Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل بانک مرکزی بسته سیاستی برگشت ارز حاصل از صادرات سال‌های ۹۷ تا ۱۴۰۰ را ابلاغ کرد.

قدس آنلاین؛ عبدالناصر همتی بسته سیاستی برگشت ارز حاصل از صادرات سال های ۱۳۹۷ لغایت ۱۴۰۰ را ابلاغ کرد.

در این نامه به وزیر اقتصاد نحوه چگونگی ایفای تعهدات ارزی حاصل از صادرات سال ۱۳۹۷،‌ چگونگی ایفای تعهدات ارزی حاصل از صادرات سال های ۱۳۹۷ لغایت ۱۴۰۰، چگونگی ایفای تعهدات ارزی صادرات خدمات، چگونگی رفع تعهد ارزی حاصل از صادرات مرزنشینان و پیله وران، چگونگی رفع تعهد ارزی حاصل از صادرات سرمایه‌گذاری خارجی، چگونگی رفع تعهد ارزی حاصل از صادرات  بعنوان نمونه یا تست یا شرکت در نمایشگاه و همچنین اقدامات سازمان های متولی جهت پیگیری و بازگشت ارز حاصل از صادرات تشریح و تبیین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  سیاستی برگشت ارز حاصل از صادرات سال های ۱۳۹۷ لغایت ۱۴۰۰   را دریافت کنید.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بسته سیاستی برگشت ارز صادراتی برگشت ارز صادراتی ارز صادراتی بازگشت ارز صادراتی بانک مرکزی عبدالناصر همتی حاصل از صادرات سال ارزی حاصل از صادرات ارز حاصل از صادرات سیاستی برگشت ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۶۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایانه صادرات آبزی پروری مازندران هنوز کامل نشده است

دریافت 45 MB

بابک مومنی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به فرصت ها و ظرفیت های موجود در بخش کشاورزی استان اظهار کرد: محصولات اقتصادی و راهبردی زیادی در استان تولید می شود و از این رو ظرفیت های بالایی در توسعه صادرات و تولید محصولات دارای مزیت های صادراتی داریم.

وی با بیان اینکه تاکنون انتظارات در زمینه صادرات برآورده نشده است، گفت: مهمترین فرصت های موجود در استان نگاه ویژه به توسعه اقتصاد دریاپایه است و نیازمند ایجاد پایانه صادراتی مناسب در زمینه محصولات آبزیان درایم.

کد خبر 6093829

دیگر خبرها

  • ۵۰ میلیارد دلار صادرات غیرنفتی ایران به سایر کشور‌ها
  • باید برای رفع تعهد ارزی از کشورهای همسایه ریال را به رسمیت بشناسیم
  • اکسپو وعده صادق ۲ بود/ لزوم اصلاح رفع تعهد ارزی از ۳ کشور همسایه
  • توسعه بازار‎های صادراتی با اخذ استانداردهای جدید باتری
  • حمایت معاونت علمی از صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان پارک علم و فناوری استان سمنان
  • فرش قرمز خراسان شمالی برای سرمایه گذاری
  • پایانه صادرات آبزی پروری مازندران هنوز کامل نشده است
  • سفر فرزین به عربستان شوک مثبت ارزی رقم زد
  • آنچلوتی: تعهد تیمی‌مان شگفت‌انگیز بود
  • ضوابط صادراتی جدید محصولات جنگلی اعلام شد