Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@19:03:58 GMT

تحقیر مرد سال آسیا توسط رسانه رسمی النصر

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۵۵۰۵۲

تحقیر مرد سال آسیا توسط رسانه رسمی النصر

صفحه رسمی النصر در توئیتر با انتشار تصاویری از جا ماندن حسن عبدالکریم، اینگونه به درگیری او با عبدالرزاق حمدالله پاسخ داد.

به گزارش "ورزش سه"، النصر در دیداری جنجالی از دور پایانی مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا موفق شد السد قطر را مغلوب کند و به عنوان صدرنشین گروه چهارم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا راهی مرحله یک هشتم نهایی این بازی ها شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ثانیه های پایانی این دیدار، درگیری شدیدی میان عبدالکریم حسن و بازیکنان النصر پیش آمد. در ششمین دقیقه از وقت های تلف شده در حالیکه طفیلیه داور بازی خطای پتروس برزیلی را اعلام کرده بود، عبدالکریم حسن با تکلی شدید موجب سرنگونی پتروس شد که این اتفاق با دخالت عبدالرزاق حمدالله و سایر بازیکنان النصر همراه شد که حسن با فشار دادن گلوی حمدالله باعث افزایش تنش در این بازی شد.

 

 


پس از اتمام مسابقه، صفحه رسمی النصر در توئیتر با انتشار تصاویری از سرنگونی عبدالکریم حسن در دو بازی السد مقابل النصر در این رقابت ها، جواب حرکات زشت و درگیری مرد سال آسیا در سال 2018 را دارد.


این تصاویر، عبدالکریم حسن را نشان می دهد که در تقابل با پتروس برزیلی و نورالدین امراباط سرنگون شده و بازیکنان النصر با دریبل مدافع تیم ملی قطر، او را از سد راه برداشته اند.

 

 


در بازی شب گذشته دو تیم، اشتباهات بزرگ تیم داوری باعث جنجالی شدن این بازی شد و ژاوی و السدی ها به شدت نسبت به عملکرد تیم داوری معترض بودند. رسانه های قطری نیز داور را عامل حذف السد از این رقابت ها معرفی کردند.

عربستان النصر عربستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عربستان النصر عربستان عبدالکریم حسن رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۵۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونالدو، همچنان سوژه جذاب رسانه‌های بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو چهارشنبه شب در دیدار النصر و الخلیج در مرحله نیمه نهایی جام حذفی عربستان، دو گل به ثمر رساند تا تیمش با نتیجه 3-1 پیروز شود و به فینال صعود کند.

درخشش رونالدو در این مسابقه مورد توجه رسانه‌های مختلفی قرار گرفت. روزنامه «دیلی میل» با اشاره به اینکه رونالدو پس از اعلام پنالتی به سود النصر اجازه داد سادیو مانه پشت این ضربه بایستند، درباره نجابت و از خودگذشتگی رونالدو در این نوشت: رونالدو نشان داد که آنطور که برخی فکر می‌کنند، فقط به فکر خودش نیست.

این روزنامه تاکید کرد که رونالدو با وجود اینکه در جام جهانی بهترین پنالتی‌زن بود، در یک حرکت شگفت‌انگیز این فرصت را به هم‌تیمی سنگالی خود واگذار کرد.

وب‌سایت «اسپورت بایبل» نیز در گزارشی با اشاره به گل او رونالدو ابراز حیرت کرد و نوشت: رونالدو با پای چپش یک ضربه شگفت‌انگیز می‌زند. او هنوز هم توانایی این را دارد.

این گل همچنین مورد تحسین کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت و یکی از آنها نوشت: چه پایانی، همیشه سطحی! آیا او تا هفتاد سالگی به این کار ادامه خواهد داد؟

یکی کاربر دیگه عنوان کرد: 99 درصد مهاجمان نمی‌توانند این حرکت را تقلید کنند و او هنوز هم دیوانه‌کننده است‌. یک پایان رویایی.

روزنامه «تاک اسپورت» نیز نوشت: بازیکنی که پنج‌بار توپ طلا را برد، هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن دارد. او با وجود اینکه به دروازه نگاه نمی‌کرد، توپ را به طرز درخشانی وارد دروازه کرد.

دیگر خبرها

  • خشم پوچتینو: شایعه اخراجم احمقانه است!
  • رونالدو، همچنان سوژه جذاب رسانه‌های بزرگ
  • هاشمی: در دفاع خوب نبودیم/ مسئولان آسیا عادلانه تصمیم بگیرند
  • آغاز رسمی مذاکرات پرسپولیس با 10 بازیکن
  • ساعت پخش زنده بازی النصر و الخلیج ‌از تلویزیون +شبکه سه و پخش آنلاین
  • پیام ترسناک رونالدو: آماده جنگ! (عکس)
  • عربستان قیمت نفت خود در بازار آسیا را افزایش می‌دهد
  • تیم جدید و اروپایی اکرم عفیف مشخص شد؟
  • سخت‌ترین روز عبدالکریم در انتظار اوست
  • پیشنهادات اروپایی برای رونالدینیوی قطری‌ها