Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر فوتسال امشب دو تیم گیتی‌پسند اصفهان و فرش‌آرا مشهد از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه پیروزی اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در پایان با نتیجه ۲ بر یک به سود میهمان به پایان رسید.


بازی در نیمه اول با حملات هر دو تیم آغاز شد و بازی متعادل پیش رفت، هر دو تیم به حملات خود ادامه دادند  تا در دقیقه ۱۳ این تیم فرش‌آرا بود که موفق شد توسط بهمن جعفری دروازه گیتی‌پسند را باز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از دریافت گل گیتی‌پسند بر شدت حملات خود افزود و وحید شمسایی وارد بازی شد، موقعیت‌هایی توسط این تیم خلق شد تا در دقیقه ۱۷ احمدعباسی موفق شود گل تساوی را به ثمر برساند و نیمه اول این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

نیمه دوم را بازیکنان گیتی پسند هجومی آغاز کردند و چند موقعیت گلی که داشتند توسط رحیمی دروازبان فرش‌آرا مهار شد؛ با وجود حملات شدید گیتی پسند بازهم فرش‌آرا موفق شد برای بار دوم توسط مجید خزایی در دقیقه ۳۷ دروازه این تیم را باز کند.

پس از دریافت دومین گل و در فاصله ۲ دقیقه تا پایان بازی تیم گیتی‌پسند از سیستم پاورپلی برای حمله بیشتر به دروازه گیتی پسند استفاده کرد.

در دقایق پایانی گیتی‌پسند  یک خطای پنالتی به دست آورد اما دروازبان فرش‌آرا مانع باز شدن دروازه تیمش شد تا بازی با همان نتیجه ۲ بر یک به سود تیم میزبان به پایان برسد.


ترکیب گیتی پسند اصفهان: 
علی‌اصغر حسن‌زاده، سپهر محمدی، علیرضا وفایی، مهدی مهدی‌خانی، محمدرضا سنگ‌سفیدی، فرهاد توکلی، سعید احمدعباسی، مسعود یوسف، سروش احمدنیا، مهران رضا‌پور، بهزاد رسولی و وحید شمسایی

سرمربی: وحید شمسایی


ترکیب فرش‌آرا مشهد:
محمدعلی نیکنام، علی رستمی، حامد عبداللهی، مجید خزایی، هاشم فرج‌زاده، علی رحیمی، بهمن جعفری، علی ابراهیمی، اکبر کاظمی، محسن محمدزاده، امیرحسین داوودی و امین مجیدی‌پور

سرمربی: مجید مرتضایی

حواشی

* توپ به دست محسن محمدزاده بازیکن فرش‌آرا برخورد کرد ولی داور خطایی هند تشخیص نداد.

* اعتراض شدید بازیکن سابق گیتی‌پسند هاشم فرج‌زاده به داور با کارت زرد داور مواجه شد‌.

*حمید مشیری مربی گیتی‌پسند در پی اعتراضات شدید به داور از زمین اخراج شد.

* ۳ دقیقه مانده به پایان بازی در نیمه‌اول بعد از اعتراض شدید بازیکنان و کادر تیم فرش‌آرا، بازیکنان این تیم زمین بازی را ترک کردند و بازی برای دقایقی متوقف شد؛ فرش‌آرایی ها پس از حدود ۵ دقیقه مجدد به زمین بازگشتند و بازی ادامه یافت.

به گزارش فارس، شاگردان وحید شمسایی با این شکست با ۱۴ امتیاز در رده سوم جدول باقی ماندند، این در حالی است که بازی دو تیم مس و سن‌ایچ با نتیجه مساوی به پایان رسید و گیتی‌پسند این فرصت را داشت تا با پیروزی در این بازی به صدر جدول برسد.

انتهای پیام/۶۳۱۰۷/د

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر اصفهان گیتی پسند مشهد وحید شمسایی گیتی پسند فرش آرا دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۲۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرلورکوزن ۲ - ۲ اشتوتگارت/ رکورد شکست ناپذیری باز هم در ثانیه‌های پایانی حفظ شد + فیلم

بایرلورکوزن در بازی هفته سی و یکم بوندس‌لیگا از اشتوتگارت میزبانی کرد و به تساوی ۲ - ۲ رسید.  

اشتوتگارت با گل‌های کریس فوریخ در دقیقه ۴۷ و دنیز اونداو در دقیقه ۵۷ از میزبان پیش افتاد. لورکوزن توسط امین عدلی در دقیقه ۶۲ یکی از گل‌های خورده را جبران کرد.  در حالی که اشتوتگارت تا دقیقه ۹۶ با نتیجه ۲ - ۱ پیش بود، در نهایت رابرت آندریخ در ثانیه‌های پایانی بازی را به تساوی کشاند تا باز هم روند شکست ناپذیری خود را در ثانیه‌های پایانی حفظ کند. شاگردان آلونسو اکنون ۴۶ بازی بدون شکست در فصل جاری را گذرانده اند.

این تیم آلمانی در ۱۲ بازی اخیر خود، ۱۳ گل بعد از دقیقه ۸۰ به ثمر رسانده است. شاگردان ژابی آلونسو در همه رقابت‌های فصل جاری تاکنون در ۱۰ بازی موفق شده اند در وقت‌های تلف شده نیمه دوم، باخت را با مساوی یا برد عوض کنند. آنها پس از دقیقه ۹۰ تاکنون ۱۳ گل زده اند و هیچ گلی دریافت نکرده اند.

با این نتیجه لورکوزن ۸۱ امتیازی شد و اشتوتگارت هم با ۶۴ امتیاز همچنان در رده سوم جدول باقی می‌ماند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • تبریک متفاوت شمسایی پس از قهرمانی ایران در آسیا! | فیلم
  • جام باشگاه های فوتسال آسیا دوباره برگزار می شود
  • بایرلورکوزن ۲ - ۲ اشتوتگارت/ رکورد شکست ناپذیری باز هم در ثانیه‌های پایانی حفظ شد + فیلم
  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال
  • لیگ برتر انگلیس/ منچستر متوقف شد؛ شفیلد سقوط کرد
  • خشم گیتی پسند از لغو جام باشگاه‌های آسیا؛ کنار می‌کشیم و وارد رشته‌های دیگر می‌شویم
  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال با لغو جام باشگاه‌های آسیا
  • تمدید قرار داد امیرحسین داودی با تبم گیتی پسند
  • ایران فینالیست جام ملت‌های فوتسال آسیا شد
  • ایران فینالیست جام ملت‌های فوتسال آسیا شد/ رستگاری در ضربات پنالتی