Web Analytics Made Easy - Statcounter

«حسین خواجه امیری» خواننده سرشناس و پیشکسوت ایرانی به عنوان اولین نفر از جامعه موسیقی و در طرح واکسیناسیون همگانی و اولویت مسن ترها، امروز دوز اول واکسن خود را دریافت کرد.

اعتراض های سیروان و زانیار خسروی به فیلم برداری در شرایط کرونا تصویربرداری سریال «حرفه ای» را متوقف کرد.

سعید خانی تهیه کننده این سریال پیش تر درباره تعطیلی مقطعی پروژه گفته بود: «متاسفانه فقط برای تعطیلی بخاطر کرونا فشار می آورند که قطعا تعطیلی تاثیری در روند بهبود کرونا ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

کشته شدن هنرمند موسیقی توسط سگ های ولگرد!

دیروز یک جوان نوازنده موسیقی که برای تمرین به حومه شهر رفته بود، بر اثر حمله سگ ها جان خود را از دست داد.

«حسن مولازاده» نوازنده شاهین شهری ساز «تومبا»(ساز کوبه ای) که برای تمرین نوازندگی بدون مزاحمت برای شهروندان به بیابان‌های اطراف شهر مذکور رفته بود، با حمله هشت سگ وحشی مواجه و به دلیل شدت جراحات  در دم جان باخت.

این حادثه تلخ موجب واکنش و پیگیری مقامات و مسولین شد. «صادق گلی» شهردار شاهین شهر با تایید این خبر از جمع آوری سگ های آن منطقه خبر داد!

حسینعلی حاجی‌دلیگانی عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به کشته شدن این هنرمند در شاهین‌شهر توسط سگ‌های ولگرد گفت: پس از وقوع این اتفاق از وزیر کشور طرح سوال کردم که علت عدم انجام اقدامات جدی پیشگیرانه و بازدارنده برای چنین مسائلی را اعلام کنند.

«حسین خواجه امیری» واکسن کرونا زد

حسین خواجه امیری ملقب به «ایرج» در طرح واکسیناسیون افراد بالای ۸۰ سال شرکت کرد و واکسن کرونا دریافت کرد. این ویدیو را احسان خواجه امیری منتشر کرده است.

احسان خواجه امیری خواننده موسیقی پاپ کشورمان، با انتشار ویدیویی اعلام کرد که پدرش یعنی حسین خواجه امیری واکسن کرونا دریافت کرده است.

حسین خواجه‌امیری زاده‌ی ۱۱ دی ۱۳۱۱ و هم اکنون ۸۸ ساله است./فارس

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: حسین خواجه امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۴۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی نجاتگران هلال احمر استان ایلام به ۵۴ نفر متاثر از سیل

حمزه محمدی مقدم مدیر عامل جمعیت هلال احمر ایلام در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: با توجه به ورود سامانه بارشی به استان و بارش شدید باران، برخی از منازل مسکونی در شهرستان‌های ایلام، سیروان و ملکشاهی دچار آبگرفتگی شدند که بلافاصله تیم‌های عملیاتی سیلاب اعزام شدند.

وی بیان کرد: تاکنون امدادرسانی به ۵۴ نفر متاثر از سیل و آبگرفتگی و تخلیه آب ۱۲ منزل مسکونی در شهرستان‌های ایلام، سیروان و ملکشاهی انجام شده است.

وی افزود: ۱۰ تیم عملیاتی در قالب ۴۰ نجاتگر در عملیات امدادرسانی رسانی مشارکت داشته‌اند.

محمدی مقدم تصریح کرد: امدادرسانی همچنان ادامه دارد.

کد خبر 6095783

دیگر خبرها

  • امدادرسانی نجاتگران هلال احمر استان ایلام به ۵۴ نفر متاثر از سیل
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • خاطره ایرج مهدیان از همکاری با ویگن و عارف در مولن‌روژ
  • رامین حسین‌پور بهترین آهنگساز یک فستیوال بین‌المللی شد
  • از جوابیه جواد هاشمی به ماجرای رپ خوانی تا حاشیه ای برای «نون.خ»
  • رامین حسین پور بهترین آهنگساز فستیوال لس‌آنجلس شد
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون