Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاخص بورس و اوراق بهادار در هفته اخیر کانال یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحدی را از دست داد و در مدت کوتاهی دوباره این سطح را به دست آورد.

خبرگزاری میزان – روند هفتگی شاخص بورس و اوراق بهادار حاکی از آن است که شاخص هفته اخیر با اُفت و خیز فراوانی همراه بود و درحالی که اول هفته را با روند منفی آغاز کرد، اما در اواخر هفته سبزپوش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاخص بورس در هفته اخیر فعالیت خود را از کانال یک میلیون و ۲۰۷ هزار واحدی آغاز کرد و با اینکه هفته با روز‌های مثبت و منفی همراه بود؛ در آخرین روز کاری هفته بدون تغییر در کانال یک میلیون و ۲۰۷ هزار واحدی به کار خود پایان داد.

شاخص در اولین روز هفته مورخ ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ با اُفت بیش از ۷ هزار و ۷۰۸ واحدی کانال یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحدی را ازدست داد و به پله یک میلیون و ۱۹۹ هزار واحدی رسید و فرابورس با اُفت بیش از ۴۱ واحدی به پله ۱۷ هزار و ۶۸۶ واحدی بازگشت.

در دومین روز هفته مورخ ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ روند ریزشی شاخص ادامه پیدا کرد و شاخص با کاهش بیش از ۱۱ هزار واحد دیگر به پله یک میلیون و ۱۸۷ هزار واحدی رسید و فرابورس با ریزش ۹۰ واحدی به پله ۱۷ هزار و ۵۹۶ واحدی رسید.

شاخص بورس در معاملات سومین روز هفته مورخ ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ با ریزش ۹۰۹ واحدی به سطح یک میلیون و ۱۸۶ هزار واحد رسید و شاخص کل فرابورس با ۷ واحد صعود تا رقم ۱۷ هزار و ۶۰۴ واحد افزایش یافت.

چهارمین روز هفته مورخ ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ شاخص تغییر رویه داد و با رشد بیش از ۱۵ هزار و ۶۸۰ واحدی به سطح یک میلیون و ۲۰۲ هزار واحدی رسید و دوباره کانال یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحدی را بدست آورد و فرابوورس با ۳۲ واحد رشد به پله ۱۷ هزار و ۶۳۶ واحدی رسید.

شاخص بورس در هفته‌ای که گذشت هیچ تغییری را در کارنامه خود به ثبت نرساند و بدون هیچ رشد یا اُفتی هفته را به پایان رساند.

بيشتر بخوانيد: شاخص صعودی شد/ بازگشت شاخص به کانال یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحدی

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار اقتصادي بازار سرمايه شاخص بورس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادي بازار سرمايه شاخص بورس کانال یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحدی اردیبهشت ۱۴۰۰ روز هفته مورخ واحدی رسید شاخص بورس ۱۷ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۳۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش ۳۳۹ واحدی بورس در شروع معاملات امروز

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت) با ریزش ۳۳۹.۵۴ واحدی به ۲,۲۸۰,۷۳۲.۲۴ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۳۹۸.۸۲ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات تاکنون ۶۲۲.۸۷۶ میلیارد سهم بود که طی ۳۶,۲۹۰ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۴,۸۲۹.۵۵۴ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۸,۸۰۲,۵۶۹.۰۲۷ میلیارد ریال شد.

کد خبر 6092751 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • ریزش ۳۳۹ واحدی بورس در شروع معاملات امروز
  • افزایش ۵۷۶ واحدی شاخص کل بورس
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس
  • شاخص بورس ۲۰ هزار واحد کاهش یافت
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • شاخص بورس امروز ۹ اردیبهشت/افت ۲۰۱۴۵ واحدی
  • ثبات نسبی در بازار سرمایه | افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل
  • رشد هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • شاخص بورس امروز ۸ اردیبهشت/رشد ۶۵۲ واحدی
  • رشد بیش‌از ۸ هزار واحدی صبح گاهی بورس