Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار غلامرضا جلالی با صدور پیامی خطاب به امیر سرتیپ قادر رحیم زاده افزود: بدین وسیله اعتماد فرمانده معظم کل قوا و انتصاب شایسته جنابعالی به عنوان فرماندهی قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) را تبریک عرض می‌کنم.

سردار جلالی تصریح کرد: بدون شک این انتصاب حکایت از تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده حضرتعالی دارد که مسلما منشا تحولاتی ارزنده در مسیر توسعه توان بازدارندگی دفاعی و نفوذ ناپذیری آسمان کشور با استفاده از توانمندی‌ها و ظرفیت نیروهای مسلح کشور و تقویت شبکه یکپارچه و به‌روز فرماندهی و کنترل پدافند هوایی، خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این پیام خاطر نشان کرد: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ارتباط تنگاتنگ میان پدافند غیرعامل و پدافند هوایی و ضرورت و اهمیت همپایی و هم افزایی این دو مولفه چه در بخش نظامی و چه غیرنظامی، سازمان پدافند غیرعامل کشور آمادگی کامل خود را برای مساعدت و همراهی با آن مجموعه در کلیه عرصه‌های مرتبط از جمله رعایت الزامات و ضوابط پدافند غیرعامل، اعلام می‌دارد.

سردار جلالی اظهار داشت: توفیق روز افزون جنابعالی را در خدمت به نظام مقدس اسلامی، میهن عزیزمان و نیروهای مسلح و دفاع از آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) در سایه توجهات خاص حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و تحت رهبری‌های حکیمانه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از درگاه خداوند متعال خواستارم.

216219

کد خبر 1509994

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سردار غلامرضا جلالی پدافند غیرعامل پدافند هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۴۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آگاهی‌بخشی مهمترین پایه پدافند غیرعامل است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی ظهر سه شنبه در دیدار با جانشین سازمان پدافند غیرعامل کشور به میزبانی دفتر خود با بیان اینکه آگاهی‌بخشی در خصوص تهدیدات مهمترین پایه پدافند غیرعامل است، تاکید کرد: مردم باید نسبت به تهدیدات نرم دشمنان نیز آماده باشند.

وی خواستار بکارگیری جوانان مومن انقلابیِ دارای عزم و اراده در بخش‌های مختلف برای آگاهی بخشی به مردم در خصوص جنگ نرم شد و افزود: آگاهی‌بخشی در خصوص تهدیدات تنها به زلزله و سیل نیست.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه آموزش همگانی برای مقابله با تهدیدات بسیار اهمیت دارد، گفت: جذب جوانان به عرصه‌های مختلف دفاع از کشور یک راهبرد مهم برای سازمان پدافند غیرعامل باشد.

مطیعی یکی از راهکارهای تقویت پدافند غیرعامل را آگاهی رسانی به جوانان دانست و ابراز کرد: دشمنان برای اعمال جنگ نرم علیه ملت ایران طراحی‌های پیچیده ای دارند که نیاز است هرکس در هر جایگاهی رسالت خود را در مقابله با این تهدیدات عمل کند.

وی همچنین بیان کرد: سلاح و قطب‌نمای بصیرت می‌تواند کشور را نسبت به تهدیدات بیگانگان بیمه کند.

کد خبر 6093272

دیگر خبرها

  • آگاهی‌بخشی مهمترین پایه پدافند غیرعامل است
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقا امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • هشدار جدی فرمانده ارشد ارتش به دشمنان: جواب هر تجاوز و نگاه نامناسبی را با قدرت می دهیم /پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز ارتش و به‌ویژه پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • رسالت معلمان، هدایت و ارشاد دانش آموزان است
  • «حجت عباسی» فرمانده پدافند هوایی شرق شد
  • افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد