Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@09:26:28 GMT

درخشش خبرنگاران فارس در جشنواره «رسانه‌ای شهر ما»

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۵۲۷۶۷

درخشش خبرنگاران فارس در جشنواره «رسانه‌ای شهر ما»

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیین اختتامیه نخستین جشنواره رسانه‌ای شهر ما از شبکه استانی سیمای نور پخش شد و در این جشنواره خبرنگاران خبرگزاری فارس توانستند عناوین برتر را به خود اختصاص دهند.

 

تولیدات متن محور

در بخش خبر در قالب تولیدات متن محور سیدمحمدرضا بهشتی‌پور از از خبرگزاری ایرنا به عنوان مقام اول و حسن شیخ خائری به عنوان مقام دوم معرفی شد و هیأت داوران هیچ اثری را حائز شرایط کسب مقام سوم ندانست و اثر شایسته تقدیر به یاسر ولیا بیدگلی از خبرگزاری فارس تقدیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش تیتر مهدی جعفری خبرنگار خبرگزاری فارس و نشریه ندای وطن به عنوان مقام اول، ایمن سادات موسوی نژاد از خبرگزاری فارس به عنوان مقام دوم و وجیهه غلامحسین زاده از پایگاه خبری شهر ۲۰ به عنوان مقام سوم انتخاب شدند.

در بخش گزارش مقام اول به یونس عزیزی از خبرگزاری ایبنا، مقام دوم به حسین طالبعلی از خبرگزاری فارس و مقام سوم به سمیه حیدری از خبرگزاری ایرنا تعلق گرفت.

در بخش مصاحبه هیأت داوران هیچ یک از آثار را حائز شرایط کسب مقام اول ندانست و در این بخش محمد مهدی عنایت پور مقام دوم و روح الله کرمانی مقام سوم را کسب کردند.

بخش یادداشت و تحلیل مقام اول به سید مرتضی میرسراجی از پایگاه خبری تابناک، مقام دوم به زهرا چم از نشریه ثروت و مقام سوم به عباس جعفری از روزنامه ایمان اختصاص پیدا کرد.

  

بخش تولیدات تصویری

در بخش عکس هیئت داوران در این بخش هیچ کدام از آثار را حائز شرایط کسب مقام اول ندانست، امام مقام دوم به مسعود عربشاهی و مقام سوم به زینب نصیری تعلق گرفت.

محمد محسن زاده از از خبرگزاری میزان به عنوان مقام اول، محمد وحدتی از خبرگزاری صداوسیما به عنوان مقام دوم و محمد اخلاقی به عنوان مقام سوم در بخش گزارش تصویری انتخاب شدند.

در بخش پوستر هیأت داوران در این بخش هیچ کدام از آثار را حائز کسب مقام اول ندانست و مقام دوم به مهدی شوشتری و مقام سوم به حسن اسلامی تعلق گرفت.

 

بخش تولیدات دیداری و شنیداری

در بخش گزارش خبری مقام اول به طاهره رئیس جعفری از صداوسیمای مرکز قم، مقام دوم به محبوبه آقانوری از صداوسیمای مرکز قم و مقام سوم به فاطمه آقامحمدی از صداوسیمای مرکز قم اختصاص پیدا کرد.

 

بخش فیلم کوتاه و کلیپ

هیأت داوران در این بخش هیچ کدام از آثار را حائز شرایط کسب مقام ندانست و محمدباقر مهرآبادی به عنوان شایسته تقدیر انتخاب شد.

 

موشن و انیمیشن

هیأت داوران در این بخش هیچ کدام از آثار را حائز شرایط کسب مقام ندانست و محمد صادق روشن و محمد پور صباغ به عنوان شایسته تقدیر انتخاب شدند.

 

تولیدات علمی

در بخش مقالات علمی محمد آقازاده به عنوان مقام اول، مجتبی علیشاهی به عنوان مقام دوم و مریم دین وری به عنوان مقام سوم معرفی شدند.

