Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@01:49:22 GMT

جنبش فتح به دنبال سرپوش گذاشتن بر شکست خود در انتخابات است

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۵۴۶۴۷

جنبش فتح به دنبال سرپوش گذاشتن بر شکست خود در انتخابات است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از القدس العربی، سامی ابوزهری سخنگوی جنبش حماس در توئیتی نوشت: ما با تصمیم جنبش فتح مبنی بر تعویق انتخابات فلسطین مخالف هستیم. ما این موضوع را به مثابه شکستی در برابر دیگر فهرستها می دانیم. این اعلام موضع به معنای نادیده گرفتن اجماع فلسطین است و به نوعی بهره برداری و کمک از اسرائیلی ها برای سرپوش گذاشتن بر شکست احتمالی خود در انتخابات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جبهه خلق برای آزادی فلسطین نیز مخالفت خود را با تعویق انتخابات فلسطین ابراز و اعلام کرد: انتخابات یکی از مکانیسمهای تعیین سرنوشت ملت فلسطین است. این گروه از تشکیلات خودگردان فلسطین خواست که برگزاری انتخابات فلسطین را به موافقت اشغالگران اسرائیلی با برگزاری آن در شهر قدس منوط نکنند.

این گروه اعلام کرد که انتخابات در قدس یا هر نقطه دیگری در فلسطین نیاز به اجازه رژیم صهیونیستی ندارد.

جنبش ابتکار ملی فلسطین نیز مخالفت خود را با تعویق برگزاری انتخابات فلسطین ابراز کرد و از تشکیلات خودگردان فلسطین خواست که این انتخابات در تاریخ مقرر برگزار شود.

«محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین بامداد جمعه به طور رسمی و به بهانه ممنوعیت اعمال شده از سوی رژیم صهیونیستی بر کارزارهای انتخاباتی در قدس اعلام کرد که انتخابات آتی فلسطین را به تعویق می‌اندازد.

انتخابات پارلمانی فلسطین قرار بود پس از ۱۵ سال وقفه، در تاریخ بیست‌ودوم می ۲۰۲۱ (یکم خرداد ۱۴۰۰)، انتخابات ریاستی در تاریخ سی‌ویکم جولای ( ۹ مرداد ۱۴۰۰) و همچنین انتخابات شورای ملی در روز ۳۱ آگوست (۹ شهریور) در فلسطین برگزار شود.

کد خبر 5201113

منبع: مهر

کلیدواژه: جنبش فتح فلسطین انتخابات فلسطین رژیم صهیونیستی ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی روسیه عراق فلسطین عربستان سعودی ایران لبنان جو بایدن اوکراین افغانستان ترکیه سوریه انتخابات فلسطین انتخابات فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۴۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال

تیم فوتبال تراکتور در ۳ دیدار اخیر خود برابر استقلال تهران شکست خورده است و به دنبال پایان ناکامی برابر این تیم است.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال تراکتور و استقلال تهران در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست و پنجم روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت باید در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی هم قرار گیرند. تراکتور ۴۰ امتیازی است و برای زنده نگه داشتن اندک امید خود برای حضور در رقابت‌های آسیایی سال آینده نیاز مبرم به ۳ امتیاز این بازی دارد. تراکتور در ۳ دیدار اخیر خود برابر استقلال تهران بازنده بوده و این تیم در مجموع ۳ دیدار، ۱۱ گل از استقلال دریافت کرده و تنها دو بار توانسته دروازه آبی‌پوشان را باز کند.

حمید مطهری مربی تیم تراکتور که در اولین حضور خود روی نیمکت این تیم توانست ذوب آهن را در جام حذفی شکست دهد، در اولین تجربه خود روی نیمکت تراکتور در لیگ برتر کار سختی را برابر استقلال تهران خواهد داشت. آبی‌های پایتخت مدعی اصلی قهرمانی به شمار می‌روند و با ۵۳ امتیاز در صدر قرار دارند، مطهری و شاگردانش می‌توانند دلخوش حضور هوادارانشان در این بازی باشند تا جو ورزشگاه را به سود خود کنند.

آخرین باری که استقلال برای دیدار با تراکتور راهی تبریز شد به ۱۶ دی ۱۴۰۱ برمی‌گردد که آن بازی با نتیجه دو بر صفر به سود تراکتور به پایان رسید و هواداران این تیم امیدوارند تا بار دیگر استقلال در مقابل تراکتور شکست بخورد و روند ناکامی این تیم پایان یابد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال
  • طرح خاص شمس آذر برای تقابل با شاگردان عنایتی
  • سابقه سیاه تشکیلات خودگردان از «انتفاضه فلسطین» تا «طوفان الاقصی»
  • شکست یک جنبش بزرگ با توطئه‌های رنگارنگ داخلی و خارجی
  • صعود سراسری به ارتفاعات «بازی‌دراز» به تعویق افتاد
  • به تعویق افتادن زمان برگزاری ویژه برنامه صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز
  • هشدار تشکیلات خودگردان درباره پیامدهای حمله صهیونیست‌ها به رفح
  • رقابت‌های آزاد دوومیدانی به تعویق افتاد
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد