Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، احمد آخوندی رئیس شبکه بهداشت و درمان دیر بیان کرد: ساده‌انگاری برخی شهروندان، بی‌توجهی به توصیه‌های بهداشتی و رعایت نکردن اصول بهداشتی، خطر شیوع ویروس کرونا در شهرستان دیر را افزایش داده است.

او با هشدار نسبت به برگزاری دورهمی‌های خانوادگی افزود: در این روز‌ها آمار افراد مبتلا به بیماری کووید ۱۹ در شهرستان دیر روند صعودی دارد و دورهمی‌های دوستانه و مهمانی‌های خانوادگی و برگزاری مراسم و جشن‌ها با حضور جمع زیادی از افراد از عوامل اصلی تشدید کرونا به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

کرونا ۵ بوشهری دیگر را به کام مرگ کشاند

رئیس شبکه بهداشت و درمان دیر ادامه داد: شهروندان این شهرستان در یک ماه گذشته، چهار برابر بیشتر نسبت به اسفند به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شدند.

آخوندی گفت: مردم باید بدانند ظرفیت تخت‌های بیمارستانی محدود است و مراکز درمانی توانایی پذیرش میزان بالای بیماران را ندارند و کارکنان درمان واقعاً خسته هستند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس ویروس کرونا کودکان کرونا و کودکان کووید 19

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۵۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود

پانزدهمین جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی با هدف عرض ارادت شاعرانِ شعر کودک و نوجوان به ساحت مقدس امام رضا (ع) در همدان برگزار می‌شود.

این مراسم همراه با نکوداشت چهره برجسته شعر کودک و نوجوان رضوی استاد «جواد محقق» است، هم‎چنین در این مراسم کتاب «این لحظه‌ها را دوست دارم» اثر مریم زرنشان رونمایی می‌شود و مورد نقد و بررسی قرار می‏‎گیرد.

این جشنواره رضوی پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۵:۳۰ در مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی و به همت دبیرخانه پانزدهمین جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • فصل آبله مرغان رسید، چه بخوریم تا زودتر خوب شویم
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود
  • بسیاری از اختلالات روانی ریشه جسمانی دارند
  • سردرد‌های مکرر نشانه چیست؟
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس
  • روستای رودریش شهرستان کهگیلویه درگیر اپیدمی بیماری تب مالت است
  • تقسیم عشق در زندگی زوج مبتلا به «ای‌ال‌اس»/بیماری جزیی از زندگیست