Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز (جمعه) تصمیم رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین را در به تاخیر انداختن انتخابات در مناطق فلسطینی به شدت محکوم کرد.

 جوزپ بورل، رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا در بیانیه‌ای تاکید کرد که تاریخ جدید برای برگزاری انتخابات باید بدون تاخیر اعلام شود.

وی گفت: تصمیم برای به تاخیر انداختن انتخابات برنامه‌ریزی شده فلسطین از جمله برگزاری انتخابات پارلمانی فلسطین که برای ۲۲ مه سال جاری میلادی قرار بود، برگزار شود، به شدت ناامید کننده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمود عباس، رئیس تشیکلات خودگردان فلسطین اعلام کرده، انتخابات تا زمان تضمین برگزاری آن در قدس اشغالی به تعویق می‌افتد.

وی گفت، تلاش‌ها برای برگزاری انتخابات در قدس تا الآن با مخالفت روبرو شده است و از جامعه بین‌الملل خواست همچنان رژیم صهیونیستی را تحت فشار قرار دهند تا دست از تضییع حقوق ملت فلسطین بکشد و این رژیم را به توافقنامه‌های امضا شده از جمله حق ملت فلسطین در برگزاری انتخابات ملزم کند.

عباس افزود: ما به تلاش خود برای تحقق وحدت ملی، پایان بخشیدن به دودستگی و ادامه مقاومت مردمی و تشکیل دولت وحدت ملی ادامه خواهیم داد.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین پیش از این گفته بود، اتحادیه اروپا به مقامات فلسطین اطلاع داده که رژیم صهیونیستی هرگز اجازه نخواهد داد انتخابات در قدس برگزار شود.

تشکیلات خودگردان فلسطین در ماه فوریه رژیم صهیونیستی را در جریان تصمیم خود برای برگزاری انتخابات از جمله در قدس قرار داد و از این رژیم خواست در برابر برگزاری انتخابات سنگ اندازی نکند.ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: برگزاری انتخابات خودگردان فلسطین اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۵۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی متا در مقابله با اطلاعات نادرست پیش از انتخابات

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از رویترز، کمیسیون اروپا در حالی که تحقیقات خود را در مورد نقض مشکوک قوانین محتوای آنلاین اتحادیه اروپا آغاز کرد، گفت: پلتفرم‌های متا (فیس‌بوک و اینستاگرام) در مقابله با تبلیغات گمراه‌کننده و اطلاعات نادرست در دوره پیش از انتخابات پارلمان اروپا ناکام مانده‌اند.

این تحقیقات توسط ناظران فناوری اتحادیه اروپا در میان نگرانی‌ها درباره روسیه و چین به عنوان منابع ممکن اطلاعات نادرست انجام شده است، اما همچنین در داخل اتحادیه اروپا نیز، برخی از احزاب سیاسی و سازمان‌ها با دروغ‌ها سعی در جذب رأی‌دهندگان در انتخابات ۶ تا ۹ ژوئن برای انتخاب پارلمان پنج‌ساله بعدی دارند.

قانون خدمات دیجیتال که در سال گذشته آغاز شد، شرکت‌های بزرگ فناوری را ملزم می‌کند تا برای مقابله با محتوای غیرقانونی و مضر در پلتفرم‌های خود اقدامات بیشتری انجام دهد  و در غیر این صورت با جریمه تا ۶٪ از درآمد سالیانه جهانی خود مواجه شوند.

مارگرت وستاگر، رئیس دیجیتال اتحادیه اروپا در بیانیه‌ای گفت: ما گمان می‌کنیم که نظارت متا کافی نیست، که شفافیت تبلیغات و رویه‌های تعدیل محتوا را ندارد.

او گفت: «بنابراین امروز، ما پرونده‌ای را علیه متا آغاز کرده‌ایم تا مطابقت آنها با قانون خدمات دیجیتال را ارزیابی کنیم.

متا که بیش از 250 میلیون کاربر فعال ماهانه در اتحادیه اروپا دارد، از روند کاهش ریسک خود دفاع کرد.

یک از سخنگویان متا گفت: ما یک فرآیند خوب برای شناسایی و کاهش خطرات در پلتفرم های خود داریم. ما مشتاقانه منتظر ادامه همکاری خود با کمیسیون اروپا و ارائه جزئیات بیشتر این کار هستیم.

متا پنج روز کاری فرصت دارد تا اتحادیه اروپا را در مورد اقدامات اصلاحی انجام شده برای رفع نگرانی ها مطلع کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ناکامی متا در مقابله با اطلاعات نادرست پیش از انتخابات
  • تحقیقات اتحادیه اروپا از متا بر سر کنترل اطلاعات غلط
  • رئیس دانشگاه شیراز: دانشجویان اخراج‌ شده آمریکا و اروپا را بورسیه می‌کنیم
  • بورل: اعضای اتحادیه اروپا در ماه مه کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسند
  • برکناری نتانیاهو تنها راه نجات است/ تاکید بر برگزاری انتخابات زودهنگام
  • سابقه سیاه تشکیلات خودگردان از «انتفاضه فلسطین» تا «طوفان الاقصی»
  • به تعویق افتادن زمان برگزاری ویژه برنامه صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز
  • تشکیلات خودگردان؛ از مهار اعتراضات ضد صهیونیستی تا سرکوب آن
  • هشدار تشکیلات خودگردان درباره پیامدهای حمله صهیونیست‌ها به رفح
  • ابراز خشم و انزجار از رژیم صهیونیستی و حامیانش در لندن