچ صدرنشین بود. این بازی در پایان با نتیجه دو بر دو به پایان رسید تا دو تیم در جدول جایگاه خود را ثابت کنند. 

گل های مس را محمد حسین درخشانی و مسلم اولادقباد و گلهای سن ایچ را فرشید نادری و پژمان بهادیوند به ثمر رساندند.  

در دیگر دیدار این گروه گیتی پسند در اصفهان پذیرای فرش آرا مشهد بود. تیم قعر نشین فرش آرا موفق شد با نتیجه دو بر یک میزبان خود را شکست دهد. سعید احمد عباسی و گل گیتی پسند و بهمن جعفری و مجید خزایی گلهای فرش آرا به ثمر رساندند. شاگردان شمسایی با این شکست فرصت بسیار خوب خود را جهت صدرنشینی در جدول از دست دادند. 

این دیدار با اعتراض های زیادی از سوی نیمکت دو تیم به داوری همراه بود. در اوج این جنجال ها تیم فرش آرا به دستور سرمربی خود و در اواخر نیمه اول، بازی را به نشانه اعتراض ترک و پس از چند دقیقه دوباره به زمین مسابقه بازگشت. 

جدول لیگ برتر فوتسال در پایان هفته هشتم:

۱- سن ایچ ساوه  ۱۷ امتیاز

۲- مس سونگون  ۱۶ امتیاز

۳- گیتی پسند اصفهان ۱۴ امتیاز

۴- مقاومت البرز  ۷ امتیاز

۵- کراپ الوند  ۷ امتیاز

۶- فرش آرا مشهد ۷ امتیاز 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فوتسال مس سونگون گیتی پسند لیگ برتر فوتسال تیم ملی فوتسال ایران فوتسال گیتی پسند لیگ برتر فوتسال مس سونگون وحید شمسایی فرش آرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۲۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصاف خیبر خرم آباد با فجر سپاسی فردا در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، هفته بیست و نهم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور از ساعت ۱۸ پنج‌شنبه سیزدهم اردیبهشت با برگزاری دیدار حساس فجر سپاسی و خیبر در شیراز پیگیری خواهد شد.
خیبر و حریف شیرازی در حالی به مصاف هم می‌روند که خیبر با ۶۴ امتیاز صدرنشین و فجر سپاسی هم با ۵۵ امتیاز و یک بازی کمتر در رده سوم و همچنان یکی از مدعیان صعود است.
نکته مهم این بازی تقابل بهترین مهاجمان این مسابقات برابر بهترین مدافعان است.
 خیبر تا هفته ۲۹ با به ثمر رساندن ۴۶ گل بهترین خط حمله را دارد و فجر سپاسی هم با دریافت فقط ۱۳ گل عنوان بهترین خط دفاع را یدک می‌کشد.
دیدار رفت با نتیجه ۲ بر یک به سود خیبر پایان یافته بود.

دیگر خبرها

  • مصاف خیبر خرم آباد با فجر سپاسی فردا در شیراز
  • کشیدن ضامن نارنجک در بالای جدول/ جدال های مثلث جذاب لیگ فوتبال
  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • سپاهان و ۲۲۸۰ روز شکست ناپذیری در خانه پرسپولیس
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • ال‌کلاسیکوی ایرانی در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • الکلاسیکو فوتبال ایران در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • شمس آذر - پیکان؛ مصاف جوان سازها/ آغاز حساس‌ترین هفته فوتبالی
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴| فوتسال ایران جام قهرمانی را پس گرفت/شاگردان شمسایی بر بام آسیا