 

بخش پایان نامه دانشگاهی

هانیه کیانی بیگدلی به عنوان مقام اول، زهرا وثیقی زارع به عنوان مقام دوم و علی محلاتیان به عنوان مقام سوم در بخش پایان نامه دانشگاهی انتخاب شدند.

امیر حسین شعبان زاده، فاطمه خجسته‌فر، مرتضی مقیمی‌فر، علیرضا صیفی و مهدی نجفی به عنوان برگزیده در بخش ویژه رسانه‌های شهروندی، تولیدات شبکه‌های اجتماعی، پیام‌رسان‌های داخلی و خارجی حائز رتبه شدند.

در بخش ویژه تولیدات رسانه‌ای غیر فارسی مسلم تقوی خواه به عنوان رتبه اول و فاطمه خوشرو به عنوان رتبه دوم، بخش موضوعات تخصصی محمد آقازاده و بخش موضوعات ویژه احمد ظهرابی به عنوان برگزیده انتخاب شدند.

انتهای پیام/78003

منبع: فارس

کلیدواژه: قم جشنواره شبکه های اجتماعی مقام عنوان مقام دوم عنوان مقام سوم عنوان مقام اول خبرگزاری فارس مقام سوم هیأت داوران انتخاب شدند مقام دوم انتخاب شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۲۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌کرمان‌ میزبان سومین جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی

ایسنا/کرمان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: یکی از جشنواره‌های موثر وزارت میراث، جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است و کرمان بعد از یزد و قزوین سومین استان میزبان این جشنواره است.

سعید شاهرخی ظهر امروز هشتم اردیبهشت ماه در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه با تشریح همکاری اتاق بازرگانی با میراث فرهنگی و گردشگری استان و در ادامه با اشاره به راه‌اندازی دبیرخانه رویداد کرمان ۱۴۰۴ در اتاق بازرگانی افزود: اتاق بازرگانی یکی از مهمترین نهادها برای تحقق شعار امسال است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان بیان کرد: یکی از جشنواره‌های موثر وزارت میراث، جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است و کرمان بعد از یزد و قزوین سومین استان میزبان این جشنواره است.

وی با اشاره به رقابت کرمان و فارس برای میزبانی از سومین جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی عنوان کرد: برای انتخاب میزبان ۲۵ شاخص مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت قرعه به نام کرمان افتاد. گفتنی است که نقش اتاق بازرگانی استان در انتخاب کرمان به عنوان میزبان بسیار موثر بوده است.

شاهرخی گفت: از دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه جاری جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کلید خواهد خورد و احتمالا آبان ماه اختتامیه آن برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: همه مفاخر علمی، هنری، موسیقی و رسانه‌ای کشور برای معرفی کرمان بسیج می‌شوند و همه شهرستان‌های استان میزبان این گروه‌ها برای اجرای رویدادها خواهند بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان بیان کرد: همایش بین المللی راه ابریشم در کرمان و کنگره ملی تاریخ معماری و شهرسازی ایران در بم، سمینار باستان شناسان ایران در جیرفت و اختتامیه رویداد کتیبه سرباز و رویداد چوگان از جمله رویدادهایی است که امسال در استان کرمان برگزار خواهند شد.

وی با اشاره به وجود حدود ۴۰۰۰ اثر تاریخی استان کرمان در موزه ملی تصریح کرد: امسال اشیاء و عناصر تاریخی استان کرمان که در موزه ملی نگهداری می‌شوند با نظر و انتخاب کارشناسان به استان کرمان منتقل می‌شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن
  • جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی در کرمان برگزار می‌شود
  • فارس و بوشهر زیر ذره‌بین دفتر موسیقی رفتند
  • ‌کرمان‌ میزبان سومین جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی
  • اعلام برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • جشنواره صنایع دستی از دستاوردهای هنرمندان کشور
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • رنکینگ بهاره بدمینتون نونهالان و نوجوانان خراسان شمالی انجام شد
  • گردشگران جشنواره «گیلاس کن»رشد ۵۰ درصدی داشته است
  • ساترا رقیب است یا شریک تولیدات تصویری؟/ ۷۰۰ تقاضا در انتظار مجوز