Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@05:57:57 GMT

تابلوی معابر شهری شهدای قم به QR کد مجهز شد

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۵۲۷۳۷

تابلوی معابر شهری شهدای قم به QR کد مجهز شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، آیین رونمایی از طرح جدید تابلوی کوچه‌ها مزین به نام شهدا در قالب اجرای طرح کوچه‌های آسمانی با حضور اوحدی،رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران،آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه و سقاییان نژاد،شهردار قم  برگزار شد.

 در تابلو‌های جدید علاوه بر عکس شهدا، برخی اطلاعات مثل تاریخ و محل شهادت، سن و عضویت شهید درج شده و قرار است در مرحله نخست ۲ هزار کوچه با این تابلو‌ها نامگذاری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سقاییان نژاد شهردار قم از درج کد QR بر روی تابلوی شهدا خبر داد و گفت: شهروندان با اسکن این کد‌ها از طریق تلفن‌های همراه خود به اطلاعات تکمیلی درباره هر شهید دسترسی می‌یابند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران هم در این آیین، نصب تابلو‌های هوشمند در کوچه‌ها را گامی بلند در جهت معرفی شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و گفت: در این تابلوها، زندگی نامه، وصیت نامه و خاطرات شهید در دسترس شهروندان است.

 اوحدی این گونه تابلو‌ها را الگویی برای سایر استان‌ها دانست و گفت: نامگذاری کوچه‌ها به نام شهدا، موهبتی برای کشور و حرکت در مسیر بصیرت افزایی نسل جوان است.

آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه هم زنده نگاه داشتن یاد شهدا را از افتخارات نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: برای برافراشتن نام و یاد شهدا نباید از هیچ کوششی دریغ کرد و شهدا را به عمق قلب انسان‌ها ببریم.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهدای دفاع مقدس شهرداری قم تابلو ها کوچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۲۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار استاندار با خانواده معزز شهدای حادثه تروریستی سیب و سوران در حوزه سیستان

 استاندار سیستان و بلوچستان در جریان سفر به حوزه سیستان با حضور در منازل شهید حسین سردشتی بیرجندی، شهید بهزاد بارانی، شهید محسن کمالی دوست و شهید کاظم ملائی با خانواده معزز این شهدای گرانقدر دیدار و گفتگو کرد.

  استاندار سیستان و بلوچستان در این دیدار گفت: خانواده شهدا بالاترین سرمایه خود را که فرزندانشان بودند تقدیم اسلام و نظام کردند، بنابراین باید هرکاری که از دستمان بر می آید برای خانواده های بزرگوار این افراد انجام دهیم تا مدیون آن‌ها نباشیم.

  محمد کرمی با تاکید بر اینکه شهدا و خانواده آنان صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند و خدمت به آنان را وظیفه خود می دانیم، تصریح کرد: وظیفه و رسالت مسئولین، تداوم راه شهدا در حفاظت از کشور و نظام است، لذا در تلاش هستیم تا با حل مشکلات و مسائل پیش روی مردم، تامین آسایش، امنیت و رفاه ایشان، در مسیر شهدا گام برداریم.

  شهیدان محسن کمالی دوست، اسماعیل بزی الله ری، کاظم ملائی، حسین سردشتی بیرجندی و بهزاد بارانی در ۲۱ فروردین۱۴۰۳ در حمله مزدوران استکبار جهانی به دو خودروی گشت نیروی انتظامی که در حال ماموریت بودند در مسیر شهرستان سیب سوران به شهادت رسیدند.

 
  

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای طلاب و روحانی زرین دشت برگزار شد
  • تخلیه ناشی از آبگرفتگی‌ منازل و معابر شهری اصفهان با ۱۰۰ تیم عملیاتی
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده فردا در اصفهان
  • همایش شهدا و تقریب برگزار می شود/ شهدای تقریب از افتخارات ما هستند
  • اعلام جزئیات تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان
  • دشمن از فرهنگ شهادت، هراس دارد
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت
  • دیدار استاندار با خانواده معزز شهدای حادثه تروریستی سیب و سوران در حوزه سیستان
  • دیوارنگاره تمثال شهدای دانشکدگان فنی دانشگاه تهران رونمایی شد
  • تکمیل عملیات اجرای روکش آسفالت خیابان‌های شهید هاشمی‌نژاد و شهدا