Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@15:08:52 GMT

جدول گلزنان لیگ یک؛ رستمی و فاتح در صدر

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۵۵۹۹۷

جدول گلزنان لیگ یک؛ رستمی و فاتح در صدر

جدول گلزنان لیگ یک در پایان هفته بیست و دوم بازی ها دستخوش تغییر شد.

به گزارش "ورزش سه"، پیش از این حمید کاظمی و ایمان غلامی، مهاجمان بادران در صدر جدول گلزنان قرار داشتند. دو مهاجمی که در بازی با هوادار شب تلخی را تجربه کردند.

 

ایمان غلامی که بازوبند کاپیتانی را بر بازو بسته بود، موفق به فتح دروازه حریف نشد و حمید کاظمی هم بلافاصله بعد از ورود به میدان در دقایق ابتدایی نیمه ی دوم از سوی داور اخراج شد تا بادران نتواند شکست یک بر صفر را جبران کند و در ثانیه های پایانی بازی که همه حتی دروازه بان هم جلو کشیده بود گل دوم را دریافت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بهترین فرصت برای عارف رستمی و علی فاتح بود که خود را به صدر جدول گلزنان برسانند و 9 گله شوند. عارف رستمی اینروزها در ترکیب خط حمله تیم خیبر درخشان ظاهر می شود و زننده بیشتر گل های حساس تیمش بوده است. هم چنین علی فاتح در تیم پارس جنوبی که بیشتر توپ ها به او ختم می شود، چون چارچوب دروازه حریفان را به خوبی می شناسد.

 

البته آمار گلزنی در این فصل از بازی های لیگ یک بسیار پایین است. معدل گل زده بهترین گل زن در هر بازی به نیم گل هم نمی رسد و این شاید به خاطر کثرت مدعیان هم باشد که موجب شده تا امتیازات مدام بین تیم ها تقسیم شود.  جدول گل زنان لیگ یک در پایان هفته ی بیست و دوم از این قرار است:

 

9گل:
خیبر خرم آباد: عارف رستمی
پارس جنوبی: علی فاتح


8گل:
بادران تهران: حمید کاظمی - ایمان غلامی


7گل:
استقلال خوزستان: فرشاد جانفزا
مس کرمان: بابامحمدی
مس کرمان: سیدپیمان میری


6گل:
استقلال ملاثانی: سجاد عبدویی


5گل:
خوشه طلایی ساوه: کامبیز دهقانی
آرمان گهرسیرجان: علی وزیری پناه
قشقایی شیراز: امین هاشمی فرد
رایکا بابل: صیاد کوکبی
استقلال خوزستان: بهروز بارانی
بادران تهران: احسان پیرهادی
رایکا بابل: علی خسرونژاد

دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته یک جدول گلزنان جدول گل لیگ یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۵۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبرد تاکتیکی استقلال و تراکتور/ آبی‌ها چگونه در غیاب حسینی از دروازه‌شان محافظت می‌کنند؟

آفتاب‌‌نیوز :

با توجه به محرومیت سید حسین حسینی کاپیتان استقلال در دیدار مقابل تراکتور و با توجه به برگزاری بازی حساس آبی پوشان تهرانی در ورزشگاه یادگار امام تبریز جواد نکونام و اعضای کادر فنی استقلال به شدت نسبت به دقایق ابتدایی بازی مقابل این حریف تبریزی نگاه ویژه دارند.

با توجه به کم تجربه بودن دروازه‌بان دوم تیم استقلال و عدم حضور در چنین مسابقاتی با این وسعت و حساسیت جواد نکونام در نظر دارد با استحکام بخشیدن هرچه بیشتر به خط دفاعی و بازیکنان حاضر در خط هافبک شرایط ایجاد کند که بازیکنان تیم تراکتور برای رسیدن به دروازه استقلال کار سختی را در میانه زمین داشته باشند.

هر چند تیم تراکتور دارای هافبک‌های خطرناک داخلی و خارجی است و مهاجمان این تیم این روز‌ها شرایط سختی را برای مدافعان رقیب تیمشان به وجود آورده‌اند، اما قرار است استقلال در ابتدای بازی برای روحیه بخشیدن به دروازه‌بانش و جلوگیری از خطر گل خوردن در خانه حریف با دفاع چند لایه و پرس تیم تراکتور از جلو حریفش را عقب و دور از دروازه خودش نگه دارد تا شانسش برای کسب حداقل امتیاز بیشتر شود.

ناگفته نماند؛ تیم استقلال برنامه‌های ویژه‌ای هم برای ضد حمله زدن به دروازه تراکتور مدنظر قرار داده که همین امر قطعاً روی عدم حمله همه جانبه تیم تراکتور روی دروازه استقلال تاثیرگذار خواهد بود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند
  • فرصت ویژه برای پورحمیدی/ دروازه بان تراکتور صدرنشین می شود؟
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند (عکس)
  • استقلال و برنامه خاص برای وقت‌های اضافه!
  • جدول لیگ برتر انگلیس از زمان ورود پپ گواردیولا به منچسترسیتی / عکس
  • استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم
  • نبرد تاکتیکی استقلال و تراکتور/ آبی‌ها چگونه در غیاب حسینی از دروازه‌شان محافظت می‌کنند؟
  • با تنها ۷ بازی؛ صعود لیونل مسی به صدر جدول برترین گلزنان MLS
  • عکس| پیام احساسی کاپیتان استقلال به جانشینش در تبریز
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد