Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – کاروان تیم فوتبال پرسپولیس پس از برگزاری متمرکز بازی‌های گروه E لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا در کشور هند راهی ایران شد تا صبح امروز وارد فرودگاه امام خمینی (ره) شود.

اعضای این تیم که با پرواز چارتر خود به ایران بازگشتند به محض ورود به فرودگاه امام مورد ارزیابی پزشکی جهت جلوگیری از شیوع ویروس جهش یافته کرونا قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان، اعضای کادر فنی، پزشکی و تدارکات این تیم با دو دستگاه اتوبوس راهی هتل آکادمی شدند تا قرنطینه یک هفته‌ای خود را در آنجا سپری کنند.

بازیکنان پرسپولیس که در کشور هند، هفت بار مورد آزمایش کرونا قرار گرفتند امروز هم تست خواهند داد تا شرایط آنها برای حضور در تمرینات که تنها خودشان حضور خواهند داشت سنجیده شود.

تیم فوتبال پرسپولیس جمعه هفته جاری با سپاهان اصفهان در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر ایران دیدار می‌کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۳۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش هفته عقیدتی سیاسی سپاه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مسئول ستاد قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران گفت: هدف آمریکا و دنیای صهیونیست، تک قطبی شدن جهان است تا دنیا را تحت سیطره خود قرار دهد.
سردار ابراهیم پور با تأکید بر ضرورت آگاه سازی خانواد‌ها به خصوص نسل کنونی جامعه افزود: اکنون تمام شبکه‌های جهان، تحت سیطره آمریکا و صهیونیست است و محور خانواده را نشانه گرفتند و محتوای سریال‌های آنها، حرام خوری است که متأسفانه بعضی سریال‌های ما هم، این فساد را عادی سازی می‌کنند.
مسئول ستاد قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران تصریح کرد: دشمن با ترور ۱۷ هزار شهید و ۸ سال جنگ تحمیلی با مشارکت ۲۶ کشور نتوانستند به اهداف شوم خود دست یابند به همین دلیل اقدامات دیگری، چون تحریم اقتصادی، فزهنگی و سیاسی با اهداف براندازی نظام پیش گرفتند.
سردار براهیم پور با اشاره به اینکه سردار سلیمانی تفکر مقاومت را در جهان ترویج کرد، افزود: انقلاب اسلامی نه سلطه پذیر و نه سلطه گربود و اکنون تفکر مقاومت فراگیر شده و نتیجه این تفکر شورش بیش از ۳۴۰ دانشگاه علیه یهود به خاطر نسل کشی در غزه شورش کردند.

دیگر خبرها

  • همین بازیکنان بی‌کیفیت چند هفته دیگر ۵۰ میلیارد تومان می‌خواهند!
  • دلایل «سرد» بودن بازی پرسپولیس - سپاهان/ راه قهرمان شدن سرخپوشان
  • پنج هفته دوم اوسمار شبیه پنج هفته ابتدایی یحیی
  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمز‌ها برمی‌گردد
  • ورود دانشجویان عمره گزار به مدینه
  • مهاجم اسبق پرسپولیس آماده بازی با قرمزها
  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمزها برمی‌گردد
  • مورایس: بردن پرسپولیس اصلا آسان نیست
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر|توقف شاگردان نکونام در تبریز/ استقلال صدر جدول را به پرسپولیس تعارف زد
  • برگزاری همایش هفته عقیدتی سیاسی سپاه