Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰نفر بر اثر ابتلای قطعی به کووید ۱۹ در استان فوت کردند که نسبت به روز قبل از آن چهار نفر افزایش یافته است.

«مهدی محمدی» افزود: این افراد در مراکز درمانی شهرستان های کرمانشاه، سنقر و کلیایی، صحنه، هرسین و دالاهو فوت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: با احتساب این افراد مجموع جان باختگان استان کرمانشاه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به یک هزار و ۶۷۷ نفر برسد.

محمدی اظهار داشت: هم‌اکنون ۷۵۴ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری هستند که نسبت به روز گذشته یک نفر افزایش است.

وی گفت: در شبانه روز گذشته ۹۰ مورد بیمار مثبت بستری و ۳۴۲ بیمار مثبت سرپایی مبتلا به کرونا در سطح استان شناسایی شدند که نسبت به روز قبل از آن ۱۲۰ نفر افزایش یافته است.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷۲ بیمار جدید با علایم کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری و ۱۵۲ بیمار کووید ۱۹ بعد از بهبودی از مراکز درمانی ترخیص شدند.

مرحله دوم واکسیناسیون کرونا در کرمانشاه آغاز شد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز با اشاره به پایان مرحله اول واکسیناسیون در استان گفت: مرحله دوم واکسیناسیون برای گروه‌های هدف از هفت اردیبهشت در استان آغاز شد.

دکتر «ابراهیم شکیبا» افزود: از هفتم اردیبهشت برای جمعیت بالای ۸۰ سال، بیماران سرطانی و بیماران خاص تزریق واکسن کرونا آغاز شده است.

او گفت: در مرحله اول واکسیناسیون که ویژه کادر بهداشت و درمان و جمعی از افراد در معرض خطر استان بود، ۱۹ هزار و ۲۱۶ دوز واکسن تزریق شد و برای اجرای این مرحله نیز حدود ۱۰ هزار دوز واکسن وارد استان شده است.

اکنون از مجموع ۱۴ شهرستان استان کرمانشاه هشت شهرستان از نظر شیوع ویروس کرونا در وضعیت قرمز قرار دارند./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: مراکز درمانی کووید ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۶۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیشترین بارش شبانه روز گذشته در بیرجند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، کارشناس هواشناسی استان گفت: در شبانه روز گذشته بیرجند با بارش 19 میلیمتری بیشترین بارش استان را تا این لحظه و براساس آخرین آمار دریافتی ثبت کرده است.

خانم زارعی افزود:دراین مدت خوسف 5 میلیمتر، طبس 4، بشرویه 3، سربیشه 2ريال دهسلم نهبندان و خضری دشت بیاض یک ، دیهوک 6، معدن پرورده 2، سرند طبس12، پیروک3، خرو11، پیکوه 6، رباط خان طبس 10، اسفندیار 6، عباس آباد میم 3 ، فتح آباد خضری 5، روستای درمیان 10، کلاته گاویج 5، درخش 6 و گزیک 1 میلیمتر، حاجی آباد زیرکون 5 ، آبیز 11، معصوم آباد 5 و مغیلان 2، ارسک 3 ، رقه 2، مود 9، اسفزار 16، حجت آباد 12 ، مختاران 10، میغان 2  و اسدیه درمیان کمتر از یک میلیمتر باران گزارش شده است.

وی با بیان اینکه سامانه بارشی امروز به صورت خفیف تر و  تا فردا در استان فعالیت دارد گفت:  براساس خروجی مدلهای پیش یابی هواشناسی با ادامه فعالیت توده هاوای ناپایدار جوی تا فردا، گاهی وزش تند باد، رگبار و رعد و برق در مناطق مستعد بارش تگرگ و برخورد صاعقه و در ارتفاعات تشکیل مه قابل پیش بینی است.

کارشناس هواشناسی افزود: با توجه به ماهیت رگباری بارشها و عدم نفوذپذیری خاک، وقوع رواناب ، آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیلها دور از انتظار نخواهد بود. 

وی گفت: شدت فعالیت امروز در نهبندان، خوسف، جنوب بیرجند، سربیشه و پاره ای از نقاط طبس، سرایان، قاین ، فردوس و حاجی آباد و دیهوک پیش بینی می شود و هشدار سطح نارنجی که روز گذشته صادر شده همچنان تا فردا به قوت خود باقیست.

در شبانه روز گذشته سربیشه با حداقل دمای 6 درجه سلسیوس خنک ترین و بندان با حداکثر دمای  29درجه سلسیوس بالای صفر گرمترین نقاط استان بودند.

تغییرات دمای مرکز استان هم دراین مدت بین 19 و 7 درجه سلسیوس ثبت شد. 

دیگر خبرها

  • ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • انجام ۶ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • گاندو‌ها در برابر تراکتور باختند
  • آمادگی آتش نشانی رشت برای آموزش ایمنی در بیمارستان‌ها
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • هزینه‌های درمانی دهک‌های پایین در مراکز دولتی کرمانشاه رایگان است
  • ثبت بیشترین بارش شبانه روز گذشته در بیرجند
  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در شبانه روز گذشته