Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مسئول قرارگاه جهادی امام رضا (ع) استان چهارمحال و بختیاری گفت: توزیع جهزیه بین نو عروسان نیز ثبت‌نام در حال انجام است، ۲ هزار جهیزیه به ثبت رسیده است که تا هفته آینده، توزیع و به دست نیازمندان و نوعروسان خواهد رسید. - اخبار استانها -

مجید‌حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  شهرکرد ، اظهار داشت: قرارگاه امام رضا (ع) در استان در بحث توزیع مواد غذایی 12 هزار بسته مواد غذایی از اسفندماه تا به کنون توزیع کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین 750 دست لباس بچه‌گانه، 1200 دست لباس مردانه و زنانه، 100 جفت کفش  از سوی قرارگاه بین نیازمندان در استان توزیع شد.

ویبا بیان اینکه  کمک‌رسانی به نیازمندان توسط قرارگاه در 7 مرحله انجام شده است، افزود: هزینه پرداخت شده برای تهیه پوشاک و کفش حدود 450 میلیون تومان بود که توسط خیّرین و بخشی دیگر نیز حدود 80 میلیون تومان اجناس توسط قرارگاه امام رضا (ع) در کشور پرداخت شد.

مسئول قرارگاه جهادی امام رضا (ع) استان چهارمحال و بختیاری، تصریح کرد:  توزیع جهزیه بین نو عروسان نیز ثبت‌نام در حال انجام است که در حال حاضر تقریبا تکمیل شده است و ادامه به صورت متفرقه ثبت نام می‌کنند، 2 هزار جهیزیه تا به امروز به ثبت رسیده است که تا هفته آینده، توزیع و به دست نیازمندان و نو عروسان خواهد رسید. 

حیدری گفت: قرارگاه جهادی امام رضا (ع) از ابتدای ماه مبارک رمضان نیز در خصوص توزیع افطاری فعالیت می‌کند و بنا بر این است که نزدیک 5 هزار پرس غذا به عنوان افطاری بین نیازمندان توزیع شود. همچنین بنا بر پیش‌بینی‌های صورت گرفته در ماه مبارک رمضان نیز حدود 10 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع خواهد شد. 

توزیع 540سری جهیزیه و 30هزار بسته معیشتی در هرمزگان به روایت تصویر110 سری جهیزیه اهدایی رهبر معظم انقلاب به نوعروسان سیستان و بلوچستان اهدا شد750 سری جهیزیه میان نوعروسان استان چهارمحال و بختیاری توزیع شد

مسئول قرارگاه جهادی امام رضا (ع) استان چهارمحال و بختیاری در پایان تاکید کرد: کمک‌های صورت گرفته، توزیع بسته‌های معیشتی و جهزیه بین خانواده‌های نیازمند توزیع شده است که این خانواده‌ها توسط گروه‌های جهادی، مراکز خیریه، مردم و هیئت امنای مساجد شناسایی شده‌ و کمک‌رسانی به‌ آن‌ها صورت گرفته است.

انتهای پیام/7540/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری قرارگاه جهادی امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۵۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  ️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • اهدا جهیزیه به نوعروسان کهگیلویه
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بستان آباد
  • جریمه یک واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند بستان آبادی
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران