Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمتر از ۴۸ روز تا انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری باقی مانده است و برخی شخصیت‌های جناح‌های سیاسی با داوطلبی، آمادگی خود را برای حضور در این انتخابات اعلام کرده‌اند که در این میان سهم کابینه نهم و دهم از همه بیشتر است.  رستم قاسمی، رامین مهمان‌پرست، فریدون عباسی، محمد علی نامی، محمد ناظمی اردکانی، صادق خلیلیان، محمد عباسی افرادی هستند که در روزهای گذشته آمادگی خود را اعلام کرده‌اند و گفته می‌شود علی نیکزاد و سعید جلیلی در تدارک حضور برای این رقابت‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رستم قاسمی وزیر نفت دولت دهم روز جمعه در پاسخ به این پرسش می‌گوید که باید از احمدی‌نژاد بپرسید که چرا بیشتر اعضای کابینه او برای حضور در انتخابات داوطلب شده‌اند.

این داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری درباره اظهارت خود درباره نشان دادن راه دور زدن تحریم‌ها و همچنین  اینکه اگر رییس جمهوری شود چگونه تحریم‌ها را دور می‌زند، یادآور شد: اگر به عنوان رییس جمهوری انتخاب شوم روشی که برای دور زدن تحریم‌ انجام می‌دهم «بی‌اثر کردن آن است.»

منبع: ایرنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۵۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای نوجوان لردگانی به بیماران نیازمند عضو زندگی بخشید

پانته‌آ رمضانی‌نژاد اظهار داشت:  علی خلیل طهماسبی که به سبب تصادف دچار مرگ مغزی و در بیمارستان لردگان بستری بود، با رضایت خانواده نیکوکار عمل جداسازی اعضا وی صبح امروز انجام شد.

وی ادامه داد: کبد و کلیه‌های این نوجوان لردگانی جداسازی و برای اهدا به بیماران در صف انتظار به شیراز ارسال شد.

بیشتر بخوانید

اولین اهدای عضو چهارمحال و بختیاری در سال ۱۴۰۳ همزمان با شب قدر رقم خورد

وی تصریح کرد: این چهارمین عمل اهدای عضو در سالجاری است.

رمضان‌نژاد از خانواده‌های ایثارگر اهدا کننده عضو بیماران مرگ مغزی قدردانی کرد و گفت: به منظور ترویج فرهنگ خداپسندانه اهدای عضو، علاقه‌مندان می‌توانند از طریق وبگاه skums.ac.ir نسبت به تکمیل "فرم عضویت در خانواده بزرگ اهداکنندگان عضو" اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • خواسته امروز آزادگان جهان، محو رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار است
  • راه‌یافتگان نهایی هشتمین جشنواره طنزپهلو معرفی شدند
  • شگرد جالب محمود احمدی نژاد برای دست ندادن با زنان
  • در ۸ سال دولت احمدی‌نژاد، قیمت نان ۳۲ برابر شد!
  • مومنی، اقتصاددان: در هشت سال دولت احمدی نژاد، قیمت نان 32 برابر شد!
  • اعضای نوجوان لردگانی به بیماران نیازمند عضو زندگی بخشید
  • ۵ رقیب قالیباف در کرسی ریاست مجلس /تندروها به صف شدند /وزیر احمدی نژاد هم هست
  • احمدی نژاد می‌گفت مشکل ما خود رهبری است!
  • از احمدی‌نژاد تا رییسی/چه کسی پای رانت را به بازار خودرو باز کرد؟
  • دو ضربه مهم به بودجه‌نویسی کشور؛ یکی در دولت احمدی‌نژاد و یکی در دولت رئیسی