Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@22:04:29 GMT

شارجه 0- تراکتور 2؛ برد بزرگ، امید به صعود

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۵۲۵۴۸

شارجه 0- تراکتور 2؛ برد بزرگ، امید به صعود

سرخپوشان تبریزی با پیروزی مقابل الشارجه رکورد خود در روند شکست ناپذیری را حفظ کردند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم تراکتور در حالی الشارجه را با دو گل شکست داد که با این پیروزی 10 امتیازی شد و حالا شانس خوبی برای صعود به مرحله حذفی خواهد داشت و در صورت لغزش استقلال ایران یا تاجیکستان، به عنوان یکی دیگر از نمایندگان لیگ برتر خلیج فارس، راهی یک هشتم نهایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تی‌تی‌ها شهر تبریز با این پیروزی همچنین رود شکست ناپذیری خود در لیگ قهرمانان آسیا را هم حفظ کردند. آن‌ها نیروی هوایی و الشارجه را از پیش رو برداشتند و چهار تساوی دیگر هم کسب کردند تا بدون باخت، مرحله گروهی لیگ قهرمانان را ترک کرده باشند.

 

پیش از این علاوه بر تراکتور، الشارجه نیز تیم بدون باخت آسیا بود اما حالا تی تی ها شهر تبریز این رکورد را به تنهایی در اختیار خواهند داشت. همچنین پرسپولیس، الوحده، النصر، الدحیل، استقلال و الاهلی به همراه نماینده امارات الشارجه تیم هایی هستند که با یک باخت در جدول رده بندی قرار دارند.

امارات تراکتور الشارجه لیگ قهرمانان آسیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: امارات تراکتور الشارجه لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۲۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با مهار پنالتی دقیقه۱۰۰ امید ژاپن قهرمان آسیا شد

تیم ملی فوتبال زیر ۲۳ سال ژاپن با برتری مقابل ازبکستان قهرمان جام ملت‌های آسیا شد.

به گزارش تابناک ورزشی، دیدار فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا از ساعت ۱۹ امشب بین ژاپن و ازبکستان در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه برگزار شد که در نهایت سامورایی‌ها با تک گل فوکی یامادا در دقیقه ۱+۹۰ به برتری رسیدند و برای دومین بار قهرمان این تورنمنت شدند.

نکته قابل توجه اعلام پنالتی به سود ازبک‌ها در آخرین لحظات وقت اضافی ۱۰ دقیقه‌ای بازی، پس از برخورد توپ به دست هیروکی ساکینه از طریق VAR بود که با این وجود لئو کوکوبو، دروازه‌بان سامورایی توانست ضربه پنالتی عمرعلی رحمان‌علیف را در دقیقه ۱۰۰ مهار کند تا شاگردان تیمور کاپادزه برای دومین دوره متوالی با وجود حضور در فینال از کسب جام ناکام بمانند.

با این نتیجه ژاپن به پرافتخارترین تیم این تورنمنت تبدیل شد و از عراق، عربستان، ازبکستان و کره‌جنوبی با یک قهرمانی پیش افتاد. این ۲ تیم در کنار عراق، نمایندگان آسیا در المپیک پاریس هستند.

موعود بنیادی‌فر، سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم تیم داوری کشورمان قضاوت فینال را برعهده داشتند. روبرتو، مانچینی سرمربی مشهور ایتالیایی تیم ملی عربستان از تماشاگران ویژه بازی بود.

دیگر خبرها

  • پوستکوگلو: باخت تقصیر سه مهاجم تاتنهام بود
  • این آخرین شانس قهرمانی تراکتور است
  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل رنکینگ ۲۹ جهان در مسابقات عربستان
  • برگشت امیدهای بوکس ایران از آسیا با ۳ برنز
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب ۳ مدال برنز در قهرمانی آسیا
  • با مهار پنالتی دقیقه۱۰۰ امید ژاپن قهرمان آسیا شد
  • بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا| صعود اسماعیلی به فینال با ناک‌اوت حریف؛ سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند
  • بوکس امید و جوانان آسیا؛ صعود اسماعیلی به فینال، سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند
  • ضعف تراکتور مقابل بزرگان؛ ۲ در مقابل ۱۸!