Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@18:48:07 GMT

دهلی دیگر جایی برای مرده‌سوزی ندارد

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۵۴۹۰۷

دهلی دیگر جایی برای مرده‌سوزی ندارد

از دست رفتن ۳۹۰ شهروند هندی مبتلا به کووید ۱۹ در یک شبانه‌روز و فقط در دهلی باعث شد بحران مرده‌سوزی هم به بحران کرونا و نظام بهداشتی این کشور اضافه شود.

به گزارش مشرق، موج دوم سهمگین و مرگبار کرونا در هند هنوز مهار نشده و در دهلی، پایتخت، دیگر برای برگزاری مراسم مرده‌سوزی درگذشتگان کرونا فضای کافی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز پنجشنبه با ابتلای بیش از ۳۸۶ هزار نفر دیگر شمار مبتلایان شناسایی شده در هند از ۱۸ میلیون نفر گذشت.

بیشتر بخوانید: کرونا همچنان در هند رکورد میزند

بی بی سی با اعلام این خبر اضافه کرد، این بیشترین تعداد مبتلایان روزانه یک کشور از آغاز همه گیری کرونا است.تنها در دهلی ۳۹۰ نفر با ابتلا به کرونا جانشان را از دست دادند، که این بیشترین شمار قربانیان روزانه کرونا در پایتخت هند است.پلیس گفته با توجه به کمبود فضا مردم مجبور شده‌اند برای مراسم مرده‌سوزی عزیزانشان از محل‌هایی استفاده کنند که شرایط مناسب برای انجام مراسم قربانیان کرونا با ملاحظات بهداشتی را ندارند.بیمارستان‌های هند همچنان با کمبود اکسیژن، تخت و دارو برای بیماران مواجهند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فایل صوتی ظریف مرده سوزی هند ویروس کرونا مرده سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۴۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی وحشتناک در بازار بندرعباس (فیلم)

 

 

 

منبع : ایرنا

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری (فیلم) آتش‌سوزی در هتل پارسیان کوثر در میدان ولیعصر (فیلم) آتش سوزی مهیب اطراف بیمارستان هفت تیر شهر ری (فیلم)

دیگر خبرها

  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • آتش‌سوزی در لنج صیادی چابهار
  • آتش سوزی در پتروشیمی آبادان مهار شد
  • (تصاویر) آتش‌سوزی در بازار مرکزی بندرعباس
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • آتش‌سوزی وحشتناک در بازار بندرعباس (فیلم)
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس