Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@17:47:21 GMT

اصناف تعطیلات کرونایی را رعایت کنند

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۵۳۷۶۳

اصناف تعطیلات کرونایی را رعایت کنند

حسین حاجی بیگلو در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی از اولویت‌های این سازمان برای نجات جان هم استانی‌ها و شکست این ویروس است اما پس از گذشت تقریباً ۲ هفته، مشاهده‌شده است که بعضی از اصناف و بازاریان، تعطیلات را رعایت نکرده‌اند.

وی گفت: هم‌اکنون صفوف نانوایی‌های مرکز استان به حالت عادی برگشت و عقد قرارداد با مجتمع نان در استان‌های هم‌جوار، تأمین نان رستوران‌ها و فروشگاه‌ها، تصحیح تعطیلات مجاز نانوایی‌ها در مناطق مختلف و افزودن ده‌درصدی نانوایی‌های کشیک تا ساعت ۲۲ هر شب صفوف نانوایی‌ها خلوت و به حالت عادی بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی با اشاره به اینکه این امر با همکاری معاونت امور بازرگانی سازمان صمت که به‌صورت مداوم، انجام‌شده است، افزود: قبل از ماه رمضان  اصلاح تعطیلات مجاز، تأمین نان بسته‌بندی، اجرای کشیک شبانه و گشت‌های مشترک با ادارات هم‌خانواده در سطح شهر و تشخیص نانوایی‌های متخلف برای معرفی به تعزیرات صورت گرفته است.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: نان تعطیلات ویروس اصناف نانوایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۳۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد

به گزارش قدس خراسان، محسن صیادی اظهار کرد: این کلوپ در گشت مشترک مدیریت بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد و دیگر دستگاه‌های نظارتی شناسایی شد.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد بیان کرد: علت اصلی پلمب این واحد صنفی گران فروشی و رعایت نکردن قوانین و مقررات نظام صنفی در کنار سایر تخلف‌ها بود.

وی گفت: مقادیر قابل توجهی نیز مواد مخدر از این واحد کشف شد و در اختیار دستگاه‌های ذی‌صلاح قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • انتقاد تند اتاق اصناف به تعطیلی پنجشنبه‌ها؛ خودتحریمی بزرگ در کمین ایران
  • رعایت نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد
  • تردد عادی در راه ها/ محور کندوان یکطرفه می‌شود
  • تردد عادی در راه ها/ محور کندوان یکطرفه می شود
  • نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • ضرورت افزایش سهمیه آرد در فصل گردشگری سراب
  • تردد در راه های مازندران عادی و روان است