Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-06@23:12:22 GMT

شجاع خلیل زاده: امروز از گردنم عکس می گیرم

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۵۵۳۵۸

شجاع خلیل زاده: امروز از گردنم عکس می گیرم

شجاع خلیل زاده اعلام کرد امروز از گردن مصدوم خود عکس خواهد گرفت.

به گزارش طرفداری، شب گذشته تیم های پرسپولیس و الریان به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه ۴ بر ۲ به سود سرخ های ایرانی به پایان رسید. در جریان این مسابقه برخوردی بین شجاع خلیل زاده و حامد لک صورت گرفت که این برخورد باعث شد شجاع مصدوم شده و زمین مسابقه را ترک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصدومیت مدافع ایرانی الریان از ناحیه گردن بوده و او امروز از گردن مصدوم خود عکسبرداری خواهد کرد تا میزان مصدومیتش مشخص شود.

شجاع خلیل زاده در این باره به رسانه طرفداری گفت:

حالم بهتر است. دوباره مثل قبل از ناحیه گردن مصدوم شدم. امروز از گردنم عکس می گیرم تا میزان مصدومیتم مشخص شود.

گویا شب گذشته به دلیل ترس از کرونا و با توجه به اینکه کاروان الریان همان شب گذشته به سمت قطر پرواز کرد، عکسبرداری از گردن خلیل زاده در هند انجام نشده و تیم پزشکی الریان تصمیم گرفته عکسبرداری از گردن شجاع خلیل زاده در قطر انجام شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: شجاع خلیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۵۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حوادث هفته گذشته کشور ۱۶۹ کشته و ۳۰۰۰ مصدوم داشت

جعفر میعادفر با اشاره به حوادث مهمی که در هفته گذشته در کشور رخ داده است، گفت: از هشتم تا چهاردهم اردیبهشت امسال، ۶۴۵ حادثه ویژه به اورژانس کشور ارجاع داده شد که نسبت به هفته گذشته، افزایش ۱۱ درصدی را شاهد هستیم. از این تعداد حوادث، ۲۳۳حادثه ترافیکی و ۴۱۲ حادثه غیرترافیکی داشتیم که به ترتیب افزایش ۴۸ درصدی و کاهش دو درصدی را شاهد بودیم.

رئیس سازمان اورژانس کشور ادامه داد: در این بازه زمانی، ۲۹۳۶ نفر نیز مصدوم شدند. همچنین متاسفانه ۱۶۹ نفر نیز در حوادث رخ داده جان خود را از دست دادند.

میعادفر با اشاره به جزییات حوادث ترافیکی گفت: در مجموع ۳۶ درصد حوادث اعلام شده به اورژانس از نوع ترافیکی بودند اما ۴۵ درصد زخمی‌ها مربوط به همین ۲۷ درصد حوادث ترافیکی بود.

وی درباره مصدومانی که به مراکز درمانی منتقل شدند نیز گفت: ۲۶۵۶ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند که ۴۲ درصد از مصدومان انتقالی را مصدومان تصادفات تشکیل داده‌اند.

رئیس سازمان اورژانس کشور ادامه داد: همچنین۲۸۰ نفر در محل خدمات درمانی دریافت کردند که ۷۱ درصد از آن ها مجروحان تصادفی بودند که در مجموع ۱۴۳ نفر هستند.

میعادفر گفت: طی هفته گذشته، ۳۲ مورد زمین لرزه نیز در کشور رخ داد که بزرگترین آن ها در دوازدهم و سیزدهم اردیبهشت در حوالی کرمان و رفسنجان بود که به بزرگی ۴.۶ ریشتر رخ داد و خوشبختانه خسارت جانی و مالی در پی نداشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • چشمک تراکتور به سهمیه آسیا با سوپرگل شجاع
  • گل قیچی برگردان زیبای شجاع خلیل زاده مقابل فولاد (فولاد - تراکتور)
  • گل اول تراکتور به فولاد + فیلم
  • ۱۳۱۷ مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت
  • ۱۳۱۷مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت در کشور
  • حوادث هفته گذشته کشور ۱۶۹ کشته و ۳۰۰۰ مصدوم داشت
  • مصدوم شدن ۲۰۷ نفر در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • مصدومیت ۲۰۷ نفر در ۷۲ ساعت گذشته در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • صمد مرفاوی: به یک دلیل از جواد نکونام خیلی خوشم آمد / برکناری علی خطیر را به فال نیک می‌گیرم
  • حوادث ناشی از بی‌توجهی به هشدارها در کهگیلویه