Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه از توزیع 30 هزار بسته معیشتی و حمایتی و بسته افطاری در نیمه اول ماه رمضان امسال خبر داد.

محسن رخصی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اجرای طرح ایران همدل در قالب اطعام مهدوی گفت: در راستای اجرای این طرح بیش از 50 آشپزخانه مهدوی جهت پخت غذای گرم برای نیازمندان از ابتدای ماه مبارک رمضان در کرمانشاه آغاز به کار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تاکنون بیش از 46 هزار پرس غذای گرم در استان تهیه و میان نیازمندان توزیع شده است.

رخصی گفت: پخت این غذاها و توزیع آنها با اجرای دقیق پروتکل های بهداشتی همراه بوده و این غذاهای گرم میان خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: علاوه بر این طی این مدت هشت هزار بسته افطاری هم میان نیازمندان استان توزیع شده است.

وی افزود: در کنار پخت غذای گرم، با توجه به شرایط کرونایی عمده تمرکز بر بحث تهیه بسته های معیشتی و حمایتی صورت گرفت و طی این مدت 23 هزار و 500 بسته معیشتی و حمایتی برای نیازمندان استان تهیه شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه هرساله روزهای 15 تا 21 ماه مبارک رمضان به عنوان هفته "اطعام نیازمندان و اکرام ایتام" نامگذاری شده گفت: این هفته اوج فعالیت های کمیته امداد است و مردم نیز بیشتر تمایل دارند دراین هفته کمک های خود را اهدا کنند.

رخصی خاطرنشان کرد: یکی از طرح های ما در ماه مبارک رمضان بحث اکرام ایتام است که در این هفته فعالیت های آن پررنگ تر می شود.

وی افزود: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون خوشبختانه توانسته ایم 315 حامی جدید جذب کنیم.

رخصی خاطرنشان کرد: این حامیان در مجموع حمایت از 2100 یتیم استان را برعهده گرفتند که عدد بالایی است و نشان می‌دهد که هر حامی جدید ما بطور میانگین حمایت از شش یتیم استان را تقبل کرده است.

وی با قدردانی از مردم سخاوتمند استان کرمانشاه پیش بینی کرد تا پایان ماه مبارک تعداد حامیان و نیز تعداد بسته‌های معیشتی و حمایتی توزیع شده افزایش چشمگیری پیدا کند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه با یادآوری اینکه این پویش تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد، گفت: مردم نیکوکار کرمانشاهی می توانند با شماره گیری کد دستوری #۰۸۳*۸۸۷۷* از طریق تلفن های همراه و یا واریز کمک ها به شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۳۹۶۲۷ و شماره حساب  ۰۱۰۹۳۹۰۹۳۹۰۰۹ نزد بانک ملی و همچنین تماس با شماره تلفن مستقیم  ۳۸۲۴۰۷۷۶‏-۰۸۳ به پویش ایران همدل- اطعام مهدوی بپیوندند.

وی افزود: در خصوص ثبت نام به عنوان حامی ایتام هم افراد می توانند به ادارات کمیته امداد مراجعه کرده و یا عدد یک را به شماره 3000333383 پیامک کنند که همکاران ما با آنها تماس گرفته و نحوه انجام کار را توضیح می دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كرمانشاه منطقه کرمانشاه رمضان يتيم کمیته امداد امام خمینی مدیرکل کمیته امداد ماه مبارک رمضان معیشتی و حمایتی استان کرمانشاه توزیع شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۴۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سلیمان طاهری صبح سه شنبه در دیدار با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه که در دفتر فرماندهی قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا برگزار شد، اظهار کرد: مرکز نیکوکاری نیروی زمینی ارتش جهت کمک به نیازمندان این شهر و همچنین کارکنان وظیفه بی‌بضاعت مشارکت بیشتری خواهند داشت.

وی از تعامل ۲ جانبه و مشارکت ارتش با کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه خبر داد و افزود: این تعامل به ویژه در حوزه مهندسی و اجرای طرح مردم یاری و محرومیت زدایی در مناطق مرزی و محروم این استان خواهد بود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا گفت: بر اساس این تعامل ۲ جانبه، کارکنان وظیفه دارای مهارت و بی‌بضاعت جهت دریافت وام از کمیته امداد امام خمینی (ره) معرفی خواهند شد.

به گفته طاهری، مرکز نیکوکاری نیروی زمینی ارتش در راستای کمک به نیازمندان و کارکنان وظیفه بی‌بضاعت پویا خواهند شد.

کد خبر 6092839

دیگر خبرها

  • پوشش ۵۱۶ هزار فرزند یتیم توسط حامیان
  • حمایت کمیته امداد از بیش از ۸۰۰ هزار دانش‌آموز و ۵۰ هزار دانشجو
  • حمایت از ۵۱۶ هزار فرزند یتیم و محسنین در کشور
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد