Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@04:31:59 GMT

افزایش سرمایه بیمه رازی

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۵۵۳۱۶

افزایش سرمایه بیمه رازی

خبرگزاری آریا - دکتر علی جباری مدیرعامل بیمه رازی با بیان اینکه این شرکت باید هر چه سریعتر جزو پنج شرکت بیمه ای اول کشور قرار داشته باشد، از افزایش سرمایه به عنوانی یکی از قدم های اصلی و یکی از زیرساخت های اصلی برنامه تحول بیمه رازی یاد کرد و نوید تحقق آن را در آینده نزدیک داد.
به گزارش خبرگزاری آریا و به نقل از روابط عمومی و بین الملل بیمه رازی ؛ دکتر علی جباری که در برنامه زنده اینستاگرامی “رازی پاسخگو” شرکت کرده بود ، این روش را اقدامی برای همفکری هر چه بیشتر با مخاطبان به ویژه نمایندگان شرکت دانست و تاکید کرد که «درب اتاق مدیرعامل به روی هیچ نماینده ای بسته نیست» و «هیچ پیامی از سوی نمایندگان، بی پاسخ نخواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

مدیرعامل بیمه رازی در این جلسه تعاملی غیرحضوری با تاکید بر این که بر اساس رویکردهای جدید، شعب و نمایندگان از اعتبار و اهمیت بسیار بالایی برخوردارند و نقش نمایندگان در حفظ و توسعه بازار بیمه شرکت، نقش بسیار مهم و اساسی است افزود : معتقدم هویت تخصصی بیمه رازی در شعب و نمایندگی هاست، نماینده فقط یک «فروشنده» نیست، بلکه عضوی از خانواده بیمه رازی است که در خط مقدم فعالیت بیمه گری شرکت بعنوان یک بیمه گر است و علاوه بر تسلط به فنون بازاریابی، دارای دانش بیمه ای و بویژه مدیریت ریسک می­باشد، بنابراین همه معاونین و مدیران شرکت باید تلاش مداوم کنند تا شعب و نمایندگان شرکت هر چه زودتر به جایگاه واقعی و شایسته خود برسند.
دکتر جباری ضمن این که از نمایندگان خواست در حفظ بازار فعلی بکوشند، «شبکه نمایندگی» را درگاه ارتباطی اصلی شرکت با مردم و مشتریان دانست و از آنها خواست بازار را رصد و ارزیابی کنند و نقطه نظرات بازار را بدون واسطه به شرکت منتقل کنند.
مدیرعامل بیمه رازی با اشاره به این که پنج چرخش استراتژیک، 15 هدف کلان و 20 راهبرد به عنوان نقشه راه شرکت برای تغییر و تحول اساسی، تدوین و ابلاغ شده است ، تاکید کرد: «حمایت از نمایندگان، شعار نیست»، بیمه رازی برای اولین بار در راستای تحقق استراتژی نماینده محوری، تصمیم به پرداخت سود مشارکت در منافع گرفت و این سود را به نمایندگان پرداخت نمود.
جباری در ادامه، لزوم رفع دغدغه های معیشتی، ثبات شغلی، بازنشستگی نمایندگان را یادآور شد و با بیان این که طرحی در حال تدوین است که بر اساس آن بخش عمده ای از دغدغه های اشاره شده نمایندگان شرکت بیمه رازی مرتفع خواهد شد، گفت: این طرح برای اولین بار در صنعت بیمه توسط بیمه رازی انجام خواهد شد تا آینده شبکه فروش بیمه رازی را تضمین کند. این طرح با مشارکت شرکت و خود نمایندگان برای تضمین رفاه و رفع دغدغه های آتی نمایندگان بیمه رازی اجرا خواهد شد.
گفتنی است در پایان گفتگو ،تندیس پاسخگویی توسط مدیریت روابط عمومی و بین الملل در جهت تقدیر از پاسخگویی ، به دکتر جباری مدیر عامل بیمه رازی تقدیم شد.
قابل ذکر است برنامه «رازی پاسخگو» که به ابتکار روابط عمومی و بین‌الملل بیمه رازی ایجاد شده است ، هر هفته در برنامه زنده با عنوان «سه شنبه های پاسخگویی» با حضور مدیران ارشد و پاسخ به سوالات شبکه فروش و در شبهای ماه مبارک رمضان در برنامه زنده اینستاگرامی با عنوان «ضیافت نور» با گزارش فعالیت مدیران بیمه رازی برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بیمه رازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۵۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیرترین پدر و مادرها کدام استان زندگی می‌کنند؟

