Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسوایی متزلدر به دلیل مالکیت و پخش تصاویر پورنوگرافی مربوط به کودکان.

سرانجام رای نهایی در مورد پرونده کریستوف متزلدر پیرامون دست داشتن در مالکیت و پخش تصاویر مستهجن کودکان صادر شد.

به نقل از وبسایت گل؛ متزلدر در دادگاه دوسلدورف به این عمل زشت خود اعتراف کرد تا پس از دو سال تکلیف این پرونده جنجالی مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدافع سابق تیم ملی آلمان و باشگاه های دورتموند، شالکه و رئا مادرید از سوی دادگاه به 10 ماه حبس تعلیقی محکوم شد. متزلدر 297 عکس مستهجن کودکان را در اختیار داشته و آن ها را از طریق واتس اپ برای سه زن ارسال کرده است که از طریق یکی از آنها این عکس ها به دست پلیس آلمان رسید. متزلدر پس از اعتراف خود گفت:

قصد بدی نداشتم. من این تصاویر را ارسال کردم و می دانم رنج غیرقابل جبرانی برای این بچه ها ایجاد کردم. خودم نیز زخم هایی پیدا کردم که هرگز بهبود نخواهد یافت. من مجازات را قبول دارم و از قربانیان خشونت جنسی طلب آمرزش می كنم. من باید تا پایان عمر با این گناه به عنوان بخشی از جامعه زندگی كنم.

گفتنی است حبس تعلیقی، مجازاتی است که قانونگذار به منظور حفظ نظم و مراعات مصلحت جامعه آنرا درنظر گرفته است اما به معنی حبس قطعی و عملی نیست. متزلدر در طول این 10 ماه به زندان نمی رود اما اگر طی این مدت مرتکب جرم دیگری شود، حبس تعلیقی به صورت قطعی اجرا خواهد شد. این حکم با واکنش های زیادی در شبکه های اجتماعی همراه شده و بسیاری از کاربران آمریکایی و انگلیسی به انتقاد از قوانین کشور آلمان پرداختند. در موارد مشابه در آمریکا، مجرمان به سال ها حبس قطعی محکوم شده اند.

اخبار داغ 

تجاوز به هانیه توسلی در مدت 4 سال! / خودش افشا کرد! + سند برترین های قرن با محمود کلهر: جواد منافی به قدری خوب بود که پست مجتبی محرمی را عوض کرد باشگاه پرسپولیس: با چه معیاری، یک تیم را در شرایط نابرابر وادار به حضور در دربی می‌ کنند؟ مهران کاظمی خطاب به پرسپولیسی ها: حمایت های فراقانونی بد عادت تان کرده است جدایی کریستیانو رونالدو از یوونتوس در صورت نرسیدن به لیگ قهرمانان / گاتزتا دنی کارواخال فصل را به دلیل مصدومیت از دست داد / اوندا سرو

منبع: طرفداری

کلیدواژه: حبس تعلیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۳۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متصدی واحد جمع‌آوری ضایعات در خواف به حبس محکوم شد

  به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست خواف گفت: بدنبال شکایت این اداره و در پی اخطار مکرر به یکی از واحدهای غیر مجاز جمع آوری ضایعات در شهر خواف و توجه نداشتن به اخطارها و رفع نواقص لازم متصدی این واحد همزمان با هفته زمین پاک ( هفته اول اردیبهشت) با حکم دادگاه به ۶ ماه حبس تعزیزی محکوم شد.    سعید شفیعیان افزود: اداره حفاظت محیط زیست خواف ضمن اخطار به واحدهای غیر مجاز جمع آوری پسماند از آنها برای رفع نواقص تعهد می گیرد ولی برخی از این واحدها نسبت به اجرای تعهد کوتاهی می کنند   وی ادامه داد: به این منظور شکایتی از یک واحد جمع آوری پسماند این شهرستان در مرجع قضایی ارایه و متصدی با رای قاضی به رفع نواقص و تحمل حبس محکوم شد.   شفیعیان اظهار کرد: با عنایت به تعریف واحدهای جمع آوری ضایعات در ردیف ۲۴ آیین نامه ساماندهی مشاغل و اصناف مزاحم شهری، دستگاههای ذیل این آیین نامه باید در جهت ساماندهی این مشاغل طبق درخواست و انتظارات مردمی فعال تر عمل کنند.   خواف با یک میلیون هکتار وسعت از وسیع‌ترین عرصه‌های طبیعی در بین شهرستانهای استان خراسان رضوی برخوردار و دارای یک منطقه حفاظت شده، یک تالاب ملی و ۲ منطقه شکار ممنوع است.   عرصه‌های طبیعی خواف از نظر حیات وحش جانوری، زیستگاه گونه‌های تحت حمایتی چون پلنگ ایرانی، قوچ و میش وحشی، آهو، فلامینگو و حواصیل و تعدادی دیگر گونه‌های نادر پرندگان و حیات وحش است.   مرکز شهرستان ۱۶۰ هزار نفری خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در فاصله ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع است.      

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان همدانی در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم شد
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» به ضرب گلوله در بغداد کشته شد
  • سه قاچاقچی سوخت در ایرانشهر محکوم شدند
  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از مردم مظلوم غزه
  • متصدی واحد جمع‌آوری ضایعات در خواف به حبس محکوم شد
  • ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت برای فیلم‌های مستهجن !
  • فرجام‌خواهی بی‌ثمر استقلال؛ محرومیت حسینی بخشیده نمی‌شود!
  • صدور حکم بمبگذار میدان تقسیم استانبول
  • تصویب قطعنامه پارلمان اروپا علیه ایران