Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، مهدی ولیپور در گفتگو با ایسنا با اشاره به اجرای طرح مراقبت بهداشتی از مسافران ورودی به کشور که سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در همکاری با وزارت بهداشت اجرا می‌کند، گفت: با تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، از ۲۰ اسفندماه کنترل بهداشتی مسافران ورودی به کشور از ۲۶ مرز رسمی هوایی، زمینی و دریایی در ۱۶ استان برعهده جمعیت هلال احمر قرار گرفت و اجرای آن با فعالیت ۴۷۱ نیروی عملیاتی و آموزش دیده از سازمان امدادونجات و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. همچنان ادامه دارد.

وی درباره آخرین نتایج اجرای این طرح نیز با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته وضعیت ابتلای ۳۵۰۰ مسافر ورودی به کشور به کرونا بررسی شده است، گفت: در مجموع و برابر گزارش‌ها تا صبح امروز ۲۲۴ هزار و ۱۵۰ مسافر در بدو ورود به کشور غربالگری شده و وضعیت سلامتی آنان از نظر ابتلا به کرونا رصد شده و به ثبت رسیده است.

ولیپور تعداد تست‌ های سریع اخذ شده از مسافران را ۳۵۰ مورد در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد و گفت: ۱۵۰ تست PCR نیز از مسافران مشکوک اخذ شده است.

به گفته وی در مجموع نیز تاکنون ۳۴هزار و ۳۶۶ تست سریع و ۱۱هزار و ۱۰۷ تست PCR از افراد مشکوک اخذ شده و ۵۶ مسافر نیز قرنطینه شده‌اند.

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در مورد رصد موارد مربوط به کرونای هندی نیز گفت: این موارد و علائم مربوط به آن به امدادگران توضیح داده شده و این موارد در رصدها و غربالگری مورد توجه قرار دارد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: مسافران غربالگری کرونا قرنطینه کرونای هندی ورودی به کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۶۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار جدی به مسافران؛ احتمال ریزش کوه و سقوط سنگ در ۲ مسیر

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ محبی جانشین پلیس راه کشور، ضمن اعلام آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور در تعطیلات ۳ روزه، درخصوص لغزندگی جاده‌ها به مسافران و رانندگان هشدار داد.

کد خبر 848889 منبع: ایرنا برچسب‌ها ترافیک - جاده‌ای خبر مهم پلیس راهور - جاده‌ها

دیگر خبرها

  • بیشترین بارش‌های شبانه‌روز گذشته در کدام مناطق کرمان بود؟
  • هشدار جدی به مسافران؛ احتمال ریزش کوه و سقوط سنگ در ۲ مسیر
  • بازدید بیش از ۶۱ هزار مسافر کشتی کروز طی ۳ ماه از ترکیه
  • افزایش ۹۰ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار
  • پیشنهادات مهم دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه ریزی کشور
  • ورود مسافران خارجی از مرز بیله‌سوار ۱۰۳ درصد افزایش یافت
  • آیا مالاریا از مرزهای شرقی وارد کشور شده است؟
  • سه رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران افزوده شد
  • عدم رعایت نظافت عمومی سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • دستگاهی برای غربالگری سرطان سینه با قیمت کم‌تر ساخته شد