Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@23:26:25 GMT

مربی الوحدات: باعث افتخار فوتبال اردن شدیم

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۵۴۶۹۸

مربی الوحدات: باعث افتخار فوتبال اردن شدیم

عبدالله ابوزمع سرمربی الوحدات می گوید که او از قرار گرفتن تیمش در رده سوم گروهش کاملا رضایت دارد و باعث افتخار فوتبال اردن شده است.

به گزارش "ورزش سه"، فولاد در دیدار پایانی خود در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، در برابر الوحدات اردن تن به شکست داد تا شاگردان نکونام که تا دیدار پنجم از شانس های اصلی صعود از این گروه بودند، با دو شکست مقابل السد و الوحدات، در رده آخر جدول رده بندی قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عبدالله ابوزمع مربی الوحدات در پایان این بازی گفت که تیم او در اولین حضور تاریخی خود در لیگ قهرمانان آسیا، توانست باعث افتخار فوتبال اردن شود. او در نشست خبری پس از بازی گفت: این پیروزی را به همه هواداران الوحدات تبریک می گویم. برای فولاد آرزوی موفقیت دارم. ما یک مسابقه بزرگ را برگزار کردیم.


وی افزود: فولاد تیمی بود که بیشترین میزان مالکیت توپ را در اختیار داشت، اما ما از نظر دفاعی سازمان یافته تر بودیم و بازیکنان ما با تمرکز بالا در این مسابقه ظاهر شدند و همین مسئله منجر به پیروزی ما شد.


او گفت: با یک ضد حمله کامل موفق شدیم گل پیروزی را به ثمر برسانیم و آن را حفظ کنیم و به امتیاز هفتم برسیم. در گروهی بسیار قدرتمند در رده سوم قرار گرفتیم.


ابوزمع توضیح داد: همه شرایط دشواری را که بازیکنان الوحدات پشت سر گذاشتند که در مرحله آماده سازی نیز تأثیرگذار بود را می دانند، اما ما برای ثبت در تاریخ در این رقابت ها شرکت کردیم و از آنچه که در این مسابقات ارائه دادیم، کاملاً راضی هستیم.


سرمربی الوحدات در پایان گفت: ما در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا دستاوردهای زیادی کسب کردیم. کسب تجربه و از بین رفتن ترس، مهمترین دستاوردهای ما بود. ما در مسابقات آینده حضور بهتری خواهیم داشت.

لیگ قهرمانان آسیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۴۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا پسران جوان و انتخابی مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۵ لهستان قرار است ۲۶ تیر تا ۶ مرداد سال جاری در اردن برگزار شود. 

مراسم قرعه‌کشی این مسابقات امروز در امان پایتخت کشور اردن محل برگزاری این رقابت‌ها برگزار شد که طی آن تیم ملی هندبال جوانان ایران در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد.

۱۳ تیم در این دوره از مسابقات حضور دارند که در ۳ گروه ۳ تیمی و یک گروه ۴ تیمی قرعه‌کشی شدند.

قرعه‌کشی کامل مسابقات قهرمانی آسیا پسران جوان:

گروه A: بحرین - عربستان - هنگ کنگ

گروه B: کویت - ایران - چین

گروه C: اردن - هند - عمان

گروه D: ژاپن - کره‌جنوبی - چین تایپه - قطر

ابتدا قرار بود رقابت‌های هندبال قهرمانی جوانان آسیا به میزبانی عربستان سعودی برگزار شود که پس از انصراف این کشور با تصمیم کنفدراسیون هندبال آسیا میزبانی این دوره از رقابت‌ها، به کشور اردن سپرده شد.

تیم ملی هندبال جوانان ایران با هدایت شریف مومن مصری در حال آماده‌سازی برای حضور قدرتمند در این دوره از رقابت‌هاست.

دیگر خبرها

  • تیم هندبال ایران با کویت و چین هم گروه شد
  • هم‌گروهی تیم هندبال جوانان با کویت و چین
  • هم‌گروهی تیم هندبال جوانان با کویت و چبن
  • تیم هندبال جوانان ایران با کویت و چین هم گروه شد
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا/ حریفان ایران مشخص شدند
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا؛ پسران ایران با کویت و چین هم گروه شدند
  • هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین
  • هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین 
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال