Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@08:21:22 GMT

ساپیا پرمهره‌ترین تیم لیگ برتر فوتسال بانوان است

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۵۳۹۴۷

ساپیا پرمهره‌ترین تیم لیگ برتر فوتسال بانوان است

ایسنا/خراسان رضوی سرمربی تیم فوتسال بانوان هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: با توجه به حرفه‌ای بودن لیگ برتر فوتسال بانوان و قهرمانی ایران در آسیا، لغو بازی‌ها و بی‌نظمی به دلایل مختلف زیبنده لیگ نیست.

فاطمه شریف در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص نخستین بازی تیمش مقابل سایپای تهران در دور نهایی لیگ برتر فوتسال بانوان اظهار کرد: برای دیدار با سایپا مصدوم و محرومی نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر ۶ بازی دور نهایی حکم فینال دارند. مقابل سایپا میزبان هستیم و باید از امتیاز میزبانی خود به خوبی استفاده کنیم. امیدوارم یک نمایش خوب و کم اشتباه داشته باشیم و بتوانیم سه امتیاز این دیدار را از آن خود کنیم.

وی افزود: حریف بازیکنان و کادرفنی خوب و باتجربه‌ای دارد. در دور مقدماتی فقط یک باخت داشته و به لحاظ گل زده و خورده آمار خوبی داشته است. سایپا یکی از مدعیان قهرمانی است و نسبت به فصل گذشته تغییراتی داشته‌اند و با اضافه شدن فرزانه توسلی، نسترن مقیمی و فرشته کریمی تقویت شده‌اند و پرمهره‌ترین تیم حال حاضر لیگ برتر محسوب می‌شود.

سرمربی تیم فوتسال بانوان هیات فوتبال خراسان رضوی در خصوص شرایط تیمش پس از پایان دور مقدماتی گفت: به دلیل شیوع کرونا امکان برگزاری بازی دوستانه فراهم نبود. یکی از بزرگترین مشکلات ما نبود بازی دوستانه و لغو سه بازی خانگی در دور برگشت لیگ برتر بود. تیم‌های اصفهان، رهیاب و پالایش نفت آبادان، هریک به دلایلی در مشهد حاضر نشدند. این معضل را سایپا هم البته داشته‌است.

شریف ادامه داد: معمولا تمامی مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان صبح برگزار می‌شد، اما در ماه رمضان، مسابقات پس از افطار و در ساعات پایانی شب برگزار می‌شود. حدود دو هفته است که تمرینات خود را در ساعات مسابقات برگزار می‌کنیم تا بازیکنان به لحاظ بدنی به ساعت برگزاری مسابقه عادت کنند. در دیدار با پارس‌آرا برای نخستین بار بازی‌های لیگ برتر بانوان در ساعت ۲۲ برگزار شد و اذیت شدیم. با توجه به ممنوعیت تردد نمی‌توانیم تمرینات خود را دیروقت برگزار کنیم، اما در هفته جاری این مشکل را برطرف کردیم و امیدوارم دیگر مشکلی از این بابت نداشته باشیم.

وی با انتقاد از لغو آخرین دیدار تیمش در دور مقدماتی مقابل پالایش نفت آبادان عنوان کرد: در دور نخست لیگ برتر، از بین ۱۴ تیم حاضر در مسابقات، همه به غیر از هیات فوتبال خراسان رضوی و سایپا در یکی از دیدارهای خود حاضر نشدند. ایران قهرمان آسیا و لیگ برتر فوتسال بانوان حرفه‌ای است. این که به بهانه‌های مختلف بازی‌های لیگ برتر فوتسال لغو شود جالب نیست. مسابقات باید برگزار شود و نظم رعایت شود.

سرمربی تیم هیات فوتبال خراسان رضوی اضافه کرد: لغو مداوم بازی‌ها باعث می‌شود از فرم مسابقه دور شویم. در لیگ برتر باید شرایط برای همه یکسان باشد و تیم‌ها مدام در کوران مسابقات باقی بمانند، اما این مسئله امسال برای ما رعایت نشد و بارها از شرایط مسابقه خارج شدیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی ليگ برتر فوتسال بانوان تیم بانوان هیأت فوتبال خراسان رضوی فاطمه شریف هیات فوتبال خراسان رضوی لیگ برتر فوتسال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۳۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی فوتسال ایران چهارم جهان شد/ فوتسال بانوان در رده هشتم

به گزارش خبرنگار مهر، فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) برای نخستین بار اقدام به انتشار رنکینگ تیم‌های برتر فوتسال جهان کرده است.

بر اساس رده بندی منتشر شده از سوی فیفا تیم ملی فوتسال مردان ایران با ۱۴۶۹ امتیاز در رده چهارم برترین تیم‌های جهان و اول اسیا قرار دارد و تیم ملی فوتسال بانوان ایران هم با ۱۱۴۶ امتیاز در رده هشتم جهان و دوم آسیا قرار دارد.

برترین تیم‌های فوتسال مردان جهان به شرح زیر است:

۱. برزیل
۲. پرتغال
۳. اسپانیا
۴ ایران
۵. آرژانتین
۶. مراکش
۷. روسیه
۸. قزاقستان
۹. تایلند
۱‌۰. فرانسه

برترین تیم‌های فوتسال زنان جهان به شرح زیر است:

۱. برزیل‌
۲. اسپانیا
۳. پرتغال
۴. آرژانتین
۵. کلمبیا
۶. تایلند
۷. روسیه
۸. ایران
۹. ژاپن
۱۰. ایتالیا

لازم به ذکر است که فیفا کمتر از ۴ ماه دیگر مسابقات جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال را در کشور ازبکستان برگزار خواهد کرد که رده بندی ۲۴ تیم حاضر در جام جهانی فوتسال به شرح زیر است:

۱ - برزیل
۲ - پرتغال
۳– اسپانیا
۴– جمهوری اسلامی ایران
۵- آرژانتین
۶- مراکش
۸- قزاقستان
۹- تایلند
۱۰- فرانسه
۱۱- ازبکستان
۱۲- اوکراین
۱۳- پاراگوئه
۱۶– کرواسی
۱۹ - نیوزلند
۲۱ - ونزوئلا
۳۰ - افغانستان
۳۱ - کاستاریکا
۳۴ - تاجیکستان
۳۶ - هلند
۴۰- گواتمالا
۴۴ - پاناما
۴۷ - آنگولا
۵۰ - لیبی
۷۸ - کوبا

کد خبر 6098426

دیگر خبرها

  • تیم ملی فوتسال ایران چهارم جهان شد/ فوتسال بانوان در رده هشتم
  • معرفی حریفان تنیسور‌ها در جدول اصلی رقابت‌های ۱۰۰۰ امتیازی
  • مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد
  • راه‌یابی دو عضو کانون پرورش فکری به مسابقات لکوکاپ جهانی مسقط
  • اختتامیه مسابقات هفت سنگ بانوان شهرستان بافق
  • اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • پایان مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان ایران با قهرمانی قربانی
  • بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان مشخص شدند
  • فریدونکنار قهرمانی مسابقات پرس سینه مازندران