Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@17:00:12 GMT

روزهای باثبات عابدزاده در دروازه ماریتیمو(عکس)

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۵۶۳۳۱

روزهای باثبات عابدزاده در دروازه ماریتیمو(عکس)

ماریتیمو با کسب یک پیروزی ارزشمند و حیاتی دیگر در هفته سی ام رقابت های لیگ برتر پرتغال، 33 امتیازی شد و از رتبه های انتهایی جدول به کلی فاصله گرفت.

 

به گزارش "ورزش سه"، در روزهایی که ماریتیمو شرایط خوبی در جدول رده بندی نداشت، به طبع آن امیرعابدزاده هم در وضعیت خوبی به سر نمی برد ولی حالا چند هفته ای می شود که با حضور جولیو سانتیاگوی 39 ساله شرایط به کلی تغییر کرده و آنها 4 پیروزی در 5 مسابقه اخیر به دست آورده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

و امیرعابدزاده موفق به ثبت 4 کلین شیت پیاپی شده تا در پایان هفته سی ام رقابت های لیگ برتر پرتغال، تعداد کلین شیت های این دروازه بان ایرانی به عدد 9 برسد.

 


شب گذشته نیز امیرعابدزاده در ادامه روزهای خوبی که داشت، چندین موقعیت را از بازیکنان تیم براگا که در رتبه های بالایی جدول رده بندی قرار دارد، گرفت و اگر بخواهیم مهم ترین نکته عملکرد او را در این مسابقه بگوییم، باید اشاره کنیم که امیر بی اشتباه و مطمئن کار کرد و نشان داد ماریتیمو از یک دروازه بان باثبات در دروان دروازه اش برخوردار است؛ دروازه بانی که کم اشتباه می کند و می تواند نقطه اتکایی برای تیمش در 4 دیدار باقی مانده باشد.

 

 


علیپور دیگر بازیکن ایرانی تیم ماریتیمو اگرچه مقابل براگا نه گل زد و نه پاس گل داد ولی مشارکت او در کارهای دفاعی سبب شده تا مربی جدید ماریتیمو به نمایش های او علاقه ویژه ای داشته باشد و این بازیکن به نظر می رسد در 4 بازی آینده هم در ترکیب اصلی قرار بگیرد.

 

 

 


این یکی از واکنش های خوب امیر عابدزاده در جریان دیدار برابر براگا است. جایی که اگرچه توپ پس از برخورد به تیرک عمودی به کرنر می رود، ولی امیر خیلی خوب روی شوتی که پس از برخورد به دفاع مسیرش منحرف شده واکنش نشان می دهد و اگر توپ در چارچوب بود، دروازه بان ماریتیمو آن را به کرنر می فرستاد.

 


ماریتیمو تا چند هفته پیش در رده ی هفدهم جدول قرار داشت اما با نتایج خوبی که در هفته های اخیر کسب کرد تا رده ی یازدهم جدول بالا آمد است و این نتایج با حضور فیکس بازیکنان ایرانی این تیم رقم خورده است.

ماریتیمو امیر عابدزاده

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ماریتیمو امیر عابدزاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۶۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید

آفتاب‌‌نیوز :

در چارچوب هفته سی‌وچهارم سری‌آ ایتالیا، تیم‌های یوونتوس و میلان از ساعت ۱۹:۳۰ امشب به مصاف هم رفتند.

یووه و میلان در حالی با هم روبرو شدند که با قرار گرفتن در رده سوم و دوم جدول، رقابت نزدیکی برای نایب قهرمانی دارند اینتر هفته گذشته قهرمانی‌اش را قطعی کرد تا امید‌های دو مدعی دیگر یعنی یوونتوس و میلان برای رسیدن به جام از بین برود.

با وجود انتظاری که می‌رفت دربی ایتالیا در پایان ۹۰ دقیقه تلاش دو تیم گلی نداشت و توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا یوونتوس و میلان در بازی بزرگ هفته سی‌وچهارم با تساوی بدون گل به کارشان پایان بدهند.

با این تساوی، آث‌میلان با ۷۰ امتیاز و یوونتوس با ۶۵ امتیاز جایگاهشان را در رده دوم و سوم جدول حفظ کردند.

در دیگر بازی امشب سری‌آ، از ساعت ۲۲:۳۰، لاتزیو میزبان ورونا است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • رحمانی فضلی: دولت ضعیف و قوی، هر کدام ۲۰ درصد کشور را عقب یا جلو می برند /بدون فضای باثبات نمی شود کاری کرد
  • روزهای درخشان کامیابی نیا با بازوبند در اصفهان
  • استقلال یک امتیاز بیشتر گرفته، اما یک پله سقوط کرد
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • بارش‌ ها ادامه دارد | کاهش نسبی دما در روزهای پایانی هفته
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • انتقال آب دریا به اصفهان روزهای خوشایندی برای زاینده‌رود رقم می‌زند
  • استقلال درس خوبی از شمس آذر گرفت/ نباید تراکتور را دست کم بگیرند
  • آغاز هفته نجوم با شعار «نجوم ایران، همبستگی و تعامل»