‌به گزارش تابناک، صابر جباری رئیس مرکز جوانی جمعیت وزارت بهداشت با بیان اینکه ۵۰۰ مرکز آموزش هنگام ازدواج در سراسر کشور با خدمات رایگان فعال هستند، گفت: هم‌اکنون خدمات درمان ناباروری در همه مراکز دولتی کاملا رایگان ارائه می‌شود و در همه استان‌ها حداقل یک مرکز ناباروری سطح ۳ وجود دارد.

وی افزود: علاوه بر درمان، خدمات پیشگیری از ناباروری و اصلاح سبک زندگی هم در دستور کار قرار گرفته است.

جباری ادامه داد: هنوز درصد سزارین‌ها در کشور ما بالاست که برای سلامت مادر و جنین خطرات جدی به همراه دارد.

وی افزود: به روایت آمار، خطر ابتلا به آسم و بیماری‌های تنفسی در کودکان سزارینی نسبت به کودکان متولدشده با زایمان طبیعی بیشتر است.

جباری گفت: تجهیز خوابگاه‌های متأهلی دانشجویی و افزایش وام ودیعه دانشجویی و کاهش نوبت شب‌کاری کادر درمان از جمله اقدامات وزارت بهداشت در راستای حمایت از قانون جوانی جمعیت است.

وی به اجرای منشور کرامت مادری اشاره کرد و افزود: فاصله سن ازدواج و فرزندآوری از ۴ سال به ۳ سال کاهش یافته و توصیه ما به زوجین این است که تا 2 سال ابتدای ازدواج به فرزندآوری اقدام کنند.

 
آمارهای سازمان ثبت احوال نیز نشان می‌دهد در اولین فرزندآوری در کل کشور در سال ۱۴۰۲ میانگین سن پدر ۳۲.۱ سال و میانگین سن مادر ۲۷.۳ بوده است.

بر اساس گزارش این سازمان، در سال مذکور میانگین سن پدر در نقاط شهری برابر با ۳۲.۷ سال و نقاط روستایی برابر با ۲۹.۹ سال بوده است.

همچنین، بین استان‌ها بیشترین میانگین سن پدر در اولین فرزندآوری مربوط به تهران با رقم ۳۴.۵ سال و کمترین آن مربوط به سیستان و بلوچستان با ۲۷.۱ سال است.

در این خصوص مقدار شاخص در نقاط شهری ۲۸.۱ سال و در نقاط روستایی ۲۴/۴ سال است.

بیشترین میانگین سنی مادران در اولین فرزندآوری بین استان‌ها مربوط به تهران با ۳۰.۸ سال و کمترین آن مربوط به سیستان و بلوچستان با ۲۲.۷ سال است.

 منبع: مهر

دیگر خبرها

  • پل خورگو وارد مرحله اجرا شد
  • پل خورگو وارد فاز اجرا شد
  • عملیات اجرایی پل خورگو آغاز شد
  • ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است
  • پیرترین پدر و مادرها کدام استان زندگی می‌کنند؟
  • مروری بر بودجه در سال ۱۴۰۳؛ دست دولت در جیب مردم برای جبران کسری!
  • اعتراف جنجالی ذوالنور درباره افزایش سن بازنشستگی /نفهمیدیم به چه چیزی رأی می‌دهیم، حتی بنده!
  • افزایش بیمه شده‌های تأمین اجتماعی در استان مرکزی
  • رنگین شدن سفره بیکاران در گروی افزایش بیمه بیکاری
  • لزوم تدبیر جدی برای پرداخت مطالبات پزشکان خانواده