Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان طی بیانیه ای به اظهارات اخیر ظریف واکنش نشان داد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان طی بیانیه ای به اظهارات اخیر ظریف واکنش نشان داد.

در بخشی از این بیانیه خطاب به وزیر امور خارجه آمده است:

ما در میدان سوریه و نبرد با دشمنان در منطقه، به پیروزی رسیدیم اما شما قادر به استفاده از ظرفیت بوجود آمده، در راستای بالا بردن ارتباط با کشور های منطقه نبودید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نفوذ و توفیق در میدان، میتوانست به توفیق در دیپلماسی هم منجر شود که متاسفانه با نگاه به غرب این فرصت طلایی را از دست دادید.

جناب آقای ظریف؛ محور مقاومت، محور حضور میدان داران حقیقی است، میدان دارانی که خون خود را در راه اعتقاد و ایمانشان به خداوند هدیه کردند و مرد میدان عمل بودند.

چطور می توان شهید سلیمانی را دید و در کنارش بود، اما به حقانیت راه او شک کرد. شهادت غرور آمیز سردار عزیزمان مهر تاییدی بود بر راه مقدس و الهی او و صد افسوس که برخی (صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لَا یَعْقِلُونَ.)

گفت‌وگو|سخنان ظریف با اظهارات قبلش متناقض است/ پیروزی در سوریه قدرت دیپلماسی ما را افزایش دادشکایت نمایندگان مجلس از "روحانی" و ظریف" به قوه قضائیه+ متن شکایتظریف به کویت می‌رودمتکی: حرف‌های ظریف ترور سیاسی حاج قاسم بود/ این کار برنامه‌ریزی شده و انتخاباتی بودگفت‌وگو|سخنان ظریف با اظهارات قبلش متناقض است/ پیروزی در سوریه قدرت دیپلماسی ما را افزایش دادشکایت نمایندگان مجلس از "روحانی" و ظریف" به قوه قضائیه+ متن شکایتظریف به کویت می‌رودمتکی: حرف‌های ظریف ترور سیاسی حاج قاسم بود/ این کار برنامه‌ریزی شده و انتخاباتی بود

 

بد دلان باید بدانند که دیپلماسی همراه با غفلت معدوم و سیاست آمیخته با خیانت محکوم است. این صراط حق است که تا ابد پابرجاست و هرچه می گذرد با مشخص تر شدن صف بندی جبهه ی حق و باطل زمینه برای نابودی دشمنان و منافقین فراهم می آید، انشااله.

انتهای پیام/

  

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسیج دانشجویی تشکلهای دانشجویی سردار قاسم سلیمانی ظریف بسیج دانشجویی تشکلهای دانشجویی سردار قاسم سلیمانی ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۴۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب انتقال حماس به کشورهای دیگر از سوی سخنگوی این جنبش

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، «جهاد طه» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که این جنبش قصدی برای انتقال به سوریه ندارد.

در بیانیه سخنگوی جنبش حماس آمده است: با تشکر از آن دسته از کشورهای عربی که آغوش خود را برای ملت ما باز کرده‌اند و حامی مساله فلسطین هستند، باید بگوییم آنچه را روز سه‌شنبه ۲۳ آوریل ۲۰۲۴ از سوی روزنامه لبنانی «اللوا» پیرامون درخواست جنبش حماس برای انتقال به سوریه منتشر شد رد می‌کنیم.

جهاد طه سخنگوی جنبش حماس در ادامه این بیانیه تصریح کرد: جنبش حماس نه از کشور برادر سوریه و نه از دیگر کشورها چنین درخواستی را نداشته است.

کد خبر 6087904

دیگر خبرها

  • واکنش بسیج دانشجویی دانشگده‌های روانشناسی به انتخابات سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور
  • جنبش دانشجویی آمریکا خواب را از چشم قاتلان کودکان غزه ربوده است
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی پیرامون حضور وزیر علوم در این دانشگاه: آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید! شما اخراج اساتید ضد انقلاب و اسلام و دین از دانشگاه‌ را، تبدیل به ابزاری برای تسویه‌حساب‌های شخصی کردید
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • سندرز خطاب به نتانیاهو: به شعور مردم آمریکا توهین نکنید!
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • تکذیب انتقال حماس به کشورهای دیگر از سوی سخنگوی این جنبش
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • پیوند میدان و دیپلماسی‌