Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – تیم فوتبال استقلال در آخرین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه امشب به مصاف تیم الشرطه عراق خواهد رفت. با توجه به اینکه این تیم با تیم‌های الاهلی و الدحیل قطر هم‌امتیاز است استقلال برای صدرنشینی و صعود به مرحله بعد این رقابت‌ها باید مقابل الشرطه به پیروزی برسد؛ در غیر این صورت کار آبی‌پوشان برای حفظ صدرنشینی و حتی صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا بسیار سخت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما یک اتفاق ناگوار و تلخ باعث نگرانی کادرفنی آبی‌پوشان شده است چرا که ستاره این تیم به دلیل مصدومیت این مسابقه را از دست داد.

شب گذشته فرشید اسماعیلی در آخرین تمرین مصدوم شده و طبق گفته پزشکان قطعاً به بازی حساس امشب نمی‌رسد.

کادرفنی استقلال به فکر جایگزین مناسبی برای اسماعیلی که در این تورنمنت بسیار اثرگذار ظاهر شده بود، است. این احتمال وجود دارد که فرهاد مجیدی برای دیدار امشب از دو هافبک دفاعی استفاده کند و در کنار مسعود ریگی و مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند یا داریوش شجاعیان به میدان بروند. بیشتر بخوانید: مشکل بزرگ استقلال برای بازی با الشرطه؛ کار مجیدی سخت شد

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال لیگ قهرمانان آسیا فرشید اسماعیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۴۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: از بازی امشب ما استقلال سود برد

از نگاه سرمربی تیم فوتبال سپاهان برنده بازی امشب این تیم مقابل پرسپولیس، استقلال بوده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورایس پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: هواداران فضای خیلی خوبی در ورزشگاه ایجاد کردند و تیمی که از این بازی سود برد، استقلال بود.

توقف پرسپولیس برابر سپاهان؛ تیم اوسمار به دومی راضی است!

 

ادامه دارد ...

دیگر خبرها

  • دیدار نکونام و سمیعی در مراسم ختم پیشکسوت استقلال
  • گلر استقلال محبوب ماند
  • ستاره دورتموند در اروپا نظیر ندارد! (عکس)
  • مورایس: از بازی امشب ما استقلال سود برد
  • پیام ترسناک رونالدو: آماده جنگ! (عکس)
  • ورود نماینده هلدینگ خلیج فارس به باشگاه استقلال
  • با ورود هلدینگ خلیج فارس؛ اختیارات خطیر در استقلال محدود شد
  • اختیارات «خطیر» در استقلال محدود شد؛ نماینده هلدینگ همه کاره شد
  • تصمیم مهم مالک جدید در خصوص علی خطیر |‌ باد به پرچم نکونام می‌وزد
  • اختیارات «خطیر» در استقلال محدود شد/ نماینده هلدینگ همه کاره شد